De 1 săptămână a mai poposit în curte un utilaj cu stea în frunte: un W201 Sportline, pe care nevastă-mea l-a botezat Fricike (a se citi "Friţiche"), rodul mariajului dintre Lord (W126) şi Lady (W123 Coupe) 
Anul fabricaţiei este 1993, caroserie ranforsată Sportline, motor 2.3 cu filtru K&N (schimbat - din fabrică era 1.8), cutie manuală, culoarea: exterior negru, interior textil negru cu gri. Ca dotări/accesorii, are o căruţă de bizbiricuri, dintre care o parte încă n-am apucat să le testez dacă funcţionează sau nu:
- volan sport cu airbag, îmbrăcat în piele
- scaune faţă sport, cu încălzire, cotieră la şofer
- bord cu turometru
- senzor temperatură exterioară
- 4 geamuri electrice
- închidere centralizată
- oglindă dreapta electrică
- tempomat
- Webasto
- AC manual
- ştergătoare faruri, cu vas lichid încălzit
- jante 17" replică AMG cu gume de vară, jante 16" Gullideckel cu şoşoni de iarnă
- diferenţial autoblocant, ABS, SRS
- antenă automată
- semnale albe faţă, stopuri fumurii, grilă neagră
Spre fericirea mea, nu are trapă. Maşina necesită mici atenţii, care se vor rezolva cât se poate de repede, sper: ralanti instabil, mici disfuncţionalităţi electrice (probabil din cauza alarmei montate ulterior, a cărei prezenţă face să pâlpâie avariile de fiecare dată când se deschide o uşă, luminile de pe consolă se mai aprind la pornirea motorului şi fără a fi aprinse farurile ; boxe spate mute, deci mărunţişuri d-astea deranjante ...), lipsă 2 butoane în bord (unul s-a rezolvat azi, poza e mai veche). Este destul de bine întreţinută, curată (se înţelege: fostul stăpân are spălătorie), sper să nu ne dea bătăi de cap pe viitor.

Anul fabricaţiei este 1993, caroserie ranforsată Sportline, motor 2.3 cu filtru K&N (schimbat - din fabrică era 1.8), cutie manuală, culoarea: exterior negru, interior textil negru cu gri. Ca dotări/accesorii, are o căruţă de bizbiricuri, dintre care o parte încă n-am apucat să le testez dacă funcţionează sau nu:
- volan sport cu airbag, îmbrăcat în piele
- scaune faţă sport, cu încălzire, cotieră la şofer
- bord cu turometru
- senzor temperatură exterioară
- 4 geamuri electrice
- închidere centralizată
- oglindă dreapta electrică
- tempomat
- Webasto
- AC manual
- ştergătoare faruri, cu vas lichid încălzit
- jante 17" replică AMG cu gume de vară, jante 16" Gullideckel cu şoşoni de iarnă
- diferenţial autoblocant, ABS, SRS
- antenă automată
- semnale albe faţă, stopuri fumurii, grilă neagră
Spre fericirea mea, nu are trapă. Maşina necesită mici atenţii, care se vor rezolva cât se poate de repede, sper: ralanti instabil, mici disfuncţionalităţi electrice (probabil din cauza alarmei montate ulterior, a cărei prezenţă face să pâlpâie avariile de fiecare dată când se deschide o uşă, luminile de pe consolă se mai aprind la pornirea motorului şi fără a fi aprinse farurile ; boxe spate mute, deci mărunţişuri d-astea deranjante ...), lipsă 2 butoane în bord (unul s-a rezolvat azi, poza e mai veche). Este destul de bine întreţinută, curată (se înţelege: fostul stăpân are spălătorie), sper să nu ne dea bătăi de cap pe viitor.
Comment