Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Lady - W123 230C coupé

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Levi View Post
    Am ochit un set de jante pt. bătrâna Doamnă. Mâine, sper să pot posta poze cu ele montate.
    Poza promisă: Motanu' încălţat ...
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #62
      Arata foarte bine! Jantele ii dau un look mai sportiv.
      Mercedes Benz w202 C180 Elegance '98

      Comment


      • #63
        He he...arata brici.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #64
          Looking good!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #65
            Mulţumesc, dragi colegi !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #66
              Arata beton....
              Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

              Comment


              • #67
                Super fain, doamna intinereste, se vede ca primeste atentie. Levi , poti te rog sa descrii cum ai vopsit jantele, ma inetreseaza mai mult sa stiu cum ai facut cercul asa perfect. Merci mult.

                Comment


                • #68
                  Felicitari pentru jante ,personal prefer BBs-urile de pe pagina 2 a thread-ului tau oricum iti urmaresc cu interes topicul.
                  Stefan

                  Comment


                  • #69
                    Frumos proiect ti-ai tras !
                    Te invidiez (in sensul bun) !

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by florin man View Post
                      cum ai vopsit jantele, ma intereseaza mai mult sa stiu cum ai facut cercul asa perfect
                      În primul rând, câteva precizări: ce am făcut eu, e la distanţă de 1 an lumină de perfecţiune, o pot spune colegii care se ocupă cu aşa ceva ca profesie. Eu mi-am satisfăcut un "capriciu", şi ţin să vă mulţumesc tuturor încă o dată pentru aprecieri: dacă în afară de mine le mai plac şi la alţii, nu e rău ...
                      Deci: le-am spălat cu pastă degresantă, le-am şters cu o cârpă, am suflat un strat mai gros de negru (doar pe exterior, ceea ce explică iarăşi că nu sunt făcute la mare artă) pe mijloc până aproape de margine, am dat 2 straturi de gri pe margine (de data asta mai cu grijă, încercând să nu "stropesc" prea mult spre mijloc). Mai apoi, am lipit bandă jur împrejurul jantei, pe margine ("buză") până unde vroiam să râmână gri - de aici rezultă acel "cerc perfect", care numa' perfect nu e, de aproape se văd defectele rezultate din lipirea, nu tocmai la milimetru, a benzii ... În final, am mai suflat o mână de negru pe margine, peste gri-ul în surplus (şi, bineînţeles, peste bandă), iar apoi am înlăturat banda, şi ... that was ...
                      Îmi pare rău, dar am o singură poză, făcută pe furiş de soaţa , în timpul lucrului ...

                      Respect tuturor, cele bune !
                      Attached Files
                      Last edited by Levi; 09-21-2011, 18:46 PM.
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #71
                        Auzi Levi...ai dat si cu lac?
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by mer_se280 View Post
                          Auzi Levi...ai dat si cu lac?
                          Nu. Vopseaua este anume pt. jante ("Wheel Paint").
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #73
                            Asta am inteles...intrebam si eu...dar nu ii dai un strat de lac? Sa luceasca mai bine si protejeaza cat'de'cat.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #74
                              Lady arata tot mai bine! La Mercedes, intotdeauna am apreciat coupe-urile, ca fiind exclusiviste, mai ales cele vechi. O parere, de care nu trebuie sa tii seama: nu aratau jentile mai bine, in culoarea masinii? Sau o vopsea gen crom?

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by ElCid View Post
                                Lady arata tot mai bine! La Mercedes, intotdeauna am apreciat coupe-urile, ca fiind exclusiviste, mai ales cele vechi. O parere, de care nu trebuie sa tii seama: nu aratau jentile mai bine, in culoarea masinii? Sau o vopsea gen crom?
                                Am ales negrul din cauza fuzetelor şi a distanţei mari dintre spiţele jantei. Dacă vopseam cu orice altă culoare, datorită acelor fante dintre spiţe, se vedea fuzeta, care venea într-un contrast deranjant cu janta.
                                În ceea ce priveşte:
                                1. Cromul: nu-mi place în mod deosebit la jantele de aluminiu.
                                2. Jante în culoarea maşinii: am o poză cu Lady pe când avea jante de tablă cu capac vopsit în culoarea maşinii şi cu sigla mare cromată pe capac, dar e format .bmp, şi nu mă lasă s-o postez ... Deci: cu o jantă "plină", care ascunde într-o mare proporţie fuzeta, e OK în culoarea maşinii.
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF