De 1 săptămână a mai poposit în curte un utilaj cu stea în frunte: un W201 Sportline, pe care nevastă-mea l-a botezat Fricike (a se citi "Friţiche"), rodul mariajului dintre Lord (W126) şi Lady (W123 Coupe) 
Anul fabricaţiei este 1993, caroserie ranforsată Sportline, motor 2.3 cu filtru K&N (schimbat - din fabrică era 1.8), cutie manuală, culoarea: exterior negru, interior textil negru cu gri. Ca dotări/accesorii, are o căruţă de bizbiricuri, dintre care o parte încă n-am apucat să le testez dacă funcţionează sau nu:
- volan sport cu airbag, îmbrăcat în piele
- scaune faţă sport, cu încălzire, cotieră la şofer
- bord cu turometru
- senzor temperatură exterioară
- 4 geamuri electrice
- închidere centralizată
- oglindă dreapta electrică
- tempomat
- Webasto
- AC manual
- ştergătoare faruri, cu vas lichid încălzit
- jante 17" replică AMG cu gume de vară, jante 16" Gullideckel cu şoşoni de iarnă
- diferenţial autoblocant, ABS, SRS
- antenă automată
- semnale albe faţă, stopuri fumurii, grilă neagră
Spre fericirea mea, nu are trapă. Maşina necesită mici atenţii, care se vor rezolva cât se poate de repede, sper: ralanti instabil, mici disfuncţionalităţi electrice (probabil din cauza alarmei montate ulterior, a cărei prezenţă face să pâlpâie avariile de fiecare dată când se deschide o uşă, luminile de pe consolă se mai aprind la pornirea motorului şi fără a fi aprinse farurile ; boxe spate mute, deci mărunţişuri d-astea deranjante ...), lipsă 2 butoane în bord (unul s-a rezolvat azi, poza e mai veche). Este destul de bine întreţinută, curată (se înţelege: fostul stăpân are spălătorie), sper să nu ne dea bătăi de cap pe viitor.

Anul fabricaţiei este 1993, caroserie ranforsată Sportline, motor 2.3 cu filtru K&N (schimbat - din fabrică era 1.8), cutie manuală, culoarea: exterior negru, interior textil negru cu gri. Ca dotări/accesorii, are o căruţă de bizbiricuri, dintre care o parte încă n-am apucat să le testez dacă funcţionează sau nu:
- volan sport cu airbag, îmbrăcat în piele
- scaune faţă sport, cu încălzire, cotieră la şofer
- bord cu turometru
- senzor temperatură exterioară
- 4 geamuri electrice
- închidere centralizată
- oglindă dreapta electrică
- tempomat
- Webasto
- AC manual
- ştergătoare faruri, cu vas lichid încălzit
- jante 17" replică AMG cu gume de vară, jante 16" Gullideckel cu şoşoni de iarnă
- diferenţial autoblocant, ABS, SRS
- antenă automată
- semnale albe faţă, stopuri fumurii, grilă neagră
Spre fericirea mea, nu are trapă. Maşina necesită mici atenţii, care se vor rezolva cât se poate de repede, sper: ralanti instabil, mici disfuncţionalităţi electrice (probabil din cauza alarmei montate ulterior, a cărei prezenţă face să pâlpâie avariile de fiecare dată când se deschide o uşă, luminile de pe consolă se mai aprind la pornirea motorului şi fără a fi aprinse farurile ; boxe spate mute, deci mărunţişuri d-astea deranjante ...), lipsă 2 butoane în bord (unul s-a rezolvat azi, poza e mai veche). Este destul de bine întreţinută, curată (se înţelege: fostul stăpân are spălătorie), sper să nu ne dea bătăi de cap pe viitor.

... zici ca a fost botezat dupa mine
.

şi că nu-i pare rău dacă ajunge la un pasionat, aşa că a lăsat serios din preţ ...
Ce este asa de complicat la trapa? Da, se mai rupe cablul (sau se uzeaza)... odata la 15-20 de ani. Da, se mai rup bratele (la cele cu ridicare)... odata la 15-20 de ani. Da, se mai "duce" si motorasul... odata la 15-20 de ani!
, deoarece pe pictograma lui arată că ar fi iluminarea din spate deasupra banchetei, dar acolo nu există plafonieră ...
Levi, schimba semnatura! Lui Fricike nu ii faci loc langa Lord si Lady?
Comment