Originally posted by myke82
View Post
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out). See less
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out). See less
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less
Mercedes-Benz C200 Kompressor 1998cmc (2001)
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Destul de putin. In cartea tehnica e 13,9 la mine si 14,3 la tine. Mie exact 14 ( in realitate ) imi ia cand e traficul normal pentru un oras ca Timisoara. Dar daca zici ca la tine e dupa cb 12-13, probabil in realitate e 14-15. Acum nu stiu ce talpa ai!
Comment
-
Nu te contrazic Seba. Probabil realitatea este alta fata de ce afiseaza CB dar repet, n-am facut un consum real la pompa ca sa ma pot pronunta in sensul asta. Am talpa destul de usoara.Stiu ca, cu cat apas mai tare pe pedala cu atat papa mai mult (mai ales Kompresorul) si tocmai de aceea ma ponderez cat pot eu de mult si incerc sa schimb vitezele cat mai corect posibil.
C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)
Comment
-
Orice i-ai face,kompressorul consuma.Eu am M111.957..si cand scot 13 inseamna ca circul seara.Tin sa precizez ca nu am BC,resetez tripul cand intra pe rezerva,alimentez,si reusesc sa parcurg de 100 ron 120 km..16 litri 120 km..deci un 13.5,mers ba economic,ba normal,ba schimbat la 5500-6000,depinde de stare chef etc.Iarna mi a consumat si 15.8..deci 2.0 kompressorul nu e chiar un motor care se preteaza pentru cei ce vor economie de la o masina.
Tin sa precizez consumurile acestea pe SLK 200 Kompressor facelift,163 cai,pe C probabil e o idee mai mare.
Comment
-
Seba incearca sa schimbi pana in 2500 rotatii.Timpul din momentul in care apesi pedala si pana schimbi viteza (adica cu cat urca acul mai mult, cu atat trec mai multe secunde si cu atat iti papa si mai multa benzina) este totul, daca vrei sa-ti consume o idee mai putin. Cu cat intervalul de timp este mai scurt (pana la schimbarea vitezei) cu atat si consumul este o idee mai mic. Normal ca stiam la ce sa ma astept atunci cand mi-am luat Kompressor dar dupa cum spunea cineva aici, Kompressor-ul papa atat cat ii dai. Si atunci cand pleci de pe loc incearca sa pleci usor, nu sa bagi piciorul in ea tare pentru ca iar este gresit. Probabil astea sunt niste sfaturi batranesti si nu ai rabdare sa mergi cu o masina in acest fel dar eu asa m-am obisnuit si nu ma claxoneaza nimeni la semafor.
Eu ma gandesc ca in oras n-am unde sa-i dau talpa deci ce rost are sa accelerez ca maniacul pentru ca mai apoi sa pun frana peste 200 m. Mai sunt momente cand ma si enervez si bag piciorul in ea dar atunci ma uit pe computerul de bord si apoi revin imediat la sentimente mai bune.
Afara (tot dupa CB) adica pe un drum Bucuresti - Alexandria (unde mergi cand cu 100 cand cu 60 si este plin de serpentine si curbe) unde se circula pe o singura banda, imi consuma 7.5% (cu 2 persoane si ceva bagaje), deci eu zic ca este destul de ok pentru o asemenea masina.
Inainte de Mercedes, am avut o Fiesta fabricatie 2007 cumparata de noua (1,25 benzina si cauciucuri pe 14) care imi lua in oras in jur de 9% iar afara in jur de 6% (cu aer conditionat pornit vara). Pai daca o masina ca Fiesta imi lua atat atunci ce pretentii as putea sa am de la un Mercedes Kompressor cu motor de 2000, cu caroserie mai grea si cu jante pe 17?
In concluzie cand nu oi mai avea bani de benzina probabil o s-o vand si o sa-mi iau un Mini.C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)
Comment
-
Lasa ca si Mini papa suficient.
Cand nu sunt bani de benzina se cumpara ceva dizelache.
Chiar azi faceam o socoata intre un 230 Benzina si GPL W124 + 1.9 TDI. Adevarul e ca la un consum de 15 in oras si 9 afara pe GPL (asa am calculat eu) iesi mai ieftin decat cu dieselul.
E o diferenta de 1 leu maxim 2 la suta de km dar este. Desigur exceptand varianta de motorina "second hand" ca atunci e clar.
E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
Comment
-
Originally posted by myke82 View PostSeba incearca sa schimbi pana in 2500 rotatii.Timpul din momentul in care apesi pedala si pana schimbi viteza (adica cu cat urca acul mai mult, cu atat trec mai multe secunde si cu atat iti papa si mai multa benzina) este totul, daca vrei sa-ti consume o idee mai putin. Cu cat intervalul de timp este mai scurt (pana la schimbarea vitezei) cu atat si consumul este o idee mai mic. Normal ca stiam la ce sa ma astept atunci cand mi-am luat Kompressor dar dupa cum spunea cineva aici, Kompressor-ul papa atat cat ii dai. Si atunci cand pleci de pe loc incearca sa pleci usor, nu sa bagi piciorul in ea tare pentru ca iar este gresit. Probabil astea sunt niste sfaturi batranesti si nu ai rabdare sa mergi cu o masina in acest fel dar eu asa m-am obisnuit si nu ma claxoneaza nimeni la semafor.
Eu ma gandesc ca in oras n-am unde sa-i dau talpa deci ce rost are sa accelerez ca maniacul pentru ca mai apoi sa pun frana peste 200 m. Mai sunt momente cand ma si enervez si bag piciorul in ea dar atunci ma uit pe computerul de bord si apoi revin imediat la sentimente mai bune.
Afara (tot dupa CB) adica pe un drum Bucuresti - Alexandria (unde mergi cand cu 100 cand cu 60 si este plin de serpentine si curbe) unde se circula pe o singura banda, imi consuma 7.5% (cu 2 persoane si ceva bagaje), deci eu zic ca este destul de ok pentru o asemenea masina.
Inainte de Mercedes, am avut o Fiesta fabricatie 2007 cumparata de noua (1,25 benzina si cauciucuri pe 14) care imi lua in oras in jur de 9% iar afara in jur de 6% (cu aer conditionat pornit vara). Pai daca o masina ca Fiesta imi lua atat atunci ce pretentii as putea sa am de la un Mercedes Kompressor cu motor de 2000, cu caroserie mai grea si cu jante pe 17?
In concluzie cand nu oi mai avea bani de benzina probabil o s-o vand si o sa-mi iau un Mini.
Am avut si eu inainte o Skoda Fabia 1.4 16v, consuma 6 afara si 10 in oras. Daca stai sa te gandesti nu e asa mare diferenta.
Comment
-
Iese din instalatie un miros urat atunci cand pornesc aerul conditionat (chiar si cand dau drumul la ventilare sa vina aer de afara) si as vrea sa-i fac o curatare.
Stiu ca exista niste spray-uri speciale care curata instalatia si as vrea sa va intreb ce spray ati folosit voi sau care vi s-a parut cel mai eficient? Multumesc.C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)
Comment
-
Curatare i-am facut si eu anul trecut cu 2 spray-uri: unul cu lichid si altul cu spuma primit din italia(nu mai retin firma). La spray-ul cu lichid nu am simtit nicio imbunatatire, pe deasupra mai aveam si un miros de spital in masina. Cel cu spuma a fost mai eficient, am bagat spuma prin toate gaurile, am scos filtrul de polen si am bagat si pe acolo, pe sub scaune, peste tot... Am pornit aerul, am inchis toate gaurile de ventilatie, apoi dupa 5 minute am deschis... Spuma din alba cum era cand am bagat-o, a iesit neagra, foarte imputita, mi-a si patat putin scaunele. Asta s-a intamplat anul trecut, anul asta trebuie iar facuta operatiunea. Filtrul de polen il am cu carbon activ, dar nu cred ca e nicio diferenta intre cel cu si cel fara.
Comment
Comment