Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

My W 124 TD, fost suedez, acum bucurestean....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa un an juma' de modificat/imbunatatit interiorul cu tot felul de accesorii (parasolare, ornamente din lemn, plase, butoane, etc...) l-am schimbat cu unul negru, din piele.
    Donatorul este un W124 Sportline din '92 (al meu este din '89) model cu bandouri late. Am scos tot interiorul bej (mai putin stofa de pe plafon), mochete, plastice, consola dintre scaune, torpedou, etc... Am pus inapoi interiorul negru, dar mai sunt cateva probleme de rezolvat: ornamentele lungi de la stalpii B, de la centurile de siguranta sunt diferiti la cele doua modele; lemnul de la bord difera de cel nou; nu mai merg vreo trei butoane de la bord...
    Am schimbat si manerele usilor cu unele model mai nou, cu inox, plus suport numar original, cu loc pentru termometru exterior.

    Comment


    • Sportline-ul are senzor de temperatura exterioara perfect functional cu display OK; urmeaza sa-l pun la masina mea.
      Suportul pentru numar, cu loc pentru senzor temperatura - original MB.
      Attached Files

      Comment


      • Bravo! Imi place cum arata ...la scaunul soferului partea lombara este ''sifonata'' insa in rest arata destul de bine, insa dupa ce o tratezi cu crema va arata si mai bine!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Zona dinspre usa este uzata, dar nu asa mult. Caut piele identica si inlocuiesc partea respectiva. Am vazut 124 cu gauri in scaun cat sa bagi doza de 0.33. Scaunul este ortopedic (parca asa-i zice), pielea de pe spatar este 'dubla', se umfla. Deocamdata nefunctional, nu l-am legat; nici n-am de unde...

          Comment


          • Sistemul ortopedic se leaga la instalatia vacuumatica a masinii! Vorbeste cu colegul Poul, el si-a montat recent sacune ortopedice si sunt perfect functionale.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Arata foarte bine. Ii schimba aspectul mult, e mai eleganta.

              Comment


              • Stiu, arata mult mai bine. Nu aveam de gand sa schimb interiorul, am gasit intamplator Sportline-ul la un pret bun, asa ca l-am luat. O sa vorbesc si cu colegul Paul sa vad ce si cum cu instalatia.
                De la ce este mufa din poza? Era scoasa, si prinsa la cativa cm de locul unde ar fi trebuit sa stea...in zona manerului usii soferului.
                Attached Files

                Comment


                • Este de la inchiderea centralizata...era chiar fata ta...de ar fi avut fusta ai fi vazut-o ...
                  Attached Files
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Tocmai aia e problema... era scoasa si prinsa cu banda adeziva la 10 cm de mufa. Masina are inchidere centraliza AM cu telecomanda care a mers OK pana acum, deci a functionat cu mufa asa ca-n poza. Am lasat-o asa, doar eram curios de la ce era.

                    Comment


                    • Atunci mai mult ca sigur are modul pentru inchidere si de aia a fost anulata. Daca ar fi sa scoti inchiderea centralizata after, si cu mufa bagata la loc sigur ar functiona perfect, insa daca iti convine asa nu cred ca afecteaza cu ceva!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Mici 'imbunatatiri' la masina...
                        - schimbat suportii de la motor (trancanea urat de tot la pornire si oprire)
                        - storage box cu lemn la culoare cu bordul, in stare foarte buna
                        - alt buton pentru 2 oglinzi electrice, functional (merci colegului Vava)
                        - semnalizatoare Bosch 'smoked'
                        - ansamblu stergator parbriz 'nou - SH'; cel vechi abia se mai misca.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Frumos TD-ul. Am unul in oras exact aceeasi culoare, inscris tot pe Bulgaria... Faine masinarii...
                          proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                          Comment


                          • De ce farurile vopsite cu negru si semnalizarile smoked?De ce nu farurile vopsite cu chrom ca la E 500 si semnalizarile clare si curate sau model USA care se poate face usor cu o folie portocalie...Detaliile cu negru(ornamente,chroame)inspira low detail si low cost.
                            Parerea mea e ca jantele negre au aparut ca sa nu se vada pe ele pilitura de la placute,la fel ca si tobele negre ca sa nu se vada funingina de la motoarele diesel...Este doar parerea mea!Bravo pentru interior!
                            Poza cu farurile mele pe care le curat pe interior anual pentru a le pastra clare si curate
                            Attached Files
                            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF