Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Îţi mai lipsesc numerele de AR ... şi gata !
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Originally posted by Levi View Post
      Îţi mai lipsesc numerele de AR ... şi gata !
      E pe "vine"! Chiar azi o sa fac contractul de vanzare-cumparare a masinii (pana acum nu am avut, umblam pe "numele" vanzatorului/prietenului meu) iar dupa aia trebuie scos fiscalul (da, si pentru numere rosii mai nou trebuie fiscal).

      Cel tarziu saptamana viitoare bag masina la RAR.

      Nu stiu ce numar sa-mi aleg... BNZ? MER? DAN? AMG? Sau sa las sa vina la rand?
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Originally posted by dan500se View Post
        Nu stiu ce numar sa-mi aleg... BNZ? MER? DAN? AMG? Sau sa las sa vina la rand?
        DAN, clar ! ... numa' să nu fie deja ocupate toate ...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Originally posted by Levi View Post
          DAN, clar ! ... numa' să nu fie deja ocupate toate ...
          Nu cred ca ar fi, dar cele "dorite" de mine sigur sunt (10DAN...99DAN...astea le stiu sigur, parca si 11DAN am vazut). O sa vad cum fac cu numerele, asta sa fie ultima problema!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • Cat a costat canistra si de unde ai cumparat-o?Este speciala pentru W202 sau se pot folosi de la alte modele?

            Comment


            • Originally posted by lucian83 View Post
              Cat a costat canistra si de unde ai cumparat-o?...
              A costat 80 de lei si am cumparat-o de la un coleg, de pe Forum, la Bursa.

              Originally posted by lucian83 View Post
              ...Este speciala pentru W202 sau se pot folosi de la alte modele?
              Este un model universal Mercedes pentru jantele de 15" (in poza postata de mine este o janta de W210 E Klasse impreuna cu o "oala" de plastic de fixare a jantei provenita de pe un W126) . Pentru jantele de 16" exista modelul cu capacitatea de 9 litri (acesta, de la 15" are 7 litri). De asemenea, se gaseste si pentru alti producatori de autoturisme (am vazut poze pe net cu canistra similara pentru BMW).
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • Inca o lucrare facuta inainte de a intra in procedura de inmatriculare: am reparat crapaturile din bara fata!




                Urmeaza grunduirea si vopsirea. Nu am vrut sa bag masina la RAR cu bara crapata (desi a fost reparata superficial imediat dupa ce am cumparat masina).

                De asemenea, inainte de a merge la RAR mai vreau sa-i montez si carligul de remorcare (urmeaza sa-l cumpar) pentru ca, desi in Targa scrie ca masina poate fi dotata cu carlig de remorcare omologat "cutare" mie teama ca in RO la o montare ulterioara sa nu am probleme si sa trebuiasca sa merg pentru omologare. Mai bine il montez eu acum, in zilele urmatoare, dar asta implica, din pacate, scoaterea buteliei din locul ei din portbagaj pentru ca nu am acces pentru prinderea "bratelor" suportului carligului! Sper sa nu apara probleme...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Nu-ţi trebuie omologare separată de la RAR pt. cârlig, dacă acesta este OEM sau aftermarket cu certificat de omologare. Eu am pus pe Lord unul din a 2-a categorie, are certificat românesc (de la importator), plăcuţă cu omologarea, şi nici măcar nu s-a uitat vreodată cineva la ea ... Nici nu mai ştiu, unde am pus certificatul. Mă gândesc că, la unul OEM, ce poa' să cârâie deştepţii ?
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Cum ai reparat crăpăturile din bară?
                    Am și eu mici fisuri și mă întrebam cum să procedez.
                    Șmirglu mai dur și după pentru finisare un smirglu mai "light", iar după vopsit?Sau ai chituit?Detaliază te rog.
                    Last edited by Tyler; 04-19-2013, 18:14 PM.
                    " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                    Regulament forum.

                    Comment


                    • Originally posted by Tyler View Post
                      Cum ai reparat crăpăturile din bară?
                      Am și eu mici fisuri și mă întrebam cum să procedez.
                      Șmirglu mai dur și după pentru finisare un smirglu mai "light", iar după vopsit?Sau ai chituit?Detaliază te rog.
                      Cand am luat masina bara era cum se vede in poza de mai jos:



                      Din cauza ca erau bucati deplasate putin am fost nevoit sa "cos" cu sarma partea din spate, adica cu bara data jos am dat cateva gauri prin "nervurile" din spate si am trecut prin acele gauri o sarma moale dar rezistenta. La imbinarea din partea din fata am folosit Poxipol pe care l-am aplicat din abundenta si in partea din spate, acoperind o fasie lata de circa 2 cm in zona crapaturilor pentru o si mai buna aderenta.

                      Ulterior, am slefuit grosolan excesul de adeziv de pe fata (pe spate l-am lasat asa cum s-a intarit).

                      Nu am chituit inca nimic dar nici nu a fost nevoie. Adezivul a incarcat perfect crapaturile, acum doar am intervenit cu o masina de slefuit rotativa si am mai netezit suprafata afectata. De asemenea am slefuit si in partea pasagerului, unde bara a fost zgariata si vopseaua decojita .






                      Urmeaza sa grunduiesc (sa slefuiesc din nou cu o granulatie si mai fina) si sa vopsesc zonele acestea si, ulterior, sa ajung cu masina la tinichigiu pentru repararea catorva lovituri mai pronuntate (haion, muchie aripa fata) si atunci eventual am sa las si bara pe mana profesionistilor (vopsire totala).

                      Deocamdata sunt multumit asa! Dupa circa 8-9000 km rulati de la "reparatie" nu am vazut semne cum ca lipirea ar ceda sau sa apara alte crapaturi!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Originally posted by dan500se View Post
                        circa 8-9000 km rulati de la "reparatie"
                        ??? ???
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Originally posted by Levi View Post
                          ??? ???
                          Dap... Masina a avut la achizitie 290+ K si acum are 298+ K. Ce crezi, ca am stat?

                          Plus naveta zilnica (26 km dus-26 km intors x 20,21,22 zile), weekend-uri, excursii... Se aduna!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Dane cum mai stai cu consumul de GPL...spune-mi o valoare pentru oras. Am pus ochii pe un model asemanator si sper ca maine sa merg sa-l vad ( http://www.tocmai.ro/mercedes-c180t-combi-11962779.html ). Pretul parca e to good to be true.
                            Chiar aseara am fost pe la un prieten de-al meu care are un W202 220 D si un W124 200D, amandou foarte frumoase si sincer m-am uitat luuung dupa ele.
                            Eu acum am un Passat din 2003, 2.5 TDI care incepe sa ma enerveze tot mai tare. Masina e foarte confortabila dar mie nu mi-o mai place. Cred ca as lua 180-ul ala, mai ales ca are si gaz.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • Sa mai "improspatam" acest topic...

                              In ultima vreme am investit in jur de 400 de euro (nu am facut totalul, poate e chiar mai mult) pentru a readuce masina cat mai apropiat posibil de stare ei originala. Am cumparat un interior complet (scaune, fete de usi, tapiterie stalpi, polita luneta, etc. ) identic de piele de pe un W202 Sedan, cu volanul pe dreapta (deci scaunul care ma interesa pe mine, cel al soferului, este in stare excelenta), diferite plasticaraie, tot felul de accesorii care lipseau din "lista" de dotari avute initial sau dorite de mine (cheie de roti originala, roata de rezerva originala, carlig de remorcare original, triunghi reflectorizant, etc). Pe langa interiorul complet, am mai achizitionat anterior un volan imbracat in piele, identic cu cel avut original (tot de pe un model UK). De asemenea, am cumparat toate chederele interioare (acoperite de panza) si exterioare (cele de cauciuc). In afara de interior, restul pieselor in marea lor majoritate le-am cumparat de pe Forum, de la Bursa. (cele mai multe de la colegul willy28zgz care a fost foarte receptiv "cerintelor" mele si a avut interesul sa caute toate "chitzibushurile" pe care in alte locuri nu le gaseam... ).

                              De la achizitionare masinii am facut 35 000 km fara probleme deosebite. Am schimbat intre timp discurile frana fata cu palcutele aferente si am facut reviziile la intervalele necesare (inclusiv schimb filtru de polen). A mai fost nevoie de schimbarea senzorului de presiune la instalatia GPL (dadea eroare si nu trecea pe gaz, crezand ca rezervorul de GPL e gol), operatie de 2 minute daca nu trebuia comandata piesa, nefiind pe stoc. A urmat recent schimbul de pompa de apa (+cureaua de accesorii), sperand ca odata facuta aceasta operatie sa se termine si cu "evaporarea" haotica lichidului de racire (pompa schimbata era "gata", siroia apa pe langa rulment... dar pierdeam apa si cand nu erau simptomele astea evidente).

                              Acum urmeaza investigarea cutiei de viteza, suspectez ca furca de la vitezele 1-2 e slabita sau chiar rupta (nici dupa multiple reglaje la timonerie nu s-a reusit reglarea in asa fel incat vitezele sa se schimbe "ca la carte", mai ales ca tijele nu prezentau "joc" din reglaje nici la aparitia simptomelor, acum, tija de la 1-2 are un joc "liber" cand e intr-una din vitezele respective de vreo 8-10 cm !!! ). Plec cu a 2-a de pe loc, schimbul in a 3-a se face trecand pe unde ar trebui sa fie a 1-a, dupa care schimba foarte bine, inclusiv marsarierul (atat am reusit sa obtin dupa reglaje indelungate si setarea tijei la maximul posibil pe lungime).

                              Consumul pe GPL s-a stabilizat acum in sezonul rece in jur de 9 litrii consum mixt (cam procent de 40% oras, 60% afara) cu consumul aditional de benzina aferent, circa 0.8 - 1 l /100 km.
                              Last edited by dan500se; 02-15-2015, 18:08 PM.
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Pregatit pentru noul sezon:
                                Attached Files
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF