Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Iubirile mele w202 c280 si w210 320 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iubirile mele w202 c280 si w210 320 cdi

    Buna seara tuturor colegilor de pe acest forum,Cu aceasta ocazie vreau sa prezint si eu doua dintre bijuteriile mele.Un w202 c280 v6 din 1995 si un w210 320 cdi model avantgarde din 2001.Pe prima o am din 1999 si sunt primul proprietar in Romania.am cu ea 280.000.de kilometri si nu am avut nicio problema cu ea pana acum.Este o masina exceptionala si nu o sa o vand nici pe asta si nici pe cealalta niciodata.in afara de consumabile nu am schimbat nimic la ea.am folosit numai produse recomandate de producator.reviziile sunt facute la timp.Cealalta masina w210 320 cdi cand am cumparat-o(20 sep.2011) nu am stiut ce probleme ascundea la motor insa cu rabdare am rezolvat totul.am schimbat chiulasa,garnitura de chiulasa,senzorul de pe axa cu came.consumabile.
    urmeaza:schimb ulei in cutie la D-nul Automaticul.
    Sunt fan inrait Mercedes,am crescut in ele,bunicul avand bot de cal si a fost prima masina care am condus-o la varsta de 9 ani.au avut si urmatoarele,w124,w140 insa eu eram prea mic ca sa ma bucur de ele.acum regret ca nu au tinut aceste masini.
    O sa prezint cateva poze pe care le am la ora actuala si promit sa revin si cu alte poze si date despre ele.Va multumesc si sper sa va incante ochii!
    Attached Files

  • #2
    Sunt frumoase amandoua! Felicitari!
    Mercedes Benz w202 C180 Elegance '98

    Comment


    • #3
      Originally posted by paul_124_230e View Post
      Sunt frumoase amandoua! Felicitari!
      multumesc frumos!

      Comment


      • #4
        Originally posted by pervert_4u View Post
        Buna seara tuturor colegilor de pe acest forum,Cu aceasta ocazie vreau sa prezint si eu doua dintre bijuteriile mele.Un w202 c280 v6 din 1995 si un w210 320 cdi model avantgarde din 2001.Pe prima o am din 1999 si sunt primul proprietar in Romania.am cu ea 280.000.de kilometri si nu am avut nicio problema cu ea pana acum.Este o masina exceptionala si nu o sa o vand nici pe asta si nici pe cealalta niciodata.in afara de consumabile nu am schimbat nimic la ea.am folosit numai produse recomandate de producator.reviziile sunt facute la timp.Cealalta masina w210 320 cdi cand am cumparat-o(20 sep.2011) nu am stiut ce probleme ascundea la motor insa cu rabdare am rezolvat totul.am schimbat chiulasa,garnitura de chiulasa,senzorul de pe axa cu came.consumabile.
        urmeaza:schimb ulei in cutie la D-nul Automaticul.
        Sunt fan inrait Mercedes,am crescut in ele,bunicul avand bot de cal si a fost prima masina care am condus-o la varsta de 9 ani.au avut si urmatoarele,w124,w140 insa eu eram prea mic ca sa ma bucur de ele.acum regret ca nu au tinut aceste masini.
        O sa prezint cateva poze pe care le am la ora actuala si promit sa revin si cu alte poze si date despre ele.Va multumesc si sper sa va incante ochii!

        Asta a apartinut bunicului meu.w124 230 E din '89
        Attached Files

        Comment


        • #5
          promit sa revin si cu alte poze.astea sunt singurele pe care le am in laptop

          Comment


          • #6
            W210-le imi place la nebunie! Felicitari!
            Mai asteptam poze, listele cu dotari, etc
            dark days are coming...
            http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

            Comment


            • #7
              Originally posted by gavryus View Post
              W210-le imi place la nebunie! Felicitari!
              Mai asteptam poze, listele cu dotari, etc
              Multumesc frumos!revin cu poze imediat ce se indreapta vremea ca acum le-am spalat,ceruit,acoperit si bagate la garaj!am pierdut toate pozele pe care le aveam si astea erau singurele!

              Comment


              • #8
                Buna seara si bine v-am regasit.Dupa o indelungata lipsa acum mi-am facut timp sa mai scriu si sa mai postez niste poze noi cu w210-le din dotare!Din luna februarie sunt in Spania Valencia.Am plecat inainte cu o zi de a fii cod portocaliu de ninsoare.Masina sa comportat de vis pe parcursul drumului si am scos un consum de 5,2 litri pe pilot automat la 120km/h.Am cumparat w 210-le de la o doamna la vreo 64 de ani,unic proprietar.Masina foarte ingrijita atat la interior cat si la exterior.A avut grija foarte bine de piele si a fost tinuta numai in garaj.Insa bucuria de la inceput avea sa se termine repede.Decat sa iei o masina de la o doamna mai bine stai linistit.In afara de schimbarea uleiului si a filtrului de ulei la masina nu sa schimbat nimic.Cum am cumparat-o nu baga caldura si dupa multe concluzii,schimbat termostat,pus antigel,aerisire la sistem verificat radiator am ajuns sa demontez motorul.Ce am gasit inauntru era de groaza.Chiulasa avea toata microfisuri.Am fost nevoit sa cumpar chiulasa si dupa indelungi cautari si nopti nedormite am gasit o chiulasa de pe un w 211 din 2005 parca scoasa din cutie.Am facut o singura modificare la aceasta chiulasa si anume am dat o gaura in plus la pompa de inalte w 210 avand un model mai vechi de pompa de inalte.Am montat chiulasa,pus garnitura noua,curat injectoarele,pusa pompa de apa noua si in plus am pus si axa cu came tot de pe 211.Dupa o aerisire buna a rezultat un motor foarte silentios.Am pus ulei Mobil 1 ESP 5 30 W,filtru de ulei,filtru de aer,bujii noi,filtru de polen,antigel.Cand am ajuns in spania cu masina au urmat urmatoarele:Verificat cutia de viteze la care s-a constatat ca nu a fost schimbat niciodata uleiul,masina avand 250000 de km.Am pus uleiul recomandat de d.l Automaticul,filtru de ulei,convertizorul,garnitura.Au urmat telescoape noi fata/spate pe gaz firma Monroe,Discuri de frana fata/spate,placute de frana/fata/spate marca ATE plus sabotii noi la frana de serviciu.Dupa o luna m-am lovit de urmatoarea problema.Masina nu mai tragea si dupa ce am fost la mercedes la repr.in valencia am fost foarte dezamagit.Nu iesea nimic pe tester si daca iesea nu interpretau codurile bine.In final dupa o saptamana de cautari am gasit un mecanic foarte bun care avea STAR DIAG.Am gasit debitmetru si valvulele de la turbo si egr.Am comandat debitmetru Pierburg si valvulele si masina mergea super.Pentru linistea mea am dat jos si egr si galeria.Curatate bine si nici pic de fum si trage masina de zici ca este avion.Acum vreau sa elimin catalizatoarele si sa pun direct teava,stie cineva daca afecteaza mersul motorului sau al tubinei?Ce avantaje si dezavantaje sunt?Va multumesc pentru rabdarea cu care ati citit si numai bine!Voi prezenta si niste poze cu bijuteria facute de maxim o luna!
                Attached Files
                Last edited by mircea600sel; 07-05-2012, 12:13 PM.

                Comment


                • #9
                  Frumoasa tare masina, o intrebare: masina vad ca a avut xenon din fabrica, cum ai montat balastul si becul in farurile alea?

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Zeus View Post
                    Frumoasa tare masina, o intrebare: masina vad ca a avut xenon din fabrica, cum ai montat balastul si becul in farurile alea?
                    Intr-adevar masina a avut xenon din fabrica.Montarea a fost relativ usoara farurile respective fiind adaptate si ele la instalatie xenon.In plus am pus xenon si pe faza lunga cu balasturi separat.Se vede super si crede ma ca merita investitia.Schimba cu mult aspectul si pe viitor urmeaza,stopuri cu leduri,data jos steluta de pe fata si pusa o grila stil CL cu emblema mare me mijloc.Am vazut una aici pe o masina si am ramas placut impresionat.

                    Comment


                    • #11
                      Bine intretinut E320cdi-ul. Doar o mica precizare:Ori ai gresit aici, afirmand ca W202 e V6 ori aveai printre primele prototipuri de V6 de la Mercedes.

                      Originally posted by pervert_4u View Post
                      .Un w202 c280 v6 din 1995

                      Comment


                      • #12
                        Ai si modul TV la COMAND?

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by 300zxtt View Post
                          Bine intretinut E320cdi-ul. Doar o mica precizare:Ori ai gresit aici, afirmand ca W202 e V6 ori aveai printre primele prototipuri de V6 de la Mercedes.
                          C 280 2.8 18V M112 V6 197 PS (145 kW; 194 hp)

                          w210 chiar arata bine

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Bine intretinut E320cdi-ul. Doar o mica precizare:Ori ai gresit aici, afirmand ca W202 e V6 ori aveai printre primele prototipuri de V6 de la Mercedes.
                            Inca il am si o sa iti arat ca asa este!

                            Originally posted by findlandezul View Post
                            C 280 2.8 18V M112 V6 197 PS (145 kW; 194 hp)

                            w210 chiar arata bine
                            Multumesc!

                            Originally posted by Zeus View Post
                            Ai si modul TV la COMAND?
                            Da il am,l-am cumparat aftermarket si merge perfect!
                            Last edited by mircea600sel; 07-05-2012, 13:14 PM. Reason: Daca mai postezi consecutiv iei o pauza.

                            Comment


                            • #15
                              Revin cu schimbul de ulei la cutie si curatarea intercoolerului.S-a reusit scoaterea a 6 litri de ulei din cutie.Intercooler a fost demontat,verificat si curatat.Tot nu i-am dat de cap cu limitarea la 3000 de ture.Tind sa cred ca ori este motorasul de pe galerie care merge la rece si apoi nu mai da semnal ori admisia.
                              Postez si niste poze cu operatiunea de astazi.Urmeaza:
                              -schimbul de ulei si toate filtrele.
                              -amortizoare noi pe gaz ori Sachs ori Monroe.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF