Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Levi View Post
    ... eu l-am prins chiar în timpul serviciului ...
    Sa sti ca parca seamana cu nenea de l-am vazut eu!

    Originally posted by Levi View Post
    ...Multe asemenea excursii !!!
    Multumesc, la fel iti doresc si tie!

    Si ca sa nu fim Off, cateva poze de pe plan local, Parcul Natural Lunca Muresului:
    Attached Files
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • 3 saptamani de teste la consumul de GPL... De la gol la gol, intre 1 si 4 pasageri la bord, fara bagaje grele, 1/3 oras 2/3 autostrada (110-120 km/h mers constant): 10,7-11,1 l/100 km. Maximul l-am obtinut cand am cam "fugarit" masina. Dupa cum s-a mai scris, gazului nu-i place...
      Attached Files
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • super exemplarul tau, interiorul imi place foarte mult, imi plac si consumurile de gpl, sunt curios totusi ce firma este instalatia.

        Comment


        • BiGas este instalatia montata in Italia.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • Profitand de vremea superba:


            Arad, Parcul Natural Lunca Muresului, Trei Insule/Zori de Zi:



            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Se apropie sezonul rece si nu mergea caldura... S-a dovedit a fi de vina duo-ventil-ul, exact cum banuiam. A fost blocat pe inchis (depuneri pe tija culisanta). Se demonteaza de pe masina relativ facil (sunt clipuri pe iutub, cuvant cheie "W202 dual-valve"), mai greu mi-a fost sa reintroduc furtunele care se duc spre bord (avand ca rezultat celebra climatizare "bizonica" ). De mentionat ca in cazul in care motivul pentu care nu este caldura in masina nu ar fi tijele blocate ci ar fi ceva electronic din panoul de comanda sau chiar duo-ventil-ul sa fie defect exista o rezolvare de moment prin inlaturarea celor doua "pistoane" conice care blocheaza circuitul apei...

              Ca o mentiune, masina a implinit 3 ani de cand e la mine, cu aproximativ 53.000 km rulati!
              Attached Files
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • Alaltaieri seara, dupa un traseu "in forta" pe A1 venind de la Timisoara am observat ca dupa pornire martorul de la baterie imi sta aprins circa 20-30 de secunde luminand "anemic" dupa care se stinge si masina functioneaza fara simptome. Cum am mai fost patit in trecut cu alte masini (la MB, la 280SE am avut doar rulmentii sparti o singura data) nu am stat pe ganduri si a doua zi m-am "prezentat" la electrician. Rezultatul: schimb de perii, colectori, rulmenti, bucsa plastic rulment, dioda (periile erau relativ uzate, colectorul era "dus" iar rulmentii prezentau semne de oboseala, bucsa de plastic am schimbat-o ca sa fie noua, la fel si dioda). Pret: 245 de lei (din care 80 de lei manopera, montat-demontat inclus).

                Urmeaza sa investighez de ce la "forja" imi dispare lichidul de racire in ritm alert... Ceva sugestii? (nu se vede nicaieri pe/sub/langa motor nici macar urme de umezeala)
                Attached Files
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • M-ai speriat cu costul reînvierii alternatorului ... La mine această operațiune (pe Lord) urmează a avea loc luni ... de banii ăștia pot să-mi iau 2 alternatoare SH ... Să văd ce e de schimbat ...
                  Cu dispariția antigelului ... hm ... ciudat ... Tu ai vas de expansiune ?
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Da... Am vas de expansiune. Am schimbat busonul. Nu cred sa scape pe acolo. Nu e ud la furtunul de scurgere. Banuiesc un colier care la presiune cedeaza...

                    Cat despre alternator. Cele SH cat sunt de bune? Ma refer la perii, colectori, diode...etc. Plus, daca o dai tu jos scapi de manopera!
                    Last edited by dan500se; 11-13-2015, 22:39 PM.
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • Verifica dupa panoul ignifug.pe partea soferului sub sigurante sau dincolo sub mufa de diagnoza. Asa am patit si eu pe autostrada la viteze mari...apa curgea pe la unul din furtunele de incalzire si se scurgea/evapora rapid. Sper sa fie asta pt ca ar fi cam cea mai "lejera" varianta.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • Lejera ar fi sa fie undeva mai evident, dar, bineinteles ca niciodata nu e asa!

                        Am sa verific inca odata si pe acolo... Aveam intentia sa ma urc pe un canal sau elevator si sa-i dau cateva "forje" in stationare in timp ce cineva urmarea traseul furtunelor.

                        Intr-adevar, la mers lejer, trafic de oras sau drumuri nationale/judetene, pierderea de lichid e mult mai redusa, dar exista. "Recordul" negativ la mers fortat (viteze pana in 160-170 km/h) e de circa 2 litrii la 250-300 km (aproximat de mine).
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Poate fi pierdere interna de lihid de racire. Lichidul patrunde in camerele de ardere unde este vaporizat si evacuat. Motoarele 111 si 104 sunt renumite pentru tot felul de neetanseitati cauzate de garniturile care tin 10 ani daca ai noroc.
                          1991 R129 300SL-24
                          1991 w124 300CE-24
                          1993 w202 C280
                          1978 w116 450SEL 6.9
                          1987 w201 190E 2.0
                          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                          Comment


                          • Am identificat sursa pierderi de lichid! Furtunul de incalzire a sistemului GPL e "copt". Urmeaza sa-l schimb. Am procedat exact cum planuiam, am turat masina in stationare si am urmarit traseul furtunelor. La prima privire nu se observa nimic suspect, mai ales ca zona deteriorata a furtunului e in contact cu pasla de pe panoul ignifug (nu stiu daca asta e motivul deteriorarii in acel segment). In acea parte se observa doar o mica "adunatura" de praf pe o portiune de circa 10 cm a furtunului, fara insa a fi umed. Cum (si) motorul imi este mai mult sau mai putin tot timpul curat am pus mana pe acea zona (masina fiind cu motorul pornit). Instantaneu, la miscarea furtunului a inceput sa tasneasca lichidul din mai multe fisuri... Nu e de mirare ca nu am observat fara a avea motorul pornit. Evident, lichidul fiind aproape fierbinte se evaporase probabil in foarte scurt timp, fiind si in vecinatatea motorului.
                            Attached Files
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • Vazand ca vine vremea rea am profitat de ocazie si am trecut la rotile de iarna:



                              Demontand rotile de vara am observat ca cele de pe fata au o uzura mai pronuntata pe partea interioara. S-ar putea sa fie de la capetii de bara? I-am verificat, nu au joc, dar burduful e deteriorat. Am sa trec pe la service sa il pun pe mecanic sa "traga" de suspensii sa vada ce e de inlocuit pe acolo. Ar fi pacat sa rod gumele de iarna.
                              De asemenea, la rotile spate am observat o uzura ciudata, cam 2 cm dar doar pe partea cea mai laterala pe interior, un fel de tesitura. Asta ar putea sa apara tot din cauza unor bucse care duc la "cracanarea" unghiului de cadere a rotilor spate?

                              Am schimbat si furtunul de la incalzirea distribuitorului de GPL. Initial vroiam sa fac o adaugare de la un alt furtun pentru a inlatura zona unde erau crapaturi dar dupa ce am facut toata "smecheria" mi-am dat seama ca si restul furtunului se dezintegreaza la atingere si miscare. Am luat la rand cateva magazine de piese auto si de constructii dar nu am reusit nicaieri sa gasesc furtun de cauciuc pentru apa calda de 15x8. Intr-un singur loc au mai avut furtun pentru butelii de aragaz in lungime de 1 m,iar eu avand masina cu furtunele desfacute l-am luat pe acela si l-am montat pe masina. Nu stiu cate e de potrivit, sa vad cum face fata apei calde... Deocamdata totul e OK, dar tot urmeaza sa iau un alt furtun (doar sa gasesc), sa fie negru (sa nu apara discrepanta asta de culori) si sa fie destinat apei calde. Tot atunci fac si spalarea instalatie de racire cu solutie de curatare si reincarcarea cu antigel (sper sa nu mai fie alte scapari de lichid).

                              Furtun vechi:



                              ...absolut casant, se sfarama la orice miscare mai energica...

                              Furtunul nou, trecut de mine prin spiralele conductei de GPL pentru o preincalzire a gazului:

                              Last edited by dan500se; 11-22-2015, 15:00 PM.
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Am mai trecut un prag:
                                Attached Files
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF