Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes w124 e300

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmmm, interesant upgrade...
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Destul de)...astept finalu))

      Comment


      • Si ai pus si pompa de injectie de turbo,nu?

        Comment


        • Cum se face controlul injectiei oare? In mod normal dupa ce se pune turbo, trebuie modificata si injectia, cum spune colegul bytzu. Turbo baga presiune, dar daca injectia lucreaza in continuare ca pe aspirat, da cu virgula.

          Sunt tare curios de rezultat.

          Comment


          • Nu am.lasat pompa mea,merg maine la un pompagiu da i dea debit si eventual sa reglez dupa avansul.Momentan motorul merge rotund putere nu are foarte mare deoarece nu are suficienta motorina.Pompa de pe turbo e exact ca asta doar are un vacum pe ea care la turatii mari i desvhide o supapa de debit.

            Comment


            • salutare

              Stie cineva cum se da debit la o pompa?De unde si cum se procedeaza?Atasez o poza poate am noroc!
              Attached Files

              Comment


              • Frate..n.are nici o legatura..fa rost de o pompa de turbo si pune.o, ca altfel n.o sa mearga cum trebuie in veci...

                Comment


                • Salut,revin cu noutati chiar daca pe acest forum.toata lumea "stie" foarte bine anumite lucruri.In legatura cu turbo masina merge binisor as spune am.facut in jur de 1500 de km de cand am.turbina.Uleiul.este la.nivel motorul isi pastreaza temperatura constanta.Mai sunt mici chestii de rezolvat cum.ar fii debitul.de.motorina,precizez ca masina trage foarte bine pana la 80 100 dar dupaia se simte ca nu are de unde sa ia motorina cata are.nevoie.Sper sa le rezolv toate in curand!

                  Comment


                  • nu stiu cum sa ma exprim mai bine...intelege ca nu e vorba numai de debit si de corelarea acestuia cu presiunea, e vorba si de avans...sau poate n.o avea asa ceva si atunci imi cer scuze,dar chiar si asa nu e gresit ce zic pentru ca daca debitezi injectoarele si pompa o sa ai consum mare de.motorina,nu poti debita numai pentru o anumita turatie sau presiune ci pe toata plaja,iar in ture mici o sa ai fum cat titanicul...nu mai zic de altele..spalarea cilindrilor etc


                    ia o pompa de turbo si scapi de toate belelele..e asa greu?

                    Comment


                    • Eu te am inteles la.ce te referi si sunt de acord cu tine....dar pompa mea dupa ce reglez debitul,persoana care face aceasta operatiune va regla si avansul,care la motorele astea rotesti pompa catre motor ca sa ii dai si invers ca sa iei.O sa vad rezultatul dupa ce merg cu masina la reglare.In cazul ca nu o sa mearga o sa pun o pompa de turbo

                      Comment


                      • Ca o sa scoata fun mai mult si consum mai mare asta e.Sper sa se rezolve asa,ca pana acum toata lumea m a descurajat ca nu se poate ca se creapa motoru etc.Dar se poate turbina baga o prewiune destul de buna masina se misca binisor deocamdata.

                        Comment


                        • Fascinant treaba, am urmarit topicul pana acum, e interesant "ce se petrece" totusi din pmdv eu sunt curios pe termenul lung, pentru care sunt renumite motoarele astea.
                          Nu spun nimic contra, dar mutarea unui motor aspirat pe unul "turbinat" parea ceva de lucru.
                          Dar toate astea la o parte, iti urez succes, si sa tina cat se poate de mult!
                          "The wife should always be "legally" younger than the car"
                          W124 200D
                          W123 240D
                          Prezentare W124
                          Prezentare W123

                          Comment


                          • Speram.sa tina,daca nu asta jos si altu)

                            Comment


                            • Salut,nu am mai postat demult.Motorul in urma modificarii merge destul de bine.Dar intampin o problema si nu am gasit nicaieri un rezultat,aseara am umblat in spatele panoului de pe consola central,cel cu butoanele de incalzire,dupa ce am montat totul la loc surpriza baga doar aer cald indiferent cum sunt acele 2 rotite,ceva sfaturi?

                              Comment


                              • Duoventilul dupa circuitul de incalzire nu mai inchide

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF