Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masina mult asteptata E 220CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Merci mult,azi am reusit sa scot climatronicul afara si i-am schimbat beculetul,m lumini si acolo ce vroiam sa intreb iarna climatronicul asta face cald in masina si cu motorul rece?sau trebuie asteptat sa se incalzeasca apa?

    Comment


    • #17
      Trebuie sã aștepți sã se încãlzeascã apa. Încãlzirea staționarã (sirocou) face cãldurã și fãrã motor pornit - asta numai dacã ai așa ceva (ceasul programabi de lângã scrumierã).

      Cel mai probabil ai REST, care circulã apa caldã din motor chiar și cu motorul oprit. Adicã o sã ai cãldurã câteva minute (20-30min) și cu motorul oprit dacã apa din motor e caldã. Utilã la drumuri lungi, când faci pauze prin parcãri.

      În practicã, la mine (AC manual) suflã aer puțin cãlduț dupã vreo 3 minute (cel mai probabil existã și ceva rezistențã electricã de încãlzire), iar motorul se încãlzește bine în aproximativ 15 min de mers prin oraș. Primele 5 min în mașinã nu te aștepta sã fie cald. Dupã 10-15 minute poți sã mai dai din haine jos
      ...

      Comment


      • #18
        Merci pentru lamuriri Luxiane,masina are un soi de preincalzitor in compartimentul motor langa vasul de expansiune,functioneaza cu motorina ca am vazut si pompa sub masina undeva in spate dar nu stiu exact cum,are butonul de pornit oprit tot in compartimentul scrumierei

        Comment


        • #19
          E vorba de Heat Booster. Vezi cã s-a discutat ce face aici. E electric, nu cu motorinã.
          ...

          Comment


          • #20
            Ala e prezent la toate 210 face-lift.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Ok inteleg

              Comment


              • #22
                Revin cu informatii noi

                Dupa ce am pus Starul pe masina a reiesit ca trebuie sa schimb valva aia din capatul rampei cel care face presiunea motorinei l-am schimbat a costat 800ron,i-am schimbat si uleiul plus filtraraia inca vreo 400roni asta asa ca o pegatire pentru plecare la drum si mai aveam la iesirea din turbo la piesa aia din plastic o ureche rupta si pierdea presiune pe acolo am rezolvat-o si pe asta si de atunci s-a redus consistent emisia de fum,acum mai da fum doar la demaraje foarte violente si numai un pic rareori mai da fum negru la relanti cand e clima pornita tot asa pentru 30 de secunde nu stiu de ce exact...

                Insa joi seara cu doua zile inainte de plecare a inceput masina sa sara din viteza si sa intre in limp mode ramanand blocata in treapta a treia asa ca a inceput distractia,am luat legatura cu Automaticul si vineri la 7 30 dimineata eram la Bucuresti,cutia avea placa electrica bulita in ea,cu ocazia asta am schimbat si uleiul filtrul plus o mufa pe acolo cost total reparatie 2200ron...ca o paranteza recomand cu mare incredere pe Cristi alias Automaticul,omul chiar stie cand vine vorba de Mercedes si profesionalismul spune tot.

                Acum de bine am ajuns in Franta cu masina,e super confortabila,foarte puternica,am consumat 160l motorina si am facut 2700km in Romania am mers foarte agresiv,cu multe depasiri si accelerari bruste,si restul traseului cu 130km la ora pe tempomat,am avut si varfuri de 150km la ora dar majoritatea drumului am mers cu 130.Consumul nu stiu sa il calculez poate ma ajuta cineva,calculatorul dupa cei 2700km parcursi imi arata 5.4 l la suta

                Mai am o problema imi apare pe calculator cand pornesc ceva de genul ca trebuia sa ma duc la service acum 300km,acum eu am servisat masina cum sterg aia de acolo

                Multumesc anticipat

                Comment


                • #23
                  Pentru resetare pui contactul si cand iti apare avertismentul de service tii apasat pe R ( pe bord ultimul buton din cele 3 din stanga) cateva secunde si confirmi.
                  Mail : emi@koket.org
                  Tel : 0757 233 231
                  Reparatii electrice auto Iasi
                  Electrical Center Iasi

                  Comment


                  • #24
                    Consumul e simplu să-l calculezi. Împarți litri consumați la "sute de km". În cazul tău e vorba de 2700, și dacă împarți la 100 îti ies 27 de "sute". Dacă erau 2768km, erau 27,68 "sute".

                    Mai departe trebuie doar un calculator (cel mai la îndemână îmi e tot timpul telefonul) și împarți litri la "sute". În cazul de față ai de împărțit 160l la 27,00 sute de km, rezultatul fiind 5,92.

                    Un consum bunicel, nu?

                    Multă baftă cu mașina pe acolo. Sper să nu-ți mai facă figuri.

                    Urăsc problemele care apar la mașini fix înainte de un drum important. Deși câteodată mă gândesc că mai bine așa decât să te lase pe drum.
                    ...

                    Comment


                    • #25
                      Ai cumva si codurile de eroare pe baza carora ai schimbat regulatorul de presiune?
                      Pierderea de aer cum ai sesizat-o? Presupun ca asta este piesa schimbata:
                      Attached Files
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        Consumul e mai mult decat decent pt.asemenea masini.
                        In Romania Legea e BARIERA:
                        -peste care trec dulaii
                        -pe sub care trec cateii
                        -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

                        Comment


                        • #27
                          Da aia e piesa,aerul se auzea pur si simplu,in sensul ca fasaia undeva in dreapta masinii,avea si o lipsa de putere sub 3000 de ture si s-a verificat tot traseul turbo-admisie rezultatul fiind piesa respectiva.Codurile nu le am dar ca simptom masina se balbaia la relanti nu mereu dar se balbaia,mi s-a si plafonat la 3000 ture de vreo 3 ori si cred ca tot din cauza asta sau plafonatul e posibil sa fii fost si din cauza ca pierdea presiune asta o zic eu asa teoretic,nu am discutat prea mult cu mecanicul ca eram intr-o mare graba.

                          Tu ai rezolvat-o pe a ta?in problema cu fumul?

                          Comment


                          • #28
                            Crezi ca te mai intrebam daca rezolvam ceva...
                            Cum a verificat traseul: a demontat si inspectat vizual furtunele sau a bagat presiune pe undeva?
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Vizual si apoi le-a pipait,bine ca mergand cu masina se auzea pe partea dreapta un fasait s-a uitat atent la toate alea apoi a inceput sa miste si surpriza s-a descoperit buba

                              Comment


                              • #30
                                Revin cu chetii noi in incercarea mea de a alinia capota portbagajului am facut o smecherie si am stricat incuietoarea...in sensul ca e ok se inchide portbagajul,e mult mai bine ca inainte,dar nu se mai incuie din centralizata portbagajul ramanand deschis tot timpul chiar daca usile sunt incuiate.Am gasit prin dezmembrari alta incuietoare dar o primesc abia miercurea viitoare sper sa fie buna si sa mearga totul ok.
                                Chestia cu service-ul nu ii dau de cap deloc am incercat cu R apasat si nu dispare,am luat chiar si borna si tot nu a disparut ceva idei?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF