Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W 124 TD, fost suedez, acum bucurestean....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, da...la mine ai vazut traforajul! Iti revin amintirile din copilarie cand pui mana pe traforaj !



    Spor
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Am cautat toata ziua trusa de traforaj si n-am gasit. Maine mi-a promis cineva totusi ca ma ajuta.
      Rotitele uzate de la climatizare nu merg inlocuite; cele in stare buna au alta forma, cu toate ca sunt tot de la W124 cu robineti ca la mine. Pana la urma caut doar benzile si le lipesc.

      Comment


      • Cam gata cu 'decupatul'... E mult loc de mai bine. Din cauza materialului foarte tare (lemn plus aluminiu) si a formei ornamentului s-a cam ciobit lacul. Am antrenament pentru urmatoarea... Urmeaza sa mai caut inca doua butoane si sa le fac functionale.
        Attached Files

        Comment


        • Acum ai şi tu "NASA Command Center" ...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Originally posted by Levi View Post
            Acum ai ºi tu "NASA Command Center" ...
            Merci, merci... Din pacate la combi nu exista tetiere 'la buton' si nici jaluzea electrica pentru luneta, deci trebuie sa ma orientez la alte butoane / optiuni... Webasto ar fi frumos, dar mai astept ceva vreme.

            Comment


            • Bravo, arata bine! Pana la urma ai gasit traforaj?

              In legatura cu "NASA Command Center"...tu ai avansat ceva, pe al meu l-au ''botezat'' Boeing 747 !
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • Daca e Boeing trebuie scaune ejectabile in caz de urgenta... Traforaj am gasit dar cu o singura panza pe care am rupt-o de la primul buton. Am continuat cu bormasina cu diferite burghie, cutter si vreo trei pile. Abia la urma a inceput sa iasa mai bine, deci urmatorul lemn va iesi ca nou.

                Comment


                • In weekend am mai umblat pe langa masina... am scos iar dopurile de la praguri sa spal prin interior de noroi; a curs o multime de nisip/mizerie... Dopurile au codul 1109870544, au sigla MB (n-as fi crezut asta la o masina vopsila si lucrata la noi) Cand am dat jos oglinda veche cu reglaj manual am gasit si bucata de scandura care o tinea fixa...asta apropo de lucratura romaneasca.
                  In scurt timp sper sa intru in posesia unei grile Avantgarde, ocazie cu care 'suedeza' va avea o fata noua.
                  Stie cineva de la ce sunt mufele din poze?
                  Attached Files

                  Comment


                  • Salut,mufele par a fii de la o instalatie de xenon cel putin asa arata si mufele mele ce le am la xenon poate ma insel

                    Comment


                    • Mi-a mai spus cineva ca ar fi mufe de la xenoane, dar nu era sigur...
                      Intre timp am rezolvat parasolarele cu iluminare. A durat ceva timp (cam 2 ore) pentru ca nu am avut clipsurile originale ci unele de la W202. Trebuie data jos partea de plafon din dreptul parasolarelor, dupa cum urmeaza...
                      - se desfac parasolarele,
                      - se da jos 'panoul de comanda' de la trapa, lumini interioare; se desfac toate mufele,
                      - se indeparteaza chederele ce acopera partea de 30 cm de plafon,
                      - se da jos oglinda retrovizoare si parasolarul mic de deasupra ei,
                      - se indeparteaza ornamentul de inox de la trapa, cel care tine marginea plafonului,
                      Cam astea sunt... plafonul iese pur si simplu tragand de el ; mai sta prins cu 2 clame de plasticele montantilor / stalpilor din fata.
                      Cu un bisturiu am decupat pentru clipsurile noi, apoi am pus totul la loc, am legat firele la plafoniera... si parasolarele chiar functioneaza. As fi evitat toata treaba asta daca aveam clipsuri de W124 nu de W202, dar macar sunt la culoare.
                      Am gasit la dezmembrari hartia originala bilingva de pe capacul sigurantelor. Engleza / germana, nu romana / maghiara.
                      In timpul mersului, cu farurile aprinse, aparea pe bord bec/martor lumini aprins. Problema rezolvata prin inlocuirea becurilor de pozitie spate de 5W cu unele de 10W.
                      Trapa a fost reglata si functioneaza OK in toate directiile. Inainte trebuia s-o aliniez cu caroseria din buton...
                      Problema recenta cu contactul - nu mergea climatizarea decat daca roteam cheia inapoi 2 mm; rezolvata si asta fara inlocuirea contactului dar nu stiu cum.
                      Rezolvarea problemelor din urma si a celor ce urmeaza s-au facut la Bucuresti la cineva care se pricepe cu adevarat, dar nu dau nume aici.
                      Urmeaza un schimb de ulei Mobil 10W-40 plus toate filtrele si remedierea suspensiei SLS.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Poze cu lucrarea...
                        Attached Files

                        Comment


                        • Bravo, frumos lucrat .

                          O intrebare daca imi permiti: in primul set de poze am vazut ca deflectorul de vant de la trapa sta destul de ridicat...tu l-ai reglat?
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Ochi de vultur, nu??? Da, eu il ridicasem cat lucram la scos plafonul. Sunt rupte plasticele de la capetele deflectorului, iar acesta e si cam intepenit. Ideea e ca inainte trebuia sa ajut trapa sa se alinieze de la buton. Mai inainte, mai jos, etc, iar in mers se misca. Am o trapa de rezerva dar n-am studiat sa vad in ce stare sunt plasticele.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Aham, deci asta era motivul...
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF