Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am dat jos nuca de la schimbator ca so reconditionez si cu aceasta ocazie am schimbat garnitura care se afla sub ''cutiuta'' de la schimbator care are rolul ca sa nu intra mizeria la angrenaje.

    Dupa ce am reusit sa scot nuca si restul pieselor am ramas crucit cand am observat cata mizerie sa putut aduna din cauza garniturii rupte.




    Piesa noua OEM...


    Se poate observa cat de mare este crapatura pe garnitura veche...




    Intre timp masinuta mai primeste o optiune...vas lichid cu incalzire

    Termostatul a fost curatat luna si bec...







    Dupa curatare...


    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #32
      Recapitulam...

      Jurnalul meu...INTERIOR

      Toata aeroterma scosa, curatata, montat radiator clima...








      Partea electrica...materiale pe care le-am folosit: banda izolatoare din panza TESA (special pentru izolarea cablurilor pentru autovehicule) si izolatie de tip tub termocontractabil. Toate firele au fost cositorite pentru un contact perfect...








      Am refacut izolatia care au lipsit de pe cabluri din cauza meseriasilor care au uitat so refaca...






      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #33
        Am montat doza centrala...



        Am refacut instalatia de lumini din portiere cu cabluri noi, cleme noi...






        Firele cositorite...


        Firele pentru lampile din portiere: ochi de pisica si curtoazie...



        Instalatia electrica pentru geamuri electrice, oglinda electrica...










        Aventura va continua...





        Stima
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #34
          Foarte frumos si amanuntit ceea ce faceti, respect pentru munca si efortul depus!

          Comment


          • #35
            Originally posted by rtth View Post
            Foarte frumos si amanuntit ceea ce faceti, respect pentru munca si efortul depus!
            Multumesc, fac si eu cum pot si cred ca ii mai bine...important ii ca rezultatul final sa fie satisfacator .

            Stima



            Continuarea...

            Instalatia audio...











            Montat oglinda electrica cu incalzire...




            Momentan oglinda stanga este doar cu incalzire...am in plan so fac electrica ...
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Incepe sa prinda forma...













              Inca a ramas fetele de usi...momentan sunt la reconditionat...rezultatul este cer si la pamant...




              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #37
                Un pic de ajutor de la mandra...care curata izolatia de sub bancheta din spate...



                Intre timp am montat radiatirul + ventilatorul de la clima...






                Mar Mar 20, 2012

                Mai sunt 100 de metri si am sa mai termin un capitol.

                Cum nu am avut inca scaune electrice am fost nevoit sa decupez locasul pentru joystick...





                A urmat echiparea panourilor cu chitibusuri...


                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #38
                  Si in final a sosit ziua care am asteptat-o asa de mult ...interiorul a fost schimbat in totalitate!












                  Din pacate tapteria inca nu am reusit so reconditionez...(vreau sa vopsesc din nou scaunele si bancheta ca sa dispara rosaturile si crapaturile mici care au aparut dealungul timpului). Nu o sa stea asa mult...astept sa vina caldura si o sa ma apuc de treaba.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #39
                    Mai 26, 2012

                    Intre timp am mai completat interiorul...este vorba despre cutia cu rulou de pe consola centrala orizontala. Din pacate nu am gasit cu lemn Zebrano...dar oricum am degand sa schimb tot lemnul pe Wurzelnuss.

                    Din pacate nu am avut cheie pentru yala dar in schimb am reusit sa modific pinii in yala ca sa se potriveasca pentru cheia pe care folosesc la masina. Am desfacut yala in care se afla 5 pini care sunt actionate de arcuri. Am reusit sa inversez pinii intre ei ca sa se potriveasca la cheia mea. Din pacate 2 dintre pini nu am putut folosi dar functioneaza cu trei perfect.

                    Iata cateva poze cu yala...

                    ...se poate observa ca yala are 3 pini pe o parte si doua pe cealalta...




                    In urmatoarele poze se poate observa ca din cinci pini au ramas doar trei care au fost inversate intre ele ca sa se potriveasca cu cheia actuala si care functioneaza perfect...






                    Cutia curatata luna si bec...




                    Cutia la locul lui...
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #40
                      Sep 15, 2012

                      Ultima achizitie...inca un set de jante OEM. Am decis sa cumpar un set de jante ca sa am pentru iarna. Cum nu a fost asa scump fata de cele din tabla am decis sa le iau pe acestea. Motivul pentreu care le-am cumparat, era ca pe jantele de 14'' nu prea am gasit cauciucuri de iarna...adica se gaseau foarte greu, in schimb pentru 15'' am gasit relativ usor.

                      Jantele necesita reconditionare (care va urma in viitorul apropiat ).

                      Cateva poze...before and after...















                      Dupa care cele patru jenti au primit cauciucuri de iarna, asa ca suntem pregatiti de sezonul rece. Cauciucurile sunt KUMHO 195/65 R15.



                      Last edited by mer_se280; 05-04-2013, 16:02 PM.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Sep 19, 2012

                        Din pacate dupa bine doar rele pot veni. Mai exact suportii de la contratiranti au cedat. Cum avem drumuri foarte bune pentru care platim roviniete, am avut ghinion la o groapa pe care tarziu am observat-o. La inceput am auzit scartaituri pe partea dreapta.

                        Cu stupoare am constatat ca suportii de la contratirant au crapat ba unul chiar sa smuls de la loc. Problema mai mare a fost ca ''meseriasii'' de la noi se pricep doar la flex si ciocan. Se poate observa din pozele care urmeaza cum au decupat cu felxul o huda cat China (asa am cumparat masina) ca sa poata scoate piulita de care vine infiletat surubul care prinde contratirantul.

                        Noroc ca am reusit sa remediez problema deoarece daca mai prindeam o groapa sanatoasa atunci toul s-ar fi smuls de la loc si atunci era doar de plans.

                        Problema am rezolvat-o la atelierul unde lucreaza fratele (choperistul)...unde au avut si aparat de sudura in argon.

                        Cateva poze cu remedierea problemei...







                        Aici se poate observa cum a fost flexuit tabla pentru a avea acces sa scoata piulita cu care vine prins contratirantul...


                        Suport smuls cu totalitate de la locul lui...


                        Meseriasul care suda in argon...


                        Rezultatul final...
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #42
                          Lista cu achizitii continua...

                          O noua emblema pentru capota (chiar daca nu e lipsa...inca .... am luat-o pentru rezerva).






                          Siguranta in trafic este pe primul loc...asa ca agregatul mai primeste o optiune. O instalatie ABS...




                          Cum optiunile se tot aduna si consumul electric este mai mare, am achizitionat un alternator de 80A # 0 120 469 588... Bosch



                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #43
                            Noi 15, 2012


                            Dupa o perioada cat am fost plecat din tara, saraca masinuta a stat pe tusa nemiscata...cu probleme. Mai exact inainte sa plec din tara, cand am vrut so parchez am constatat ca schimbatorul de viteze (nuca) a inceput sa se miste foarte usor la schimbarea intre treptele de viteza. Prima data am crezut ca sa defectat cutia, pana cand am observat ca maneta se misca in gol.

                            Dupa o verificare mai amanuntita am observat ca tija metalica care comunica intre cutia automata si schimbatorul de viteze sa desprins de la loc. Mai exact siguranta era "mancata" si a sarit de la loc si bucsa era ''mancata'' rau si din aceasta cauza sau desfacut angrenajele.

                            Am comandat piesele OEM... bucsa + siguranta care au sosit ieri. Asa ca azi si m-am apucat de treaba, pentru ca imi era dor de condus .

                            Cateva poze...

                            Piesele care au fost comandate...


                            Bucsa + siguranta...





                            Diferenta dintre bucsa veche si ce-a noua...



                            Bucsa montat la locul lui...


                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by mer_se280 View Post
                              (vreau sa vopsesc din nou scaunele si bancheta ca sa dispara rosaturile si crapaturile mici care au aparut dealungul timpului)


                              Pielea a fost refacut 100% pe scaunul sofer si binenteles revopsit. De asemenea si bancheta + spatarul au fost reconditionate.

                              Din pacate scaunul pasager inca nu am reusit sa il termin . Sper ca o sa reusesc indata ce imi va sosi vopseaua pentru piele.

                              Dar pana la finalizare, postez cateva poze cu piesele reconditionate...poze "before and after"...










                              Am pus o tetiera ca sa se poata observa diferenta...










                              Revin cu poze cu partea lombara si sezutul care au fost schimbate...
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #45
                                Noi 22, 2012

                                Piesele sosesc in continuare. Cand mi-am achizitionat instalatia electrica pentru geamuri electrice, suportii pentru butoane (la pasagerii din spate) erau "obosite" rau. Mai exact clemele de fixare a suportilor erau rupte, ba pe o parte, ba pe alta. Saptamana trecuta am dat comanda pentru noile suporturi si azi au sosit. Maine daca va fi vreme buna o sa le montez ca m-am saturat sa tot fixez la loc pe cel vechi, care tot sareau de la loc.






                                Am montat suportii pentru butoane. In sfarsit acuma arata ok, si eu ca prostul ma chinuieam, cand le puteam cumpara cu mult timp in urma.

                                Asa arata suportul vechi pe care am primit-o cu instalatia electrica...poza cu butonul atarnand nu am facut...imi era rusine :mrgreen:.




                                Am mai montat doua dopuri din cauciuc, pe care nu le aveam pe masina, care sunt montate pe mijlocul pragurilor (in partea de jos). Mai exact nu sunt dopuri, ci un fel de aparatori cu o forma ciudata care nu permit sa intre mizeria si apa. Inainte sa montez dopurile am curatat mizeria (praf,nisip) cu degetul cat am putut...care era din belsug.















                                Originally posted by mer_se280 View Post
                                Revin cu poze cu partea lombara si sezutul care au fost schimbate...
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF