Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C220 cdi red

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt consumabile , am impresia ca dupa ce demontezi capacul de 2-3 ori se slabesc , foarte prost materialul .
    Am deja o sacosa de bucsi din astea ....le schimb la fiecare revizie de acum.
    Capacul la tine e ca la w212 , la w204 le am altfel .

    Comment


    • Pai nici dupã ce le am pus prima data nu s a îmbunãtãțit mult situatia,macar dacã era ok și țineau pana scoateam iar capacul.

      Comment


      • Nu vad ce asa mare filozofie sa prinzi un capac sa nu vibreze.
        Pune ceva piese moi dupa el, care sa stea presate incat sa elimine jocurile. Asta daca cu montajul de fabrica nu o scoti nicicum la capat.
        In opinia mea asta e treaba care o poate face oricine cu un minim de bunavointa, cu ce are la indemana.
        Ca unii mesteri nu vor sa isi bata capul, e alta poveste.

        Comment


        • Dacã tot am trecut pe la mecanic azi și am fãcut o verificare la masina, am gãsit plãcuțele cam gata și cu le aveam pe stoc le am și schimbat.Mai 1500 km și urmeazã revizia dar încã nu sunt hotãrât ce ulei sa ii bag!
          Attached Files

          Comment


          • O fi etrierul ala din aliaj usor, dar parca nu l-as lasa sa atarne in furtunul de frana si sa se rasuceasca cum vrea el.

            Comment


            • Asa l-a lasat!Raspunde pentru asta!

              Comment


              • Din pacate denota lipsa de profesionalism asta.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • Asa o fi, oricum nu ma pricep și nu am știut ca nu trebuie lãsat asa.Nu ma stresez ca oricum sunt prieten și el și îmi e și pacient și chiar dacã s ar fi distrus furtun mi-l schimba gratis fãrã probleme.Nu spun ca e top ca mecanic ci doar ca stau fãrã stress ca ne știm bine.Atata tot chiar dacã greșește repara,toti mai gresim.

                  Comment


                  • Ulei pe original , e cel mai recomandat si nici nu costa cine stie ce . Vreo 600 lei ulei motor ,cu filtru ulei si manopera inclusa la dealer.

                    Comment


                    • Pai pana acum am folosit numai original de la Reprez.dar mi se pare prea ieftin,mai puțin și îl depãșește Bunica la preț și mai scrie și made în UE pe cutie nu Germany.Mai studiez problema.

                      Comment


                      • Incearca un LM ! [emoji41]


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • + pentru Liqui Moly.. macar stii sigur ca e din DE.

                          Cel MB e facut de Febi.

                          Comment


                          • +1 pt Liqui Moly. Motorul meu e mult mai silentios decat cu uleiul de la reprezentanta, mai ales la pornire si nu consuma deloc ( benzina 0W40).

                            Comment


                            • Încã nu am fãcut schimbul de ulei ca sunt în investigații :am ajuns la concluzia ca nu e nicio diferenta în uleiul MB de pe Emag care 5 cost 120 ron și cel luat de la reprez cu 52 ron /l cu ceva reducere ambele sunt Made în Europe.La nemți e 29.5 euro/l am trimis pe cineva sa se intereseze și atat mi a zis prețul doar ca la reprez la care a fost nu aveau de vânzare decât la butoi și puteau sa îmi vândã doar varsat.L-am mai rugat sa se uite și ce scrie pe bidon, ca tara de producție, dar urmeazã sa meargã la alta reprez.care sa aibã bidoane mai mici de vanzare!

                              Comment


                              • La reprezentanta din Ro este tot la vrac. Este foarte bine daca ai posibilitatea sa-ti cumperi direct din Germania .
                                Chiar si uleiul din Ro e ok , nu te astepta sa gasesti ceva miraculos pe aftermarket, sa respecte norma pt motorul tau , pt Dpf .
                                Sa mergi doar pe original la filtru motor si combustibil , la cele de polen si aer e ok si Mann.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF