Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

500 sec ,1984

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Sa te bucuri de volan si sa il invarti sanatos!!
    Am si eu o intrebare, am vazut ca ai restaurat lemnul? Ce fel de lac ai dat dupa ce ai smirgheluit lacul vechi (sau ai folosit decapant?)
    Low Mercedes Benz w202 C180 Classic

    Comment


    • #47
      Multumesc ,dar pana la invartit covrigul ,mai est mult, probabil inca doi ani.
      Cat despre partea centrala a volanului , am folosit smirgel de diferite dimensuni ale granulatiei, incepand cu 320 ,pana la 1000, dar trebuie sa ai mare grija pt ca furnirul este lipit pe o alta bucata de lemn , si este foarte subtire, existand posibilitatea de al strica iremediabil. Eu am folosit la reconditionare ornamentelor de lemn ( deci si la volan) , bait Keober ( nuc inchis) si patru straturi de lac Keober Yahting ( de exterior), iar peste inca doua luni (am dat timp de uscare 4 luni) ,urmeaza o polisare pt uniformizarea stratului de lac.
      Sper ca te-am lamurit.
      Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

      Comment


      • #48
        Daca tot sunt la capitolul "optice" va prezint si metoda mea de restaurare a semnalizatoarelor,poate sunt unii dintre dvs care au aceeasi problema.
        Deci se demonteaza de pe masina semnalizatoarele sparte si ..... se arunca la gunoi. Se identifica pe net sau prin cunostiinte altele intregi. Se negociaza cu proprietarul,suma de plata, aici fie spus ,depinde de fiecare ,cum face sa plateasca cat mai putin, eu de exemplu, dupa o luna de ateptat fotografii si 30 de secunde de negociere am reusit sa mai scad din pret suma de 20,50 de ron, dar asa ceva putini reusesc ( ma caracterizeaza modestia ,dupa cum bine v-ati dat seama). Se asteapta cu sufletul la gura curierul ( oare de data asta primesc tot 5 cartofi in loc de semnalizatoare? ) , iar daca ai noroc cu carul si primesti ceea ce era in fotografii nu mai lipseste decat sa le speli si sa le pui intr-o cutie ,cu speranta ca vreodata le vei remonta pe carcasa ,deacum goala , a viitoarei tale masini.
        Lucru pe care dealtfel l-am facut si eu. Dragi colegi va urez spor la "restaurat". He! He! si Hi ! Hi ! Hi !
        Attached Files
        Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

        Comment


        • #49
          Iata si noul volan MOMO despre care am pomenit mai sus.
          Attached Files
          Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

          Comment


          • #50
            Semnalizatoarele au venit din Bucuresti ? :-?

            Comment


            • #51
              Nu, domnu' Sile
              Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

              Comment


              • #52
                Am trecut la reconditionarea scaunelor,au tapiterie de plus si chiar daca nu sunt rupte sunt cam "coapte " de la caldura si soare, asa ca am decis sa refac in totalitate tapiteria dar m-am lovit de un obstacol major, SEC-urile aveau ca dotare standard tapiterie de piele, dar unii clienti care nu suporta acest material le comandau cu tapiterie din material textil. Acest material era diferit de cel folosit la berline si foarte greu de procurat in ziua de azi. Am contactat un tapiter auto din Bucuresti care spune ca poate aduce din Germania acest material, dar pana acum nu am primit raspuns. Din fericire pt mine am cumparat in urma cu cateva zile un set de scaune fata,spate care au tapiterie de piele gri ,exact ca interiorul meu si care nu trebuie decat revopsite. Am demontat intreaga structura a scaunelor ,unele articulatii erau blocate din cauza nefolosirii inelungate, am schimbat vaselina din angrenaje ,care dupa 30 de ani era foarte dura si am revopsit structura ,care in unele parti era ruginita superficial. Acum functioneaza totul la capacitate maxima si asteapta noua imbracaminte de piele. Am sa folosesc structura metalica a scaunelor mele, pt ca cele de curand achizitionate sunt prevazute cu memorii iar partea de comandaa acestora a fost achizitionata si platita de colegul Feri (mer_280)
                Attached Files
                Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                Comment


                • #53
                  Saptamana trecuta am achizitionat inca un set de proiectoare de ceata, dar cand le-am desfacut ,surpriza, erau exact ca si primul set ,adica reflectoarele erau complet ruginite . Ma gandeam deja ca va trebui sa apelez din nou la Adi ,sa-mi refaca oglinzile si ma gandeam ce cap au avut si nemtii astia de au proiectat masina sa nu faca ei un singur reper pt berlina si coupe, eu asa asi fi facut. Sau poate ca s-au gandit..... asa ca il intreb pe Feri daca nu are vreo fotografie cu un far de SE desfacut. Nu avea, si mi-am adus aminte de topicul lui Levi cu schimbarea culorii refectorului... si surpriza . Reflectoarele de far si de proiector de ceata sunt exact ca cele de pe SEC.Cum in urma cu acteva zile ii dadu-se-m lui Feri un link de pe Mercador .ro cu un far de SE nou , nout, dar a zis ca deja are un set de schimb,am intrat in legatura cu vanzatorul si am cumparat farul respectiv la un pret foarte bun. Cand l-am primit si l-am desfacut am observat ca este o diferenta la suportii de prindere, dar cum nimic nu sta in fata talentului creator specific neamului nostru.... ( nu va speriati, nu, nu le-am prins cu sarma) ,am reusit sa schimb suportii de pe o oglinda stricata pe cea noua ,si cum mai aveam o oglind impecabila de la celalalt set,iata-ma fericitul posesor al unor proiectoare de ceata , aproape de calitatea unor produse noi.
                  Attached Files
                  Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                  Comment


                  • #54
                    Dupa o sedinta de curatire care a durat cam 4 ore ,iata scaunele cu tapiterie de piele, astazi deja le-am facut un tratament de hidratare sezuturilor scaunelor din fata si am scos tapiteria de pe spatarele acelorasi scaune pt ca trebuie refacute structurile perinitelor centrale. Sunt dezamagit de respectiva structura care la tapiteria textila este facuta dintr-un material solid ( un fel de pasla) iar la cea de piele este,mai exact era, dintr-o panza ,dar care acum este dezintegrata si nu mai tine respectivele perinite la locul lor. Nu stiu cu este la berline dar, scoaterea tapiteriei de pe structura metalica ,la coupe-uri,in special la scaunele din spate este lucrare pt un chinez batran ,cu toate ca sunt la a doua operatie de genul acesta, m-am chinuit cam jumatate de ora pt fiecare parte de scaun in parte. Am scos scaunele din fata ,rezistentele pt incalzirea scaunelor,si le-am trimis tovarasului Feri sa le monteze pe SE-ul lui. Dupa ce vor fi refacute la un croitor ,voi revopsi in aceeasi nuanta de gri. Scaunele aveau plase pe partea din spate dar numai una a supravietuit ,pana la mine asa ca am demontat-o si am scris-o pe lista de piese e cumparat. Tot in acest transport am primit si o coaja de bord impecabila( cu toate ca am inca trei ,toate au crapaturi)
                    Attached Files
                    Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                    Comment


                    • #55
                      De data asta a batut soarele si pe strada ta ! Ma bucur ca ai reusit sa pui mana pe acest interior, care va arata frumos, mai ales dupa ce o revopsesti!



                      P.S. Multan pentru rezistente !
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #56
                        Cu placere Feri, m-ai ajutat si tu cu multe piese.
                        Ulimele cumparaturi : capota cu grila, aripi, parasocuri fata si spate ,cu amortizoare si kit aerodinamic Lorinser, faruri si semnalizatoare , model american.
                        Usi cu geamuri, macarale si incuietor,geamuri spate cu macarale, bandouri seria 2.
                        Attached Files
                        Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                        Comment


                        • #58
                          Spor la treaba.
                          Vad ca inaintez incet dar sigur.
                          Multumesc mult de aprecieri.

                          Mercedes E200 / W211 - 2004
                          Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

                          Comment


                          • #59
                            In cazul meu boala de care sufeream - colectionerita de fiare acuta- a recidivat si din cauza ei nu am mai postat nimic in ultimul timp, caci am fost imobilizat sub masini si cu mainile ocupate cu chei fixe si inelare. Dupa ce ca si asa aveam necazuri cu nevasta din cauza " amaratuilui " meu de 500 SEC, acum mi-am, marit colectia de Mercedes-uri W126 cu inca un SEC ,de data asta 560 din 1991 ,pe care din pacate l-am achizitionat fara motor si cutie de viteze, dar cum o belea nu vine niciodata singura in urma cu doua saptamani am mai cumparat un 560 , de data asta SEL pe care il voi folosi pe post de donator de organe pt 560 SEC, berlina fiind complecta ( motor,cutie si cateva dotari optionale de exceptie : suspensie hidropneumatica pe toate rotile cu optiune Sport, scaune ortopedice, si altele mai comune, cum ar fi : trapa cu doua pozitii, coloana de directie reglabila electric, scaune fata si spate reglabile electric, lampi de citit in stalpii spate, parasolare cu lumini, stergatoare faruri.
                            Unele din aceste dotari le pot transfera pe Coupe-u, cele ce sunt specifice berlinelor vor ajunge probabil la vanzare.
                            Deasemenea o stire mare si imbucuratoare este ca am primit raspuns favorabil din partea Retromobi, adica Mercedes-ul meu 500 SEC din 1984 se califica ,impreuna cu toate modelele W126 seria 1,pentru " autovehilul istoric" incepand cu ianuarie 2015.

                            Postez cateva fotografii cu berlina 560 SEL, fiind cea mai noua achizitie, urmeaza sa fac si cateva fotografii cu 560 SEC care are si el cateva dotari mai deosebite si rare pt W126: calculator de bord - Reiserechner- pe limba mamei lui, ASR , care in ziua de azi este o dotare comuna dar in 1991 costa 4350 de marci germane, si nu in ultimul rand airbag pt pasager, care ocupand locul destinat asa numitului torpedou, iti dadea dreptul de a primi din partea casei o cutie de depozitare pe consola centrala cu un ruluo din lemn , in cazul meu din radacina de nuc,care cutie costa si ea o caruta de bani pe vremea aceea.
                            Dar dupa cum spunea si Marele si la propriu si la figurat, Ion Creanga : " Vorba lunga - saracia omului", inchei si eu aici si postez fotografiile mai sus pomenite.
                            Attached Files
                            Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                            Comment


                            • #60
                              Inca cateva fotografii.
                              Attached Files
                              Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF