Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W 124 TD, fost suedez, acum bucurestean....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aveam o plasa pentru documente / harti luata de ceva vreme dar abia azi mi-am facut timp s-o prind de mocheta. Operatiunea este simpla de tot, bucata de mocheta de pe laterala bordului este prinsa cu un singur surub iar marginea ei intra pe sub bord. Am dat 5 gauri de 8mm pentru a fixa 'melcii' de plastic din colturile plasei; nu a durat decat un sfert de ora.
    W140-ul e proaspat venit in familie; urmeaza curand prezentarea unde trebuie.
    Attached Files

    Comment


    • O da! Frumoasa tare, pe exterior cam ca a mea, doar ca e break Si culoarea pare sa fie lafel. Da...interiorul asta imi place mai mult!
      Multa bafta!!
      "The wife should always be "legally" younger than the car"
      W124 200D
      W123 240D
      Prezentare W124
      Prezentare W123

      Comment


      • Merci de aprecieri... Seamana bine culorile la cele doua masini. A mea a fost vopsita acum vreo 2, 3 ani, inainte de-a o cumpara eu. Arata bine tapiseria deschisa de la mine, dar trebuie sa am grija mare pe cine urc in masina, sa nu murdaresca ceva; toate mochetele sunt bej.
        De cand cu ploile astea am (avut) o mare problema. S-a umplut masina de apa in dreapta (fata si spate, in zona picioarelor pasagerilor) Am dat roata dreapta jos, plus aparatoarea de plastic de deasupra ei, si vad ca tubulatura de scurgere de la coltul parbrizului este cam 'neterminata' Se vede in poza. Cele doua gauri incercuite nu aveau dopuri de cauciuc, asa ca le-am pus. Scurgerea de la prag era si ea plina de noroi. Este normal ca tubulatura sa arate asa? In partea soferului nu se 'duce' apa, si nici n-am putut sa desfund...
        Attached Files

        Comment


        • Astazi am montat ornamentele de inox de la bara spate, primite de la colegul 'Lucian de la Iasi'. Am dat bara jos; este prinsa in sase locuri, iar accesul la suruburi este mai bun comparativ cu bara fata. Am incercuit in poze zonele respective. Urmeaza sa vopsesc in culoarea masinii si ornamentul de la baza hayonului, acum de culoarea plasticului.
          Am inlocuit scrumiera veche cu una model 'touch', care merge super OK. Difera putin nuanta lacului, dar o schimb daca gasesc una mai buna. Pentru ce este mufa cu trei fire de la scrumiera noua? Am legat becul si bricheta, si raman cele trei fire in aer...
          Am gasit dopurile speciale pentru scurgere din pozele anterioare, au codul 1239972981, vin in 10 zile, OEM, costa 20 ron buc. Stie cineva cate trebuie sa fie la masina? Acum am doar doua, la partea din fata a pragurilor, dar sub masina sunt cel putin 10 - 12 gauri cu diametrul de aprox 3 cm, majoritatea acoperite cu dopuri simple. Furtunele pe unde se scurge apa de la trapa unde ajung? Cele din fata vad ca sunt OK, apa iese printre usa si aripa.
          Attached Files

          Comment


          • Poze scrumiera. Nuanta lacului seamana mai mult cu cea a lemnului din jurul schimbatorului, si ambele le pot schimba in cateva minute, daca gasesc.
            Attached Files
            Last edited by cabriolet; 04-29-2014, 22:15 PM.

            Comment


            • Daca bine am retinut, tenta aceea de lemn a fost pusa pe w124 faza a 2-a, adica bandouri late, dar fara capote si faruri facelift. Daca te ajuta, cred ca am o scrumiera de tenta lemnului din zona reglajelor pentru aer si s-ar putea si acel lemn de tenta scrumierei. Imi place playerul
              Mercedes W124 200D - ex
              Mercedes C124 CE200 - ex
              Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
              Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
              Mercedes C124 300CD - daily driven
              Mercedes C124 300CE 12v
              Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
              Mercedes S124 250TDT
              Mercedes W210 E200 16v
              Mercedes W906 2.2 CDI

              Comment


              • Salut, am incercuit cu verde locasul unde vine furtunul de la trapa in partea din spate
                Attached Files

                Comment


                • Oh, nice! Mersi de informatii, chiar verific si eu scurgerea aia, daca masina a fost tinuta sub copaci o vreme, mai mult ca sigur acestea is infundate, dupa cum stiu a mea pana acum era in garaj, dar just to be safe....
                  Bafta la upgrade! Mie urmeaza consola centrala, sa fac ceva cu lacul mai matuit si semi transparent....
                  "The wife should always be "legally" younger than the car"
                  W124 200D
                  W123 240D
                  Prezentare W124
                  Prezentare W123

                  Comment


                  • @nino - merci mult de informatie. Chiar nu stiam unde ajung furtunele de scurgere de la trapa. Cele din fata sunt la vedere, am bagat o sarma si iese printre aripa si usa, deci sunt curate. La cele din spate nu se poate ajunge decat de jos in sus, ca sa zic asa, sau sa dau tapiseria de la plafon jos; asa cred... Sti cumva cate dopuri cu loc pentru scurgere trebuie sa fie in total sub masina? ..la praguri, in zona pentru cric, 10 cm mai spre jumatalea masinii, etc...
                    @nicu_rva - CD player-ul l-am cautat cateva luni, am vrut fix modelul asta, e un Alpine made in Japan, fara MP3. Becker clasic cu caseta am avut doua dar mai util si mai bine arata Alpine-ul. As renunta la el doar pentru un CD Becker Mexico cum cauta mer_se280. Vad si eu ca e diferenta de nuanta intre 'lemne'... La partea de sus sub nici o forma nu schimb ornamentele din cauza torpedoului acoperit complet (arata prea bine) Daca ai scrumiera cu 'push' cu o nuanta de zebrano mai deschisa, da-mi un PM, dar o sa fiu nevoit sa pun si lemnul de la schimbator, iar asta cu multe gauri e singurul gasit pana acum. M-ar interesa totusi ornamentul de la climatizare cu mai multe gauri, varianta combi.
                    @hirig888 - E problema cu ornamentele. Daca dai cu slefuitor pe ele, trebuie cu mare grija, sa nu le strici iremediabil. Lacul de pe ele nu pare pulverizat, ci mai degraba turnat in strat mai gros, de aceea si crapaturile. Un lemn zebrano de la schimbator cu loc pentru oglinda electrica, in stare foarte buna am vazut la cineva la Bucuresti; iti trimit pe PM nr de tel daca vrei.

                    Comment


                    • Ornamentele nu sunt lacuite prin pulverizare ci trec printr-un fel de perdea de lac, dupa care se finiseaza. Dar nu e un lac obisnuit, ii zice cumva, dar am un lapsus acuma.. Am facut poze doar la lemnul de sus ) O sa caut maine scrumiera si o sa o pozez sa vezi despre ce e vorba!
                      Mercedes W124 200D - ex
                      Mercedes C124 CE200 - ex
                      Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                      Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                      Mercedes C124 300CD - daily driven
                      Mercedes C124 300CE 12v
                      Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                      Mercedes S124 250TDT
                      Mercedes W210 E200 16v
                      Mercedes W906 2.2 CDI

                      Comment


                      • Originally posted by nicu_rva View Post
                        Dar nu e un lac obisnuit, ii zice cumva, dar am un lapsus acuma..

                        Mercedes foloseste pentru lacuirea ornametelor din lemn un lac mai special, mai exact este vorba despre lac poliesteric. Din cate stiu aceste lacuri sunt piperate la pret!


                        Insa eu cand mi-am reconditionat lemnul de la schimbatorul de viteze, am folosit lac poliuretanic si sunt foarte multumit de rezultat!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Cel mai comod cand e vorba de ornamente este sa le gasesti 'gata facute' din fabrica, la culoare. doar sa le montezi.
                          Am verificat furtunele din spate de la trapa, erau OK. Ies usor in interiorul portbagajului, nu trebuie umblat la bara din spate. Trebuie neaparat sa schimb boxele din spate; nu au avut protectii si s-au indoit membranele. W124 combi din cate stiu eu nu a avut boxe in portbagaj, astea sunt puse de fostul proprietar. In stanga boxa 'intra' in roata de rezerva, iar in dreapta, din cauza decupajului nu mai pot pune trusa medicala si triunghiul reflectorizant. Apropo, trusa medicala este originala MB.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Stie cineva ce sunt cele doua piese de plastic din poze? Pe cea mai mare scrie HBZ, plus sigla MB.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Cauta-i un set de stopuri rosu/gri de la modelul cu facelift si bandourile laterale de la modelele dupa '90. Arata mai bine cu ele, o intinereste un pic. Iti respect rabdarea pe care o ai sa cauti tot felul de imbunatatiri.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF