Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes w124 e300

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmmm, interesant upgrade...
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Destul de)...astept finalu))

      Comment


      • Si ai pus si pompa de injectie de turbo,nu?

        Comment


        • Cum se face controlul injectiei oare? In mod normal dupa ce se pune turbo, trebuie modificata si injectia, cum spune colegul bytzu. Turbo baga presiune, dar daca injectia lucreaza in continuare ca pe aspirat, da cu virgula.

          Sunt tare curios de rezultat.

          Comment


          • Nu am.lasat pompa mea,merg maine la un pompagiu da i dea debit si eventual sa reglez dupa avansul.Momentan motorul merge rotund putere nu are foarte mare deoarece nu are suficienta motorina.Pompa de pe turbo e exact ca asta doar are un vacum pe ea care la turatii mari i desvhide o supapa de debit.

            Comment


            • salutare

              Stie cineva cum se da debit la o pompa?De unde si cum se procedeaza?Atasez o poza poate am noroc!
              Attached Files

              Comment


              • Frate..n.are nici o legatura..fa rost de o pompa de turbo si pune.o, ca altfel n.o sa mearga cum trebuie in veci...

                Comment


                • Salut,revin cu noutati chiar daca pe acest forum.toata lumea "stie" foarte bine anumite lucruri.In legatura cu turbo masina merge binisor as spune am.facut in jur de 1500 de km de cand am.turbina.Uleiul.este la.nivel motorul isi pastreaza temperatura constanta.Mai sunt mici chestii de rezolvat cum.ar fii debitul.de.motorina,precizez ca masina trage foarte bine pana la 80 100 dar dupaia se simte ca nu are de unde sa ia motorina cata are.nevoie.Sper sa le rezolv toate in curand!

                  Comment


                  • nu stiu cum sa ma exprim mai bine...intelege ca nu e vorba numai de debit si de corelarea acestuia cu presiunea, e vorba si de avans...sau poate n.o avea asa ceva si atunci imi cer scuze,dar chiar si asa nu e gresit ce zic pentru ca daca debitezi injectoarele si pompa o sa ai consum mare de.motorina,nu poti debita numai pentru o anumita turatie sau presiune ci pe toata plaja,iar in ture mici o sa ai fum cat titanicul...nu mai zic de altele..spalarea cilindrilor etc


                    ia o pompa de turbo si scapi de toate belelele..e asa greu?

                    Comment


                    • Eu te am inteles la.ce te referi si sunt de acord cu tine....dar pompa mea dupa ce reglez debitul,persoana care face aceasta operatiune va regla si avansul,care la motorele astea rotesti pompa catre motor ca sa ii dai si invers ca sa iei.O sa vad rezultatul dupa ce merg cu masina la reglare.In cazul ca nu o sa mearga o sa pun o pompa de turbo

                      Comment


                      • Ca o sa scoata fun mai mult si consum mai mare asta e.Sper sa se rezolve asa,ca pana acum toata lumea m a descurajat ca nu se poate ca se creapa motoru etc.Dar se poate turbina baga o prewiune destul de buna masina se misca binisor deocamdata.

                        Comment


                        • Fascinant treaba, am urmarit topicul pana acum, e interesant "ce se petrece" totusi din pmdv eu sunt curios pe termenul lung, pentru care sunt renumite motoarele astea.
                          Nu spun nimic contra, dar mutarea unui motor aspirat pe unul "turbinat" parea ceva de lucru.
                          Dar toate astea la o parte, iti urez succes, si sa tina cat se poate de mult!
                          "The wife should always be "legally" younger than the car"
                          W124 200D
                          W123 240D
                          Prezentare W124
                          Prezentare W123

                          Comment


                          • Speram.sa tina,daca nu asta jos si altu)

                            Comment


                            • Salut,nu am mai postat demult.Motorul in urma modificarii merge destul de bine.Dar intampin o problema si nu am gasit nicaieri un rezultat,aseara am umblat in spatele panoului de pe consola central,cel cu butoanele de incalzire,dupa ce am montat totul la loc surpriza baga doar aer cald indiferent cum sunt acele 2 rotite,ceva sfaturi?

                              Comment


                              • Duoventilul dupa circuitul de incalzire nu mai inchide

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF