Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes w124 e300

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,am verificat azi mai atent si cred ca asa e normal,am sa fac maine o poza sa vezi ce si cum

    Comment


    • Salut @ioscutz!
      Spune-mi si mie de unde ai luat nuca schimbatorului si invelisul acesteia si cam cat te-a costat?
      M-ar mai interesa si de unde ai luat chestiile alea de la fetele de usi care acopera gaura de la manerul manual al geamului! (sau macar ai idee cum se numesc?)

      rsz_img_0112.jpg

      Frumoasa tare masina, iar farurile alea sunt exceptionale! Si eu vreau sa-i iau la a mea, in viitorul apropiat, un set la fel!
      Ca tot s-a adus vorba de vopsit p-aici, si eu m-am interesat, in Bucuresti mi-au cerut pentru un vopsit complet + tinichigerie suma de 5500RON!!
      In Braila am inteles ca exista o vopsitorie unde pretul ar fi undeva pe la 2500-2800RON (ramane sa verific), iar in Turnu Magurele m-ar costa cam 1500-1800RON cu tot cu mana de lucru! (nu la un atelier specializat, ce-i drept)
      Last edited by raul_apr; 03-28-2015, 07:05 AM.

      Comment


      • In legatura cu schimbatorul: vezi pe bursa, parca am vazut asemenea schimbator la un coleg care dezmembreaza W124 !

        Dopuri de mascat: acele dopuri au fost montate ulterior pentru mascare si tin sa cred ca nu aunt OEM. Am vazut ca esti in cautarea unui interior de piele, mai mult ca sigur ca fetele de usi nu vor avea astfel de probleme... in general la masinile cu interior de piele au fost echipate cu geamuri electrice, asa ca nu o sa ai probleme!


        Vopsitul: hmm, pentru o lucrare PROFI cu siguranta nu scapi sub 1000 euro!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Multam' pentru lamuriri!
          Am vazut pe bursa, intr-adevar exista, dar au o alta culoare fata de nuca pe care o caut eu...sunt prea deschise si nu ar da bine deloc la mine! Parca nuca lui @ioscutz e ceva mai apropiata de culoarea pe care o caut eu!
          Referitor la fetele de usi, e cel putin ciudat, pentru ca din cate am vazut la colegul @alex_sv, care vinde interiorul, fetele de usi de pe masina sunt cu gauri pentru geamuri manuale (desi masina are geamuri electrice...)

          IMG_20150126_144350.jpg


          Cat despre vopsit...ai dreptate, dar totusi, sa stii ca exista si profesionisti care lucreaza la preturi mai mult decat acceptabile, iar rezultatul este uimitor pentru un pret mult sub 1000E! Am vazut cu ochii mei! (cazul din Turnu) Problema e ca nu stiu cat rezista o astfel de lucrare!

          Comment


          • Originally posted by raul_apr View Post
            Referitor la fetele de usi, e cel putin ciudat, pentru ca din cate am vazut la colegul @alex_sv, care vinde interiorul, fetele de usi de pe masina sunt cu gauri pentru geamuri manuale (desi masina are geamuri electrice...)

            [ATTACH]120072[/ATTACH]

            Interesant, si pe mine ma depaseste situatia, insa nu as crede sa fie OEM...cu siguranta nu e!



            Parerea mea: posibil ca sa defectat macaraua electrica dupa care si-a montat una manuala si din aceasta cauza ne induce in eroare...findca nu are cum sa functioneze ambele (manual/electric) in acelasi timp!


            Stima
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Salut,nuca de la schimbator am luat-o de la un batran de la mine din oras iar pielea aia un tapiter a facut-o.masina nu a fost echipata cu geamuri electrice dupa ce am.pus a ramas o gaura acele dopuri sunt de la w124 generatia fara bandouri de jos din parguri(cele 4 dopurie stanga dreapta)....asa se cere si la mine 1000e pt vopsit tot,e mult si fac aceeasi treaba cum face cel la 2500 ron

              Comment


              • raul_apr in poza aveam pielea de la schimbator cea originala a masinii,acum am alta facuta vteo 50e a fost...ai rezolvat ceva cu interiorul din piele?

                Comment


                • Originally posted by raul_apr View Post
                  Referitor la fetele de usi, e cel putin ciudat, pentru ca din cate am vazut la colegul @alex_sv, care vinde interiorul, fetele de usi de pe masina sunt cu gauri pentru geamuri manuale (desi masina are geamuri electrice...)
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Interesant, si pe mine ma depaseste situatia, insa nu as crede sa fie OEM...cu siguranta nu e!



                  Parerea mea: posibil ca sa defectat macaraua electrica dupa care si-a montat una manuala si din aceasta cauza ne induce in eroare...findca nu are cum sa functioneze ambele (manual/electric) in acelasi timp!


                  Stima
                  Salutam!
                  Din cate am vazut la acel interior, doar pe spate sunt macarale manuale. Se vede si pe consola ca masina nu are decat geamuri electrice fata(butoanele). Asa a fost si la mine, doar pe fata electrice. Daca interiorul este de piele nu e musai sa aibe si geamurile spate electrice. Si eu am pus geamurile electrice spate(scos instalatia pentru geamurile fata si am inlocuit-o cu alta OEM care are si pentru geamurile spate), iar gaurile le-am acoperit cu emblema ce este la volan. A fost o varianta de moment, dar asa a ramas in continuare.

                  Scuze, acum am vazut acea poza cu portiera fata. Posibil sa fie cum a zis Feri. Macaralele difera mult. Dar el te va putea lamuri exact.
                  Attached Files
                  Last edited by tumar; 03-28-2015, 23:02 PM.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • Cred ca a pus macarale manuale si au ramas butoanele de forma,ca alta explicatie nu ar fii.Pacat de fata aia de usa cu atatea surube in ea

                    Comment


                    • Originally posted by ioscutz View Post
                      raul_apr in poza aveam pielea de la schimbator cea originala a masinii,acum am alta facuta vteo 50e a fost...ai rezolvat ceva cu interiorul din piele?
                      Am inteles! N-am rezolvat nimic inca pentru ca n-am reusit sa dau de cel ce vinde interiorul!
                      Pacat de fata aia de usa cu atatea surube in ea
                      Nici mie nu-mi place cum arata fata aia de usa...dar cred ca as gasi la dezmembrari doua fete de usi ok, fara surubaraie prin ele!


                      @tumar
                      Ai dreptate, cand o sa iau legatura cu el o sa aflu exact care-i treaba! Pana atunci, rabdare si tutun! Daca nu resuesc sa vorbesc cu el, cred ca o sa stagnez la interiorul textil care e in masina acum si poate data viitoare daca gasesc un interior ok, la un pret bun, o sa-l iau! Oricum interesanta ideea cu "emblemele" alea! Chiar arata bine!

                      Comment


                      • Salutare,ceva noutati:zilele trecute am schimbat rulmentu drepata fata(SKF),putina munca dar a meritat.Azi am gaurit in lemnu de pe consola centrala si am pus butonul pt usi blocare deblocare,nu a iesit decupajul cum am vrut a sarit putin lacul pe margine...Ma gandeam lemnul de pe consola de w124 nu se poate da cu lac din comert?lac pt lemn ca am vazut ca sunt diferite nuante si as schimba putin,e posbil?:-?

                        Comment


                        • Originally posted by ioscutz View Post
                          Ma gandeam lemnul de pe consola de w124 nu se poate da cu lac din comert?lac pt lemn ca am vazut ca sunt diferite nuante si as schimba putin,e posbil?:-?
                          Se poate...


                          Uite cum arata lemnul de la schimbator pe care l-am relacuit...

                          Before...





                          After...



                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Super,imi spui procedura?M as apuca maine sa vad ce iese).Idee e asa,as vrea o nunanta mai inchisa decat cea actuala,si sa iasa cat de cat bine!

                            Comment


                            • Schimbatorul l-am lacuit prin imbaiere... adica l-am bagat in lac si am lasat ca lacul sa se scurga...nimic special. Insa ornamentele plane necesita pistol + compresor, altfel nu stiu daca reusesti sa faci treaba buna...
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Noutati:azi am schimbat timoneria,selectorul meu era varza(bucsa aia de jos),am luat unu de c w202 potriveste la fix doar putina munca!Saptamna vitoare urmeaza flansa de la cutia de viteze azi cand am dat jos scutu surpriza rupta varza joc ar mai incapea un deget pe langa surube,am comandat un Lamforder undeva la 150 ron!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF