Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 200D auto - new entry.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna seara !


    Multumesc, Cosmine !

    Intr-adevar, Dorin e un tip super, cu pasiune. rabdare si talent. A fost mult de lucru, binenteles, mai ales ca rugina lucreaza dupa principiul "dinafara-i vopsit gardul, inauntru, leopardul".

    Initial,ce s-a vazut la prima evaluare ochiometrica a fost una, ce s-a constatat de fapt dupa strip-ul plasticelor, tapiteriei, etc., a fost alta. Dar a fost o baza buna de plecare, iar arta din meserias si-a spus cuvantul. Tot la el am reparat/curatit sonda din tanc, ca era doar de decor. Multumesc, Dorine !


    Stima,


    Dragos

    Comment


    • #17
      Fumoasa masinuta ! Felicitari ai facut o treba buna !

      S-o stapinesti sanatos !

      Drum bun si LA MULTI ANI !
      Omul invata pina la moarte si cind.............

      Comment


      • #18
        Poze cu simt de raspundere si 14MP integrati...

        Buna seara !


        Astazi am rugat un prieten sa-si uzeze megapixelii aia pe care-i tot lauda, subiectul fiind al meu W124 ready to drive, care este 90% asa cum doresc eu.

        Pentru ca pozele anterioare erau facute de mine, la nivel de telefon SonyEricsson P990i cu camera de 2MP, mi-am dat singur mustrare cu avertisment, iar cele de mai jos ar trebui sa fie mai de calitate.

        Deci, situatia actuala este urmatoarea:

        Fata 1 resized.jpg Fata 2 resized.jpg

        Profil dreapta resized..jpg Profil stanga resized.jpg

        Semiprofil fata dreapta 1 resized.jpg Semiprofil fata stanga resized.jpg

        Semiprofil spate dreapta 1 resized.jpg Semiprofil spate stanga 1 resized.jpg

        Spate 2 resized.jpg Stema capota fata resized.jpg


        Si la noapte plec cu el la drum de 1700km.


        Stima,


        Dragos

        Comment


        • #19
          Frumos,se vede ca ai lucrat mult!
          Merita niste jante mai frumoase
          Si farul stang sunt convins ca poti sa il aliniezi mai bine cu capota,(strica mult din aspect si da impresia de o masina lovita...)
          Bafta numai bine
          Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
          Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
          Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
          Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

          Comment


          • #20
            Faina masinuta! Niste jante mai frumoase ar imbunatati-o si mai mult.
            Felicitari pentru efortul depus!
            dark days are coming...
            http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

            Comment


            • #21
              Bună seara !


              Mulțumesc pentru aprecieri, stimați colegi de hobby ! După cum scriam ieri, am facut drumul ăla de 1700km, și nu au fost evenimente.

              Jantele imi plac, am avut de ales mai multe variante de design, dar cele actuale au fost OK si la ET, că am vrut mașina puțin mai crăcănată decat stock. Iar acum, cu ET19, are un look mai inchegat, mai stabil. Jantele roților de iarna au ET38 si sunt puțin mai ascunse sub masină, dar lasă loc de lanțuri, dacă e cazul.

              La farul stang o să mai lucrez cand ajung acasă, că mai sunt ceva măruntișuri de pus la punct, și poate le rezolv dintr-o miscare.


              Stimă,


              Dragoș

              Comment


              • #22
                New things happened...

                Buna seara !


                Intre timp, am montat arcuri noi si pe spate, jante aliaj Ronal impecabile (super-impecabilizandu-le antracit metalizat), precum si folie 23% transparenta pe geamurile usilor spate si pe luneta.

                Rezultatul este acesta:








                Stima,


                Dragos

                Comment


                • #23
                  Arata bine masina,stiam ca iti plac motoarele mari.Cum suporti motorasul asta 2.0 D ?

                  Comment


                  • #24
                    Statul vrea mai multi bani decat sunt eu dispus sa-i dau...

                    Buna seara !


                    Treaba a trebuit gandita cu capul, nu cu inima... Cui nu i-ar place un V8 de 6.0 in loc de un trei cilindri de 0.9 ?

                    Am un Jeep Cherokee cu 2.1TD de le Renault, dupa care platesc cam 800RON anual, doar pentru aia 68cmc in plus peste cei 2000, care sunt limita "magica", ca sa zic asa, a unui impozit decent.

                    Desi inima vroia un 300TD 4MATIC, buzunarul s-a opus, si am preferat sa nu cotizez catre statul roman in plus fata de acum. Asta micu' actual e OK, a facut deja doua drumuri tur-retur de Franta. Puturos la deal sau daca bate vantul din fata, dar odata trecut de 3000rpm, este oarecum suportabil. Iar termenul de "cruising" are un nou inteles pentru mine...

                    Pontiac-ul, in schimb, ma face sa fiu fericit, pen' ca e din 1974, deci o sa-l inmatriculez ca si vehicul istoric, astfel incat nu am de platit nici taxa aia idioata de prima inmatriculare, care ar fi vreo 72000 Euro parca, si nici ulterior impozit pe un motor de 7.5 litri non-euro, care sigur bate si ala pe la vreo 2000 Euro anual.

                    Cu alte cuvinte, ca si alti romani oarecum normali din punct de vedere financiar, ma limitez la ce-mi permit, chiar daca nu sunt deosebit de happy... Mama dracu' de legislatie romaneasca idioata, tipic conceputa impotriva omului de rand, caruia nu i se mai lasa nici sansa la un hobby...

                    In visele mele, n-as permite pe drumuri autovehicule cu motoare mai mici de 5700cmc... Si cum deocamdata visele nu sunt impozabile, sper ca poate, pana traiesc eu, lucrurile se vor schimba in mai bine pentru noi, the motor-heads...


                    Stima,


                    Dragos

                    Comment


                    • #25
                      Pe mine ma enerveaza masina ta. As fi scris pe topicul "ce va enerveaza acum" dar nu vedeai si atunci nu faceam nici o treaba.
                      Ma enerveaza ca e 200D.
                      Ma enerveaza ca vopseaua arata superb.
                      Ma enerveaza cum sta de ridicata.
                      Ma enerveaza jantele alea new-classic.
                      Ma enerveaza bandoul lung de pe bara din spate.
                      Ma enerveaza folia de pe geamuri.
                      Ma enerveaza ca e automatica.
                      Ma enerveaza ca nu e a mea.

                      .

                      Sa ai parte de ea, si cand o vinzi sa ma suni.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #26
                        Nervi @ Co.

                        Buna ziua !


                        @adidc:

                        Regret ca ti-am provocat nervi, nu acesta a fost scopul meu.

                        In ordinea enumerata de tine, avem asa:

                        - 200D din motive statal-financiare, ticalosii...
                        - vopseaua a fost alegerea mea, pentru ca am vrut sa fie cum era in 1995, calitatea lucrarii e meritul meseriasului ales de mine. Si va urma si un polish pe masura, ca acelasi meserias zicea ca se poate cam cu 30% mai bine...
                        - sta ridicata pentru ca a primit arcuri noi fata si spate, anvelopele sunt 205/65R15 pe fata si 215/65R15 pe spate. Telescoapele pe spate sunt si ele noi. Bielete si bucsi stabi spate sunt si ele schimbate in ianuarie.
                        - am ales acest model de Ronal tocmai pentru ca pare facut pentru masina asta. Pana la etrierii fata au ramas 3mm, ET-ul este 23.
                        - bandoul ala lung e dintr-o bucata cu bara spate, din cate stiu eu, deci cred ca trebuie sa schimbi bara cu totul, cu speranta ca va si potrivi.
                        - folia... 23% transparenta, pusa acum o saptamana la Deva. Nu am vrut mai inchisa, ajunge cat am castigat in privacy si look. Iar pe fata n-am vrut, ca geamurile sunt putin verzalii, iar cu folie "legala", nu s-ar mai fi inchis cine stie ce.
                        - cutie automata am vrut eu, nu a fost o intamplare. Stiu ca sunt rare, stiu ca masina a fost taxi de la bun inceput, nu ma deranjeaza, mai ales ca acum are alt aspect. Pana acum mi s-a spus de cateva ori ca are look de masina de mafiot, desi, din punctul meu de vedere, o masina de mafiot nu are diesel de 75 de CP, si probabil nici bradulet aromat la oglinda.
                        - probabil nu va fi niciodata a ta sau a altcuiva, dar o s-o poti vedea mai de aproape chiar la Timisoara, prin august probabil, cand o sa vin dupa radiatoarele de apa si cutie automata, ca am comandat full aluminiu si complet separate unul de altul, si nu siameze, cum sunt acum. Cu care ocazie putem socializa putin, ca as vrea sa montez radiatoarele pe masina la fata locului, undeva pe Calea Buziasului.

                        Multumesc pentru urari, ne auzim atunci !


                        Stima,


                        Dragos

                        Comment


                        • #27
                          Chestia cu bandoul spate tine de facelift...adica cele dupa 92 cred ca au. Nu stiu exact anul.
                          Cred ca era foarte clar ca-mi place foarte mult masina. Asta ca sa nu se gaseasca vreun coleg mai grabit sa ma apostrofeze! Eu sunt un sustinator al masinilor facute pe gustul proprietarilor.
                          Are si aer?
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #28
                            Buna ziua !

                            Asa-zisul face-lift s-a intamplat prin iunie 1993, cand s-a trecut si la catalogarea de E-Klasse pentru W124. Probabil tot de atunci se regaseste bara aia cu "prelungirea" la care te referi.

                            Masina nu are climatizare si nici geamuri actionate electric. Clima n-ar fi stricat, dar geam actionat electric nu simt nevoia sa am. Si mai trebuie sa fac si trapa sa lucreze, ca momentan nu vrea, motorul ei nu misca de loc.


                            Stima,


                            Dragos

                            Comment


                            • #29
                              Dragos, felicitari ptr. masina! Ai investit in ea, dar rezultatul e pe masura. Off topic: pune, te rog, niste poze cu ,,fiara'' americana. Mersi!

                              Comment


                              • #30
                                Buna seara !

                                @ElCid:

                                Momentan sunt intr-o padure de pe langa Koblenz, si netul nu merge prea bine. In functie de unde o sa opresc maine si daca nimeresc retea UMTS, o sa pot urca ceva poze cu fosila aia, ca n-am deocamdata nimic destept, e inca in lucru.

                                Am in schimb un link de pe alt forum, doua pagini, unde o prezint de la cap la coada, si sunt si ceva poze acolo. Doar ca nu e prea fair sa agit apele aici cu o masina americana...




                                Stima,


                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF