Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

King Koobhra 280 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca ai sound Bose, nu prea poti sa schimbi cass-ul (din cate stiu eu semnalul audio intre Audio 10 si amplificatorul Bose se trimite prin fibra optica, dar trebuie sa verific). Pentru asfalt uscat/umed, eu o tin pe S. Iarna, pe W.
    Last edited by doktor4carz; 05-29-2008, 11:23 AM.
    Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

    Comment


    • #17
      Bravo!Sa ai parte de ea!

      Comment


      • #18
        Nu poti face "upgrade" la o unitate originala cu CD ? Asa pastrezi si comenzile pe volan si aspectul elegant.
        C 200 CDI
        ML 63 AMG
        S 55 AMG Long
        SL 55 AMG
        Yamaha R1
        Yamaha R6

        Comment


        • #19
          Nu stiu ce sa fac.La "aspectul elegant" as renunta in 2 timpi si 3 miscari deoarece nu prea ma da pe spate,prefer fata jvc-ului meu.
          Am auzit ca se poate schimba fata cass-ului original cu una Alpine,dar,nu cred ca am totusi ce schimba, pt ca al meu cass original nu are fata detasabila.
          In alta ordine de idei,acest model,w210,inca nu se poate compara cu o masina din 2007 ca si antisonorizare si aerodinamica.Ma refer la faptul ca,la viteza de peste 120 la ora,pe autostrada incepe sa se cam auda zgomot de la vant.Bineinteles ,nu se aude tare,dar se aude.Am mers cu opel astra 2006 si la 140 la ora este ca si la 20 la ora,nici un decibel in plus.
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • #20
            Felicitari pt aceasta masina si la multi km cu ea, sa ai parte numai de bucurii.

            Verifica etanseitatea chederelor, pt ca daca nu etanseaza bine , se aude acel suierat de vant. Ideia e ca in general w210 e silentios la drum lung. Daca persista incearca sa localizezi zona suieratului,pt ca e posibil sa nu mai ai antifonajul la fetele de usi, ceolofanul ala sau pasla.

            Succes.

            Comment


            • #21
              Tocmai ca nu este nici un suierat sau zona specifica.Masina ca intreg se aude.Chederele sunt bune,masina in general e buna,fara defecte,dar inclinatia parbrizului nu este tocmai printre cele mai bune.Eu cred ca w210 ca si model nu este unul reusit din acest punct de vedere,probabil o masina precum pejo 407 are un indice de aerodinamicitate mult superior.
              Chiar si asa,as putea sa-mi antisonorizez masina cumva?Cunoasteti vreo firma in domeniu?
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #22
                Felicitari

                Faina masina. Turcii astia ...
                Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Tocmai ca nu este nici un suierat sau zona specifica.Masina ca intreg se aude.Chederele sunt bune,masina in general e buna,fara defecte,dar inclinatia parbrizului nu este tocmai printre cele mai bune.Eu cred ca w210 ca si model nu este unul reusit din acest punct de vedere,probabil o masina precum pejo 407 are un indice de aerodinamicitate mult superior.
                  Chiar si asa,as putea sa-mi antisonorizez masina cumva?Cunoasteti vreo firma in domeniu?
                  Mercedes W123 , 1975 = Cx: 0,44
                  Mercedes W126 , 1979 = Cx: 0,36
                  Mercedes W201 , 1982 = Cx: 0,33
                  Mercedes W124 , 1985 = Cx: 0,29
                  Mercedes W140 , 1991 = Cx: 0,29
                  Mercedes W210 , 1995 = Cx: 0,27
                  Mercedes W203 , 2000 = Cx: 0,27
                  Mercedes W211 , 2002 = Cx: 0,26
                  Peugeot 407 ,.....2004 = Cx: 0,29 (= Cx la nivel de an 1985 - W124)

                  sau
                  Cx: 0.42 - Lamborghini Countach, 1974
                  Cx: 0.372 - Ferrari F50, 1996
                  Cx: 0.36 - Ferrari Testarossa, 1986
                  Cx: 0.34 - Ferrari F40, 1987
                  Cx: 0.30 - Porsche 996, 1997
                  Last edited by orca; 05-30-2008, 21:51 PM.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ionutz_ng View Post
                    .Am mers cu opel astra 2006 si la 140 la ora este ca si la 20 la ora,nici un decibel in plus.
                    Vomiting 1, Human Sound Effects, Vomit sounds, sound effects for drama, sound effect samples and effects sounds

                    In sfarsit ceva ca lumea, sper sa te tina de data asta, nu-mi plac numerele alea de bz. bv.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #25
                      Pt. insonorizare:
                      -Dynamat
                      -Stinger
                      -Hushmat
                      -Standartplast
                      Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc tuturor pt urari.
                        Carmine,opel astra este topaitoare pe sosea,pozitie nasoala de condus,interior repingator ca design,dar hai sa dam cezarului ce-i al cezarului : este perfect insonorizata.Subiectivismul tau este dus la extrem,nici nu stiu daca e un defect sau o calitate,poate e si una si alta,dar e cert ca tu esti extrem de subiectiv ca si om.
                        Adic,mi-ai dat niste informatii f bune.Din acea lista as alege totusi pe standardplast pt ca au preturile mult mai mici si cred cu tarie ca e cam aceeasi calitate,diferenta de pret fiind facuta doar de faptul ca celelalte 3 sunt produse in tari vestice cu mana de lucru si material scump,plus transport ,vama etc.
                        Totusi,astea sunt firme care doar produc/livreaza material antisonorizant.Firme care sa-l si monteze nu exista?Poate s-ar pricepe mai bine decat mine unde sa-l pune si cum.Asa eu cumpar pasla aia si o lipesc pe unde imi tresare mie..nu stiu daca realizez ceva notabil.
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #27
                          Orca,poate m-am expirmat eu gresit.M-am referit stric la inclinatia parbrizului.La w210 se vede de la o posta ca este mai putin inclinat decat la 407,care seamana cu o masina din viitor.W210 are partea de bord care vine dedesuptul parbrizului f scurta.La bmw sau 407,te plictisesti la ditamai bordul cat au,aproape jumatate de metru de bord peste care vine f inclinat parbrizul.Atasez poze pt exemplificare,und se observa mai ales la poza cu pejo-ul(interiorul galben).
                          Attached Files
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #28
                            210 - masina iesita pe piata in 1995, cu tendintele de proiectare caroserii de atunci

                            407 - scos in 2004, alte idei
                            Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

                            Comment


                            • #29
                              Sa o stapanesti sanatos, km multi fara probleme...
                              Frumoasa "cobra imperiala"
                              Masina mea de vis...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF