Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes-Benz C200 Kompressor 1998cmc (2001)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by myke82 View Post
    Sunt lucruri care n-am avut de unde sa le stiu iti dai seama. Cu jantele astea a venit masina. Multumesc alexyall pentru sfat.


    Referitor la consum am avut undeva la 8% afara (viteza 120km/h) cu 4 pers. si portbagaj full si undeva la 12-13% in oras. In oras cred ca se poate scoate si un consum mai mic dar nu prea am circulat asa mult ca sa-mi pot face o idee.

    Stiti cumva cam cate atmosfere ar trebui sa bag in anvelopele astea de 17 care le am acum pe masina (225/45)?
    Salut! Eu am C180 din 2002 cu motor de 2000 aspirat/129 cp. La un parcurs 65% urban/ 35% extraurban imi consuma in medie 11 pe cb si in realitate cam 12. Cum de scoti tu 12-13 in Bucuresti mai ales ca ai si compresor? E conform cb sau real?

    Comment


    • #77
      Dupa comp. de bord m-am orientat. Inca n-am facut un consum la pompa in oras.Ti se pare putin?
      C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)

      Comment


      • #78
        Destul de putin. In cartea tehnica e 13,9 la mine si 14,3 la tine. Mie exact 14 ( in realitate ) imi ia cand e traficul normal pentru un oras ca Timisoara. Dar daca zici ca la tine e dupa cb 12-13, probabil in realitate e 14-15. Acum nu stiu ce talpa ai!

        Comment


        • #79
          12-13 e normal. In oras cb arata mereu mai mult, la w203 este acel after start, dar pleci de pe loc cu 15-17 (depinde cat stai cu ea porinita). Daca drumul este scurt, si relativ aglomerat, nu apuca sa se stabilizeze, si poate sa arate si 20.

          Comment


          • #80
            Eu nu ma refeream la drumuri scurte de 2-3 km in care arata 16-18. Ma refer la drumuri de 20-30 km prin oras, unde consumul real e cam 1 litru peste cel afisat de cb. 12-13 pe cb, 14 in realitate.

            Comment


            • #81
              Nu te contrazic Seba. Probabil realitatea este alta fata de ce afiseaza CB dar repet, n-am facut un consum real la pompa ca sa ma pot pronunta in sensul asta. Am talpa destul de usoara. Stiu ca, cu cat apas mai tare pe pedala cu atat papa mai mult (mai ales Kompresorul) si tocmai de aceea ma ponderez cat pot eu de mult si incerc sa schimb vitezele cat mai corect posibil.
              C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)

              Comment


              • #82
                Cand faci un consum la pompa sa-mi spui si mie cat scoti. Ce inseamna sa schimbi corect, ca eu am incercat sa merg linistit, schimbat pe la 2500-2700 si mananca la fel ca si atunci cand schimb la 3500-4000?!

                Comment


                • #83
                  Orice i-ai face,kompressorul consuma.Eu am M111.957..si cand scot 13 inseamna ca circul seara.Tin sa precizez ca nu am BC,resetez tripul cand intra pe rezerva,alimentez,si reusesc sa parcurg de 100 ron 120 km..16 litri 120 km..deci un 13.5,mers ba economic,ba normal,ba schimbat la 5500-6000,depinde de stare chef etc.Iarna mi a consumat si 15.8..deci 2.0 kompressorul nu e chiar un motor care se preteaza pentru cei ce vor economie de la o masina.
                  Tin sa precizez consumurile acestea pe SLK 200 Kompressor facelift,163 cai,pe C probabil e o idee mai mare.

                  Comment


                  • #84
                    Seba incearca sa schimbi pana in 2500 rotatii. Timpul din momentul in care apesi pedala si pana schimbi viteza (adica cu cat urca acul mai mult, cu atat trec mai multe secunde si cu atat iti papa si mai multa benzina) este totul, daca vrei sa-ti consume o idee mai putin. Cu cat intervalul de timp este mai scurt (pana la schimbarea vitezei) cu atat si consumul este o idee mai mic. Normal ca stiam la ce sa ma astept atunci cand mi-am luat Kompressor dar dupa cum spunea cineva aici, Kompressor-ul papa atat cat ii dai. Si atunci cand pleci de pe loc incearca sa pleci usor, nu sa bagi piciorul in ea tare pentru ca iar este gresit. Probabil astea sunt niste sfaturi batranesti si nu ai rabdare sa mergi cu o masina in acest fel dar eu asa m-am obisnuit si nu ma claxoneaza nimeni la semafor. Eu ma gandesc ca in oras n-am unde sa-i dau talpa deci ce rost are sa accelerez ca maniacul pentru ca mai apoi sa pun frana peste 200 m. Mai sunt momente cand ma si enervez si bag piciorul in ea dar atunci ma uit pe computerul de bord si apoi revin imediat la sentimente mai bune.
                    Afara (tot dupa CB) adica pe un drum Bucuresti - Alexandria (unde mergi cand cu 100 cand cu 60 si este plin de serpentine si curbe) unde se circula pe o singura banda, imi consuma 7.5% (cu 2 persoane si ceva bagaje), deci eu zic ca este destul de ok pentru o asemenea masina.

                    Inainte de Mercedes, am avut o Fiesta fabricatie 2007 cumparata de noua (1,25 benzina si cauciucuri pe 14) care imi lua in oras in jur de 9% iar afara in jur de 6% (cu aer conditionat pornit vara). Pai daca o masina ca Fiesta imi lua atat atunci ce pretentii as putea sa am de la un Mercedes Kompressor cu motor de 2000, cu caroserie mai grea si cu jante pe 17?

                    In concluzie cand nu oi mai avea bani de benzina probabil o s-o vand si o sa-mi iau un Mini.
                    C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)

                    Comment


                    • #85
                      Lasa ca si Mini papa suficient.
                      Cand nu sunt bani de benzina se cumpara ceva dizelache .
                      Chiar azi faceam o socoata intre un 230 Benzina si GPL W124 + 1.9 TDI. Adevarul e ca la un consum de 15 in oras si 9 afara pe GPL (asa am calculat eu) iesi mai ieftin decat cu dieselul.
                      E o diferenta de 1 leu maxim 2 la suta de km dar este. Desigur exceptand varianta de motorina "second hand" ca atunci e clar .
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #86
                        Am vrut sa spun Smart. Da, adevarat cu diesel-ul.
                        C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by myke82 View Post
                          Seba incearca sa schimbi pana in 2500 rotatii. Timpul din momentul in care apesi pedala si pana schimbi viteza (adica cu cat urca acul mai mult, cu atat trec mai multe secunde si cu atat iti papa si mai multa benzina) este totul, daca vrei sa-ti consume o idee mai putin. Cu cat intervalul de timp este mai scurt (pana la schimbarea vitezei) cu atat si consumul este o idee mai mic. Normal ca stiam la ce sa ma astept atunci cand mi-am luat Kompressor dar dupa cum spunea cineva aici, Kompressor-ul papa atat cat ii dai. Si atunci cand pleci de pe loc incearca sa pleci usor, nu sa bagi piciorul in ea tare pentru ca iar este gresit. Probabil astea sunt niste sfaturi batranesti si nu ai rabdare sa mergi cu o masina in acest fel dar eu asa m-am obisnuit si nu ma claxoneaza nimeni la semafor. Eu ma gandesc ca in oras n-am unde sa-i dau talpa deci ce rost are sa accelerez ca maniacul pentru ca mai apoi sa pun frana peste 200 m. Mai sunt momente cand ma si enervez si bag piciorul in ea dar atunci ma uit pe computerul de bord si apoi revin imediat la sentimente mai bune.
                          Afara (tot dupa CB) adica pe un drum Bucuresti - Alexandria (unde mergi cand cu 100 cand cu 60 si este plin de serpentine si curbe) unde se circula pe o singura banda, imi consuma 7.5% (cu 2 persoane si ceva bagaje), deci eu zic ca este destul de ok pentru o asemenea masina.

                          Inainte de Mercedes, am avut o Fiesta fabricatie 2007 cumparata de noua (1,25 benzina si cauciucuri pe 14) care imi lua in oras in jur de 9% iar afara in jur de 6% (cu aer conditionat pornit vara). Pai daca o masina ca Fiesta imi lua atat atunci ce pretentii as putea sa am de la un Mercedes Kompressor cu motor de 2000, cu caroserie mai grea si cu jante pe 17?

                          In concluzie cand nu oi mai avea bani de benzina probabil o s-o vand si o sa-mi iau un Mini.
                          Am sa incerc sa schimb pana in 2500 sa vad ce iese. Daca o sa am rabdare!
                          Am avut si eu inainte o Skoda Fabia 1.4 16v, consuma 6 afara si 10 in oras. Daca stai sa te gandesti nu e asa mare diferenta.

                          Comment


                          • #88
                            Iese din instalatie un miros urat atunci cand pornesc aerul conditionat (chiar si cand dau drumul la ventilare sa vina aer de afara) si as vrea sa-i fac o curatare.

                            Stiu ca exista niste spray-uri speciale care curata instalatia si as vrea sa va intreb ce spray ati folosit voi sau care vi s-a parut cel mai eficient? Multumesc.
                            C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)

                            Comment


                            • #89
                              Pe la 40 de lei incep, erau si unele facute de Mafra.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #90
                                Curatare i-am facut si eu anul trecut cu 2 spray-uri: unul cu lichid si altul cu spuma primit din italia(nu mai retin firma). La spray-ul cu lichid nu am simtit nicio imbunatatire, pe deasupra mai aveam si un miros de spital in masina. Cel cu spuma a fost mai eficient, am bagat spuma prin toate gaurile, am scos filtrul de polen si am bagat si pe acolo, pe sub scaune, peste tot... Am pornit aerul, am inchis toate gaurile de ventilatie, apoi dupa 5 minute am deschis... Spuma din alba cum era cand am bagat-o, a iesit neagra, foarte imputita, mi-a si patat putin scaunele. Asta s-a intamplat anul trecut, anul asta trebuie iar facuta operatiunea. Filtrul de polen il am cu carbon activ, dar nu cred ca e nicio diferenta intre cel cu si cel fara.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF