Buna ziua !
Asa cum am amenintat de vreo luna si ceva, am luat un W124 200D din 1995, cu cutie automata. Nu am fost de fata personal cand s-a derulat actiunea, eu fiind transportator in plina sesiune de munca (acum undeva prin Franta, pe longitudine vestica), dar m-a inlocuit cu succes un bun prieten, bun cunoscator si el in domeniul auto.
Plusuri, de la amicul meu citire:
- motor impecabil, fara gaze ciudate de nici un fel pe unde n-ar trebui sa fie.
- cutia automata schimba smooth, executa kick-down corect.
- jante aliaj 15" fara lovituri, urmeaza sa la trag un sablaj si o vopsea neagra.
- faruri cu oglinzi neruginite, lampile stop & semnalizare intacte.
- tapiterie piele, stare foarte buna.
- geamuri actionate manual, asa cum mi-am dorit.
- burta suspect de putin ruginita, lonjeroane in stare foarte buna, zice tinichigiul meu, la care este acum masina.
- ITP valabil pana la anul prin iarna.
Minusuri:
- cablu kilometraj rupt.
- parbriz fata crapat in jumatatea dreapta, exact in fata pasagerului.
- aripa fata dreapta de alta nuanta, schimbata si revopsita ca urmare a unei lovituri in curte, cica.
- directie prost reglata.
- bataie de pe la ceva bucsi pe spate.
- bateria praf.
- gumele mai merg, daca masina sta in parcare.
- discuri spate si placute uzate, fata este OK.
Urmeaza sa vad de partea mecanica si frane cand ajung acasa, prin septembrie. Momentan tinichigiul face ce e de facut pe dedesubt, pe unde e cazul. Restul de rugina, pe sub stopurile spate, etc., se va rezolva la anul, impreuna cu inlocuirea parbrizului fata, refacuta tablaria si revopsire completa.
This is it, dar nu blestemati (low quality), pozele sunt facute de ex-proprietar:
Weekend placut, ca a inceput de cateva ore !
Stima,
Dragos
Asa cum am amenintat de vreo luna si ceva, am luat un W124 200D din 1995, cu cutie automata. Nu am fost de fata personal cand s-a derulat actiunea, eu fiind transportator in plina sesiune de munca (acum undeva prin Franta, pe longitudine vestica), dar m-a inlocuit cu succes un bun prieten, bun cunoscator si el in domeniul auto.
Plusuri, de la amicul meu citire:
- motor impecabil, fara gaze ciudate de nici un fel pe unde n-ar trebui sa fie.
- cutia automata schimba smooth, executa kick-down corect.
- jante aliaj 15" fara lovituri, urmeaza sa la trag un sablaj si o vopsea neagra.
- faruri cu oglinzi neruginite, lampile stop & semnalizare intacte.
- tapiterie piele, stare foarte buna.
- geamuri actionate manual, asa cum mi-am dorit.
- burta suspect de putin ruginita, lonjeroane in stare foarte buna, zice tinichigiul meu, la care este acum masina.
- ITP valabil pana la anul prin iarna.
Minusuri:
- cablu kilometraj rupt.
- parbriz fata crapat in jumatatea dreapta, exact in fata pasagerului.
- aripa fata dreapta de alta nuanta, schimbata si revopsita ca urmare a unei lovituri in curte, cica.
- directie prost reglata.
- bataie de pe la ceva bucsi pe spate.
- bateria praf.
- gumele mai merg, daca masina sta in parcare.
- discuri spate si placute uzate, fata este OK.
Urmeaza sa vad de partea mecanica si frane cand ajung acasa, prin septembrie. Momentan tinichigiul face ce e de facut pe dedesubt, pe unde e cazul. Restul de rugina, pe sub stopurile spate, etc., se va rezolva la anul, impreuna cu inlocuirea parbrizului fata, refacuta tablaria si revopsire completa.
This is it, dar nu blestemati (low quality), pozele sunt facute de ex-proprietar:
Weekend placut, ca a inceput de cateva ore !
Stima,
Dragos
Comment