Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masina mult asteptata E 220CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina mult asteptata E 220CDI

    Va salut desi sunt posesor de Mercedes de vreo 4 anisori nu am reusit mai niciodata sa imi prezint 124-le pe forum,poate unii din voi il stiu de la sectiunea Vanzari...in fine acum prezint noua masina a mea Meredes Benz E 220 CDI 105KW,275000km,automat,climatronic,este varianta Elegance si are cam tot ce imi doaream eu: ESP si clima si nu in ultimul rand un consum ultra decent cam 8 in oras si 4,5 in afara asa consum am avut cand am adus-o de la Cluj la Ploiesti bine nu am sarit 100la ora...
    Masina cred ca a fost piscata pe fata un pic ca are clema de la un far rupt,dar e reparata cum trebuie si revopsita pe casco anul trecut,atunci s-au rezolvat si toate problemele de rugina la aripile spate....in rest cand am luat-o ii trepida rau cureaua de transmisie si mi-am zis ca e intinzatorul dar a fost de fapt rola cu ambreiaj de la alternator blocata a rezolvat-o ieri m-a costat 4mil cu tot cu montaj,mai are duoventilul de la caldura ars sau ceva de genul si o sa trebuiasca sa il schimb,radioul nu citeste CD-uri si ii lipseste butonul ala de unde ridici si lasi farurie mai jos in rest toate merg cum trebuie cutia schimba perfect,mai are un bec ars la ceasurile din bord deci cine stie cum se scot ceasurile de acolo sa ma anunte si pe mine
    Masina a costat 5000€,trage super e intretinuta e ce imi doream in alte cuvinte,cateva poze nu sunt prea mare fotograf....
    Attached Files

  • #2
    Frumoasa masina.Sa o stapinesti fara incidente si probleme

    Comment


    • #3
      Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi kilometri fara incidente!

      Comment


      • #4
        http://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C25260861.html ?? "Masina mult asteptata"?? + ca portbagajul stopurile de pe el nu se alinieaza cu cele de pe masina am crezut ca ai facut poze asa rapide si aveai deschis dar vad ca si in anunt la fel e, succes.
        Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

        Comment


        • #5
          Trebuie reglata inchiderea portbagajului, atata tot.
          S-o stapanesti sanatos cu minim de cheltuieli!
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Multumesc tuturora de urari si Sorel am verificat portbagajul nu e lovit nu e schimbat tre reglat,cred ca are chederul schimbat....in rest e ok masina,am gasit si duoventilul de la caldura si daca ma ajuta cineva si cu o idee cum sa dau ceasurile afara ar fi nemaipomenit

            Comment


            • #7
              Volan maxim jos, bagi degetelele pe langa chederul stanga-dreapta al cadranului de bord si-l tragi usor afara. Daca, desigur, ai manutze de pianist.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Aha Silviule hai ca o sa incerc asa deja ca sa vad ce bec imi trebuie maine o sa merg si la Mercedes sa comand cheitele pentru climatronic si audio 10.Merci

                Comment


                • #9
                  Pentru scoaterea ceasurilor nu trebuie decât să improvizezi un cârlig. Nu cred că are rost să dai banii pe o "sculă" originală ca în video-ul ăsta: http://www.youtube.com/watch?v=X6oxDpj08OA Eu de obicei când am nevoie merg la un service Mercedes și îi rog pe ei să mi-l scoată. Evident că nu-ți ia nimeni nici un ban sau e o sumă modică, și poți merge cu el puțin scos până-ți rezolvi treburile. Cred că ar merge super ușor cu o spiță de bicicletă sau orice sârmă oțelită îndoită la capat.

                  Mașina arată decent, dar nu aș zice că e întreținută. Din câte văd îi cam dă cu fum de e așa "afumată" bara din spate. Cred că o să începi cu verificările: injectoare, galerie, egr, circuit admisie + filtru aer. Sper să o rezolvi repede și ieftin.

                  Închiderea portbagajului trebuie neapărat reglată. Vezi că se reglează și încuietoarea de pe capotă, cât și cea de jos (trebuie să dai jos un capac de plastic ca să ajungi la cea de jos). Nici la mine nu stă perfect, dar la tine se vede rău la linia de la stopuri.

                  Legat de duoventil vezi că există un topic destul de bine documentat despre desfacere și curățare (dacă cumva e blocat). Nu vreau să te sperii, dar cică prețul duoventilului bate spre 1000 lei nou. Sper să reușești să-l repari: http://www.clubmercedes.ro/schema-de...10-t25769.html

                  PS: Chei extragere casetofon eu am luat de la colegul de aici: http://www.clubmercedes.ro/comand-2-...re-t25383.html Vezi să nu dai prea mult pe ele la reprezentanță. Și încearcă să-i verifici și uleiul de la cutia automată (să nu ai surprize).
                  Last edited by Luxian; 08-05-2012, 10:40 AM.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Luxiane masina e ok cat de cat,fum a dat ca i-am cam dat talpa,dar sa sti ca nu scoate decat un pic cand o calci brutal si ai scoate uneori cand stau la relanti cu clima pornita nu stiu de ce exact....in fine azi am dat jos EGR curatat temeinic cu benzina,era ultra ultra imputit era funingine la greu acolo....

                    Ce am mai sesizat e ca da turbina ulei pe intercooler nu mult dar da deci cred ca va trebui reconditionata la un moment dat turbina,in rest merge ok ok masina trage bine ceea ce e important si consuma decent fata de ce sunt eu obisnuit o sa ii iau si filtru de aer sa fie treaba oabla si o sa vad acum daca mai da fum duppa ce am curatat EGR,portbagajul il rezolv si pe ala dar momentan sunt si eu in vacanta cat de cat,dar ma intorc in Franta cu ea si o sa am mai mult timp sa ma ocup cum trebue de tot.

                    Merci de sfaturi si tinem legatura

                    Comment


                    • #11
                      Sper sã nu mi-o iei în nume de rãu la faza cu întreținutul, însã ai câteva chestii de care n-o sã scapi ieftin sau o sã-ți mãnânce timp: butonul de faruri (cred cã e 100e pe la dezmembrãri tot sistemul de comandã faruri + cine știe ce mai e stricat pe acolo). Cu fumul sper sã fi rezolvat dupã curãțarea EGR. Faza cu portbagajul e cumva bãtaie de joc din partea celui care a avut-o înainte, nu ai cum sã stai prea mult timp cu el așa și mai ales sã o vinzi așa. Vãd cã ai o micã gaurã și lângã selectorul de la cutie (unde se bagã șurubelnița sã o deblochezi în caz de probleme) - aia iar s-ar putea sã-ți dea bãtãi de cap dacã vrei sã scapi de ea. La dezmembrãri nimeni nu îți dã piese mici decât dacã cumperi tot asamblu la prețuri uriașe. Eu am un buton puțin stricat (i s-a rupt arcul) pe care nu mi-l dã nimeni, decât cu tot asamblu (100e).

                      În legãturã cu farul s-ar putea sã gãsești kit-uri de reparații urechi (la W211 vin pe original așa ceva - se taie urechea veche și se prinde una nouã peste în niște gãuri deja existente în far). Ar fi super dacã ai gãsi așa ceva și pentru W210.

                      În rest, îmi plac jantele de W211, mai ales dacã sunt pe 16". Aș scãpa de covorașele alea de cauciuc ieftine. Cautã originale prin dezmembrãri mai bine.

                      Din poze nu se vede bine, dar scaunul șoferului nu pare foarte ros pe partea stângã (unde se duce de obicei tapițeria). Dacã tapițeria aratã ok eu aș încerca sã schimb textila cu cea a scaunului de la pasager (unde nu e uzatã și care o sã ținã mai mult). Eu când am luat mașina nu era așa uzatã, însã în doi ani s-a cam fãcut gaurã - sunt surprins de cât de repede se uzeazã. La reprezentanțã textila pentru spãtar costã "doar" 900-1300 lei, și de multe ori nu este livrabilã.

                      În rest mașina aratã ok, e clar mai bunã decât 90% din W210 care circulã în ziua de azi (care mai de care mai demoralizate). Pãcat cã nu prea ai opțiuni pe ea, dar știi cum e: "ce nu ai, nu se stricã".

                      Sper sã te bucuri de ea. Dacã o sã faci drumuri Franța - România, sigur o sã te bucuri de ea (spațiu + confort).
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Merci Luxian maine urmeaza sa ii iau un filtru de aer,am si doua coliere de cauciuc de schimbat cele care tin carcasa filtrului de aer de motor si tre sa ii fac si o verificare la bucsi pivoti una alta ca plec cu ea si nu se stie niciodata....una peste alta ma multumeste masina intradevar la tablarie e mai superficiala ca 124 da na aia e.....moda in rst doar cuvinte de lauda,masina misca chiar ok la cata este,fuge binisor in ziua cand am luat-o i-am dat 210 pe autostrada de la Cluj la Dej si vreau sa zic ca ar mai fi avut pedala,la 150 la ora e super ok nu vibreaza nu trepideaza nu nimic,si cuplul la diesel e misto rau.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sorinvuta View Post
                          ,fuge binisor in ziua cand am luat-o i-am dat 210 pe autostrada de la Cluj la Dej si vreau sa zic ca ar mai fi avut pedala,
                          Mult nu mai fugea.220 cred ca e maxim.

                          Schimba consumabilele,baga motorina si talpa.Nu ai luat-o sa bagi bani in ea.E ok masina.

                          Sa ai parte de ea!

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #14
                            Merci Mircea,ca si impresii am facut 1500km cu ea pana acum si este ok masina,consumul e super super undeva la 6,5 mixtul mi-a iesit si ce sa mai e un Mercedes si asta zice multe....i-am pus filtru de aer nou,i-am facut geometria roti,am schimbat duoventilul cu unul din dezmembrari am gasit perfect functional cu 80 lei si am mai cumparat si butonul de reglat faruri sus jos cu doar 10lei.Joi dupa amiaza merge la garaj la un pic de inspectie,sa vedem ce e cu fumul si ce mai e de pus la punct pe la motor,ii voi schimba si toate fluidele si filtrele tot joi.Intre timp masina isi asteapta noile numere

                            Comment


                            • #15
                              De muuulti km.iti urez sa ai parte cu ea.Ai sa vezi ca nu o sa te mai lasi de el.Eu deja am 3.000 km in aprox. o luna de cand l-am luat.
                              Si .......fara incidente.
                              In Romania Legea e BARIERA:
                              -peste care trec dulaii
                              -pe sub care trec cateii
                              -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF