Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bătrânu' meu, w202 1.8 litri 1994

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bătrânu' meu, w202 1.8 litri 1994

    Salutare tuturor.Mă numesc Cosmin, locuiesc în Arad, am 20 de ani, și am decis și eu să-mi prezint mașina după ceva timp petrecut pe forum.
    Un Mercedes C 180 din anul 1994.

    Dotări:
    Vopsea originală
    Echipare Esprit
    Arcuri sport din fabrică
    Cutie automată, 4 trepte
    Încălzire-n scaune
    Trapă electrică
    Cotieră din fabrică
    Jante aluminiu

    Vă las VIN-ul să vă spună mai multe:

    202.018 C 180

    vin WDB2020181A190521
    whc WDB
    chassbm 202018
    chass_ident 1A190521
    type 202
    subbm1 018

    engine 111920 12 043675

    interior 702A

    lights VALEO
    model_idx 6

    paint1 366


    transmission 722421 03 560231

    Code

    240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
    260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
    287 THROUGH-LOADING FEATURE
    291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
    412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
    420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
    430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
    515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
    531 AUTOMATIC ANTENNA
    553 TRAILER COUPLING AND ANTI-THEFT WARNING SYSTEM
    570 FOLDING ARMREST, FRONT
    591 GREEN HEAT-INSULATING GLASS ALL ROUND, HEATED REAR WINDOW, SINGLE PANE SAFETY GLASS
    837 RUBBER MATS ON FRONT AND REAR FLOOR
    866 MODEL 202/129 TECHNICAL MODIFICATION MY 95
    873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS

    366 AZURITE BLUE METALLIC
    702A FABRIC ANCORA BLACK/ULTRAMARINE

    Un pic din istoricul ei acum.Mașina o am de anul acesta din iunie 2011.Am parcurs cu ea doar 2200 de km.Doar oraș și acasă și-n garaj. Circul puțin.
    Mașina a fost înmatriculată în luna decembrie anul trecut, mai exact în 23 decembrie 2010 mașina aparținând unui polițist din Suceava deci e bine că nu a prins drumurile românești.Mașina a fost dusă din Germania de polițistul respectiv.
    Mașina a fost vândută la un prieten de-al lui fratele meu, cu suma de 3000 de euro, iar prietenul fratelui meu i-a vândut-o lui cu 2000 de euro.
    Inițial fratele meu a vrut s-o vândă mai departe pentru un mic profit, la 2500 dar a decis să m-o vândă mie, tot la același preț, adică 2000 de euro.

    Acum ce am schimbat la ea:
    Uleiul din cutia automată la Mercom în Arad.Bateria.
    Filtrul de ulei(MANN), filtrul de aer ALCO, uleiul de la motor Castrol, 5 litri.

    Ce urmează de schimbat, se vede în cutie, adică capeți de direcție, sper că am spus bine.Filtrul de polen, lichidul de frână, un semering că-mi curge ulei pe acolo, kit de reparație semicasetă, o altă paletă că cea actuală e praf, un plastic de la paletă ca să aibă mai o bună răcire, bujii noi Bosch.Mai am comandat un plastic de prin zona paletei să mai aibă o bună răcire, și încă un filtru de benzină care e pe vine.

    Minusuri al mașinii:
    Vopseaua de pe capotă e cam sărită, dar pe la aripi nu am rugină deloc și pe alocuri tabla e îndoită puțin.Nu știu dacă se vede în poze.
    Consumă multicel, mai ales că e automată dar merită.
    Lipsește niște plasticuri din față și proiectoarele.
    În spate, la stopul din dreapta a fost ciupită puțin, dar nu grav, remediabil și nu prioritar de făcut încă.
    Nu are AC, nici geamuri electrice, dar cel mai mult îmi lipsește AC-ul.



    Plusuri:
    208 mii de km, ceea ce spun eu că e bine fiind din 1994.
    Faruri originale Valeo
    Stopurile originale Ulo
    Că e automată.Asta e cel mai important.Îmi ușurează munca la volan și pot să admir mai mult peisajele.
    Nu m-am săturat de ea.Tot timpul îmi face plăcere s-o conduc și niciodată nu m-a lăsat la greu.
    Sper că nu v-am plictisit.O zi bună!
    Attached Files
    " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
    Regulament forum.

  • #2
    ) Ia uite unde a ajuns masina lui Laurentiu.
    M-am plimbat mult cu aceasta masina.
    SV-85-BMC

    Comment


    • #3
      Da, corect, așa cred că-l chema pe tipul respectiv care a înmatriculat-o în România.
      Vorba aia, lumea e mică.Apropo, cât îi consuma lui Laurențiu aproximativ mașina?
      Păcat că nu a fost întreținută când am luat-o.Numai bateria nu era schimbată de mine, rest totul a trebuit să schimb eu.
      Să numai spun de bord, unde i-au fost schimbate becurile care iluminează bordu cu unele albe, care s-au ars pe-o parte și acuma stă becu de la SRS aprins, eu trebuind să merg pe tester să șterg eroarea.În fine, sunt mărunțișuri care se rezolvă, dar ideea e că nu a fost îngrijită deloc.A mers cu uleiul din cutia automată 200 de mii de km fără i-l schimbe.Și azi mă mir cum de a rezistat cutia așa eroic și cum de nu a fost avariată.
      Tapițeria e în stare foarte bună și motorul merge bine, și culoarea e originală pe ea și cutia schimbă ireproșabil altfel nu o luam.
      Last edited by Tyler; 09-28-2011, 22:20 PM.
      " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
      Regulament forum.

      Comment


      • #4
        Azi am primit un alt plastic din zona paletei ce-mi lipsea.
        Să mai strâng banii și de un filtru de benzină și hop cu ea la service.
        " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
        Regulament forum.

        Comment


        • #5
          Multă baftă cu reparatul mărunțișurilor! Mașina arată foarte bine pentru vârsta ei, păcat că nu are AC.
          ...

          Comment


          • #6
            Mulțumesc Luxian.Am vreo 10 piese de schimbat la ea.Nu o neglijez, trebuie să-i dau un pic de atenție la cât mă duce.
            Da, mare păcat că nu are AC.Dacă avea și AC era nemaipomenit.Și așa e pentru mine...sunt recunoscător.Compensează la alte capitole.
            " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
            Regulament forum.

            Comment


            • #7
              Apropo,proiectoarele nu iti lipsesc...le ai integrate in faruri.Acolo jos in bara trebuia sa aiba niste plastice si atat.

              Comment


              • #8
                Nu am știut asta.Merci de pont.
                Last edited by Tyler; 09-29-2011, 21:04 PM.
                " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                Regulament forum.

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  Iti dai seama, consumu era mare si la el.
                  Nu are rugina pentru ca tabla a fost tratata si vopsita in locurile respective.
                  Stiu ca avea probleme cu ventilatorul din fata i-a sudat vascocupla parca.
                  Avea bercuri arse in bord si le-a inlocuit cu altele cand a pus si inelele cromate.
                  Iti dai seama ca el nu a mers 200 mii de km cu masina. Nu cred ca a tinuto mai mult de jumate de an dupa ce a aduso din germania.
                  Din cate am inteles eu de la el mi-a zis ca fix dupa ce a vanduto a cazut cutia.
                  Interiorul era foarte curat.
                  Masina e foarte ok pacat ca nu are clima. Nici nu vreau sa iti spun cum e cu 4 persoane in masina + un labrador pe drumul de la mare spre casa la 35-40 grade )
                  SV-85-BMC

                  Comment


                  • #10
                    La consum, asta e, știu la ce m-am înhăitat.
                    Vascocuplă am cumpărat eu alta.Nu numai vascocupla era problema, mai îi lipsea și niște plastice.De aia tot se ridica apa ca frastu când era cald.
                    Becurile care le-o pus el, s-or ars și alea.Trebuie să pun altele.Apropo, nici faza lungă nu merge și becul de la apa de la motor se aprinde după chef.Nu-i nimic le rezolv eu. Sunt mărunțișuri.
                    Timp de 6 luni nu o verificat uleiul din cutia automată?Eu verific săptămânal tot.
                    Cutia o căzut în ce sens?De căzut, adică stricat nu.Doar că, când băgam în D, P, și etc, smucea.Atât.
                    După ce am schimbat uleiul la ea, merge ceas.Schimbă perfect, numai smucește, kicdown-ul intră cum trebuie.Am numai cuvinte de laudă referitor la cutie.
                    Interiorul da, îți dau dreptate, e foarte curat.Doar că pe alocuri tapițeria era murdară.Pe scaunul pasagerului din dreapta, locul unde-ți pui capul.Și un pic în zona trapei.
                    Aș fi vrut și eu clima, dar acuma asta e, e bine și așa.E mai bine că numai bag banii în freon și altele dacă avea climă.
                    Cu ce a fost tratată și vopsită tabla?Detaliază te rog.
                    Mai spune-mi te rog ce-o schimbat la ea, și ce nu, să știu de ce să mă ocup.Mulțumesc frumos de detaliile oferite până acum.O zi bună.
                    Last edited by Tyler; 09-30-2011, 20:22 PM.
                    " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                    Regulament forum.

                    Comment


                    • #11
                      Mașina a primit un set de bujii noi Bosch.
                      " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                      Regulament forum.

                      Comment


                      • #12
                        Mașina a primit un ștergător nou Valeo (80 de ron)
                        " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                        Regulament forum.

                        Comment


                        • #13
                          M-am luat inima-n dinții și eu cu fratele meu am încercat să schimbăm plasticurile aferente pentru a avea o mai bună răcire la mașină.
                          Poze în timpul muncii.Poze cu rezultatul final o să vină mâine.
                          Attached Files
                          " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                          Regulament forum.

                          Comment


                          • #14
                            Pai si cum ai scos radiatorul???te-ai chinuit?ca vad ca traversa aia nu ai dat-o jos,ti-ar fii usurat munca.

                            Comment


                            • #15
                              Cum am scos radiatorul cu tot cu vasul de expansiune?Simplu.Am lăsat să se scurgă tot antigelul și după a fost logic.Deșurubat colierele de la furtunele de la servo care se află sub radiator și încă 2 furtune au trebuit să fie date jos.Unul se află tot jos sub radiator, în stânga, și încă unul sus la suprafața motorului dacă mai țin minte.Oricum nu trebuie să fi mecanic să le dai jos.E mai mult logic cum am spus.
                              La care traversă te referi?
                              Am dat jos radiatorul cu tot cu vasul de expansiune să montez piesele astea:
                              Paleta din postul de mai sus.(vezi poză mai sus)
                              Plasticul din poza de mai jos care vine prins pe paletă.
                              Plasticul din fața motorului că era praf după cum se vede din poză, și lipsea o bucată din el.Am luat altul nou.

                              Urmează să fac rost de banii și să cumpăr filtru de benzină și lichid la servo și la service cu bătrânu'.

                              Oare cât îmi ia manopera pentru un schimb de filtru de benzină, un semering, niște bucșe(2), lichidul de servo și frână, niște bucșe la semicasetă.Sper să nu sară de 400 de ron.
                              " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                              Regulament forum.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF