Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

500 sec ,1984

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 500 sec ,1984

    Dupa cum am scris si la prezentare,am devenit propritarul unui Mercedes 500 SEC,in urma unui schimb cu un Opel Kapitan 1963. Masina a fost inmatriculata in Belgia, iar eu deocamdata nu vreau sa o inmatriculez,cauza se stie prea bine: timbru de mediu,impozit ,asigurare ,care ajung toate cumulate la mii de euro,masina avand motorul original de 5000 ,V8 ,pe care nu intentionez sa il schimb.Eu am un Audi A6 Quattro 2,5 TDI pe care il folosesc zilnic asa ca nu voi folosi Mercedes-ul ca mijloc de transport,ci numai ca obiect de colectie. Oricum a intrat deja in renovare,care va dura ,probabil,cativa ani din cauza costurilor,eu fiind simplu salariat si mai am si o familie de intretinut.Stiu ca pt marea majoritate dintre dvs. acest fel de gandire (a avea o masina si a nu te plimba cu ea),vi se pare un pic ciudat dar ce sa-i faci? fiecare cu pasarica lui,vorba aia romaneasca.Introducerea fiind facuta va prezint cateva fotografii cu respectivul agregat.
    Attached Files
    Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

  • #2
    Un mare like de la mine,frumoasa rau masina si motorul de exceptie.

    Comment


    • #3
      Felicitari! Frumoasa rau masina !

      O mare rugaminte am la tine : sa lasi motorul acesta,sa nu ii pui diesel.

      Multa bafta si muuuulti bani pentru reconditionat.

      P.S.Cand am sa trec prin Brad o sa te sun sa il vad.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Ma bucur ca va place, si ca s-o zic pe aia dreapta,sa-l vad eu pe acela care zice ca nu-i place ,ca nu-l cred. La sfarsit de saptamana sunt acasa ,asa ca cine are drum prin Brad poate sa treaca sa stam la o poveste.
        Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

        Comment


        • #5
          In primul rand felicitari si sunt convins ca nu ai regretat schimbul...si eu as fi facut la fel! O minunatie de masina, care isi merita fiecare banut. Eu visez la asa measina de mic copil .

          Doua lucruri am remarcat...are jante Lorinser (daca vad bine) care ii destul de rar!...ai setul comlet?...vad ca pe fata este alt model!

          Inca o chestie interesanta (daca vad bine) are cortina la luneta...daca ii OEM atunci aceasta optiune este si mai rar intalnit pe W126...mai ales pe SEC.


          Baga cateva poze si cu interiorul...ca sa ne clatim ochii .




          Bafta in continuare si cheltuieli minime!
          Last edited by mer_se280; 05-26-2013, 07:13 AM.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Din pacate are numai o janta Lorinser 16",celelalte 3 sunt pe 15" bbs ,cred,perdeluta cred ca este originala dar nu voi sti in mod cert numai cand o demontez. Proprietarul anterior a montat in urma cu cativa ani o alarma care a fost gresit cuplata la instalatia electrica si a luat foc,afectand o bucata de 20 de cm. sub bord,in dreptul volanului. Cum pe acolo trec foarte multe fire stricaciunile au fost mari ,dar am reusit deja sa elimin partile arse si sa identific capetele care trebuie unite. Fostul proprietar a tinut-o asa cativa ani ,cu bordul desfacut ,ca nu avea curaj sa se apuce de ea.Impreuna cu masina am primit si o instalatie elecrtica completa dar de limuzina ,de unde voi scoate si inlocui firele de la diferitele agregate pana la cutia cu sigurante.Am reusit deja sa fac sa functioneze scaunele electrice geamurile ,si trapa.Impresionant modul de deschidere a geamurilor(ramane masina ,practic,numai cu parbriz si geam spate).
            Attached Files
            Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

            Comment


            • #7
              Felicitări !
              Păsărici avem fiecare, așa că partea asta nu se discută ...
              În legătură cu mașina: zici că a și intrat la restaurat ... asta e cauza lipsei unui bandou și al proiectoarelor din bară ? Cortină de acest tip nici eu nu văzusem până acum pe un SEC !
              Mai bagă poze cu partea cealaltă a mașinii și cu interiorul ! E opșpatru, deci seria I - să vedem ce dotări are ...

              Baftă în realizarea proiectului !
              Last edited by Levi; 05-26-2013, 08:35 AM.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Are toate bandourile dar sunt demontate,din pacate proiectoare de ceata nu mai are.Am demontat deja mare parte din interior pt a gasi cablurile arse si a le inlocui. Nu are tapiterie de piele,iar cea existenta chiar daca nu este rupta ,este cam "coapta" de caldura si este cam aspra.Am demontat si toate elementele din lemn si le voi restaura, cam toate au lacul crapat asa cum am vazut intr-un topic pe acest forum.Astazi o sa-i fac ceva fografii acelei perdele. .
                Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                Comment


                • #9
                  Instalatie electrica...Imi pare rau sa aud asta dar odata ajuns in stadiul de restaurare, se vor rezolva problemele! Este mult de migalit dar nu este imposibil (vezi topicul meu la My Car)...




                  Stima
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #11
                    Inca cateva de la motor. Capota nu se inchide complect fiindca are balamale de sedan ,am si balamalele originale dar una dintre ele are un bolt rupt ,o sa o repar si le remontez pe masina.
                    Attached Files
                    Last edited by CIPOACA; 05-26-2013, 09:56 AM.
                    Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                    Comment


                    • #12
                      Reperele din lemn.
                      Attached Files
                      Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                      Comment


                      • #13
                        Reject , pentru fostul propietar .

                        Like , pentru tine .

                        Felicitari si spor la treaba ! . Daca te ajuta si partea financiara , treaba este ca si rezolvata .

                        Comment


                        • #14
                          Nu trebuie sa il judecam prea aspru, are in colectie 14 masini!!!! unele dintre ele vechi, renovate la mare arta.La o asemenea colectie costurile sunt uriase ca sa nu mai vorbesc de timpul disponibil pt a te ocupa de ele.A fost avantajul meu ca omul are in curs de renovare un Opel Kapitan exact ca al meu si avea nevoie de piese,si cum asemenea model e greu de gasit in tara a trebuit sa faca o alegere grea si sa se desparta de SEC pe care oricum nu se stie cand avea timp sa il refaca.
                          Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                          Comment


                          • #15
                            Spor la treabă ! Dacă nu-ți dispare elanul pe parcurs, va ieși o treabă faină. Păcat că nu ai janta aia Lorinser pe față, îți făceam curte să te scap de ea ... Eu am un set la fel, dar cam strâmbe. Trei (cele pe spate și una pe față) s-ar putea rezolva, dar pt. cea de a 4-a (pe față) nu mi-au putut da garanția că nu va crăpa în cursul operațiunilor de remediere, așa că le-am pus înapoi în pivniță ...

                            Cele bune !
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF