Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

    Ar fi cazul sa imi prezint si eu utilajul. Ma numesc Feri (unii deja ma cunosc) si din 2009 sunt posesor al unui W126 280SE. Visul meu pentru Mercedes a inceput de mic copil, cand salivam de fiecare data cand zaream W126 500SEC-ul in oras, in care am avut ocazia sa stau .

    Am achizitionat acest Mercedes de la un tip care nu a avut grija deloc de ea, cu gandul de al aduce la starea original fara sa imi bat joc de ea. Stiu ca este multa cale de la vis pana la adevar, dar sunt optimist si stiu ca timpul le va rezolva pe toate.

    Masina cand am achizitionat-o arata jalnic in interiro. Caroseria prezenta urme de rugina (nu foarte grave), pe care inca nu am reusit sa le indepartez (va urma). Ca optiuni: mai nimica, antena electrica, trapa electrica, piele deteriorata si cam atat. Am cumparat aceasta masina cu gandul de al restaura si adauga cat mai multe optiuni posibile...caci na, vorbim de un S-Klasse .

    Starea tecnica a agregatului era varza...avea GPL, motorul functiona doar pe GAZ, lipsa piese de pe motor, conducte vacuum desfacute, etc etc. Dupa un calcul mai amanuntit am decis sa ii schimb motorul (care oricum nu a fost cea originala) findca ma costa mai mult decat motorul "nou". Am reusit sa ii pun o noua "inima", tot un M110:989. Dupa care am schimat parbrizul, findca era fisurat s.a.m.d.

    Asa ca nu mai lungesc cu vorba si am sa incep prin a posta poze din arhiva personala si cu evolutia lucrarilor.

    VIN...


    Cand inca era de vanzare...






    Asa arata agregatul dupa ce am cumaparat-o...













    Stima
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Interiorul...hmm, imi este rusine cand vad acest interior ...















    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Rog un moderator sa uneasca pozele!











      De atunci a trecut mult timp, asa ca am sa postez pe rand evolutia lucrarilor.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Masina nu a circulat aproximativ 9 luni (din cauza ca am avut ceva bube cu motorul...poate unii isi mai aduc aminte de topicul "Probleme la pornire cu motorul cald")

        Am curatat admisia...


        Before...













        After...






        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Directia...piese care au fost schimbate: os de caine (brat superior), pivot fuzeta, cap de bara, bucsile de la osul de caine (stang/drept), amortizorul de la directie semicaseta de directie si pivotul de la tirant.















          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Pivotul de la tirant...











            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Am schimbat:

              Bucsile de la osul de caine (brat superior)...







              Bielete bara stabilitoare spate...








              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Dupa o investigare mai amanuntita la service am constatat ca bucsile de la bara stabilizatoare fata sunt obosite...deci a sosit si randul lor. Cu aceasta ocazie am curatat si am conservat locurile unde rugina a inceput sa isi faca aparitia. Asa am avut ocazia sa vopsesc suportul acumlatorului.
















                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Urmatoarele achizitii au fost: Stingator (gen I), jante OEM pe 7J x 15" ET25. Dupa care, sa fiu si eu in rand cu lumea am achizitionat un set de jante AMG Monoblock gen I pe 8J x 17" ET28.











                  Asa aratau inainte...


                  Si dupa reconditionare...
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    A urmat schimbarea ornamentelor din lemn pentru usile din fata.











                    Daca tot am achizitionat un set de jante OEM Gullideckel, la care am fost nevoit sa achizitionez un set de prezoane. Jantele Gullideckel au primit un set de anvelope Michelin Pilot Primacy 215/65R15...









                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Intre timp am schimbat numerele de inmatriculare...de la HLU am trecut pe BVL...













                      Dupa polishare...






                      Cateva poze la monumentul Mihai Viteazul...




                      Last edited by mer_se280; 05-03-2013, 23:53 PM.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Aventura a continuat...masina a primit inca o optiune, mi-am montat lumini curtoazie pentru cele patru portiere cu aceasta ocazie am facut ca si "ochii de pisica" sa fie iluminate (care din fabrica nu au fost prevazute), am tras instalatie si sub bord...




















                        To be continued...
                        Last edited by mer_se280; 05-04-2013, 00:16 AM.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Parasolare iluminate, lampi pentru citit pe stalpul C...
















                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            A urmat:....

                            Cu stupoare am constatat ca imi lipseste o piesa de sub cutie. Este vorba despre o traversa care vine montat pe suportul contratirantilor. De aici se vede ca a fost mesterita masina la greu, de "meseriasi''!

                            Am curatat-o luna si bec, am degresat-o si i-am dat vreo doua straturi de vopsea cu spray-ul...








                            M-am ales cu o alta optiune...oglinda electrica. Doresc sa ii multumesc prin aceasta cale lui Marius (tumar) pentru piesele trimse.

                            Am desfacut oglinda, am curatat/gresat tot ce sa putut la ea...









                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Am cumparat patru macarale electrice (m-am saturat sa dau la manivela ) si bandouri + praguri seria II (din pacate lipsesc doua bandouri mici (cele de pe aripa spate) care urmeaza sa le caut si sa le complecteze ca sa am setul complet.





                              Inca cateva piese pentru masinutza mea...

                              Scrumiera SH...NEFOLOSITA ...







                              ce-a veche...



                              O piesa mult cautata...ornamente portbagaj SEC...
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF