Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Lady - W123 230C coupé

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Levi View Post
    Am ales negrul din cauza fuzetelor şi a distanţei mari dintre spiţele jantei. Dacă vopseam cu orice altă culoare, datorită acelor fante dintre spiţe, se vedea fuzeta, care venea într-un contrast deranjant cu janta.
    OK, am inteles si chiar e o idee buna sa ,,camuflezi'' unele aspecte, folosind o anumita culoare ( negrul, in cazul de fata ). Oricum, felicitari ptr. pasiunea cu care o readuci la viata pe ,,Lady''. Altii duc asemenea bijuterii la fier vechi, ca sa cumpere un plastic anost. Bafta in continuare!

    Comment


    • #77
      Merci mult Levi, sper sa ne vedem undeva prin toamna viitoare cand ajung si eu in Cluj. Respect.
      Ps.Am crezut ca exista un fel de Kit pentru vopsirea jantelor, in care ma gandeam ca ar fi inclus un fel de cerc ajustabil.
      Last edited by florin man; 09-22-2011, 08:53 AM.

      Comment


      • #78
        Arata superb! Felicitari fericitule !!!!

        Comment


        • #79
          Acu' ceva timp am primit o cotieră albastră de la colegul claub (mulţumiri şi pe această cale !). După lupte seculare a ajuns să fie îmbrăcată în piele crem, şi montată pe scaunul şoferului lui Lady (care şofer îs io, pe persoană fizică, care este ... ).
          Attached Files
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #80
            Era bun si-un lac, vine iarna, sprayul ala se va exfolia. Dupli color-ul e cel mai bun.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #81
              Ai dreptate, mergea şi un lac ... dar, oricum, peste 3 săptămâni schimb jantele astea (coboară în pivniţă, la iernat). Pun iarăşi BBS-urile, pe care sunt acum gumele de iarnă ...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #82
                Între timp, nu stăm degeaba: au sosit plasmele pt. ceasurile de bord. Voi posta alte poze, când vor fi montate ...
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #83
                  De unde pot sa-mi cumpar si eu ceasurile acelea?

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by ordadan View Post
                    De unde pot sa-mi cumpar si eu ceasurile acelea?
                    http://www.ceasuriplasma.ro/produse/...cedes-124.html cu inele cromate (nu plastic !) cu tot !

                    P.S. Eu mi-am comandat albastre. Au trebuit făcute la comandă, căci în oferta standard nu figurează W123. Din greşeală, prima dată mi-au venit pe alb. Nu le-am preluat, aşa că ele sunt de vânzare la producător, la 250 de lei, însă doar foliile, fără cadran şi invertor. Foliile se pot lipi pe un cadran existent. Cine e interesat de ele, pot da detalii, dar numai pe PM !

                    Cele bune !
                    Attached Files
                    Last edited by Levi; 11-23-2011, 21:43 PM.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #85
                      Foarte frumos au iesit, mai putin emblema de pe ceasul kilometrajului care mi se pare ca nu prea da bine. Cu acurile indicatoare se poate face ceva sa lumineze si ele?
                      Ar fi perfect daca ai reusi sa ii faci si toate instrumentele functionale (nu stiu daca este posibil economizorul). Felicitari pentru munca depusa.

                      Un lucru ce l-as adauga la masina asta ar fi niste brate la centura care sa le aduca la nivelul soferului si pasagerului cand pornesti (ca la W124).

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by 3mil View Post
                        Foarte frumos au iesit, mai putin emblema de pe ceasul kilometrajului care mi se pare ca nu prea da bine.
                        Of, şi aia am cerut-o eu special ...
                        Originally posted by 3mil View Post
                        Cu acurile indicatoare se poate face ceva sa lumineze si ele?
                        Acele se vopsesc cu vopsea fluorescentă, exact ca ale lui Lord
                        Originally posted by 3mil View Post
                        Ar fi perfect daca ai reusi sa ii faci si toate instrumentele functionale (nu stiu daca este posibil economizorul).
                        Economizorul nu-şi va putea face treaba (Lady e Diesel), cel mult va putea indica o eventuală scăpare de vacuum, dacă scade acul (aşa e la Lord). Turometrul însă, am de gând "să-l pun la treabă" ...
                        Originally posted by 3mil View Post
                        Un lucru ce l-as adauga la masina asta ar fi niste brate la centura care sa le aduca la nivelul soferului si pasagerului cand pornesti (ca la W124).
                        Ehehe, ce chestie ... nici nu mi-a trecut prin gând. Oricum, prea puţin probabil ... şi prea complicat pt. rezultatul obţinut ...

                        Mulţumesc de urări, cele bune !
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #87
                          Un lucru ce l-as adauga la masina asta ar fi niste brate la centura care sa le aduca la nivelul soferului si pasagerului cand pornesti (ca la W124). [/QUOTE]

                          Eu la al meu am scos mufele de sub scaune ca ma dispera ca tot intra si iasa toata ziua ... :P

                          Comment


                          • #88
                            Plasmele sunt foarte bune le recomand tuturor...e greu de montat dar rezultatul e special....eu mi am pus anul trecut pe w126 si nu mi mai dezlipeam ochii de pe ceasuri))le am cumparat direct de la firma care le importa tipul cu site ul de la noi www.ceasuriplasma.ro.Felicitari levi si spor in continuare

                            Comment


                            • #89
                              Nu e locul reclamei aici, dar pot confirma că ceasuriplasma.ro e de maximă seriozitate şi încredere, Adi e un băiat de nota 10* ! Cum ziceam şi mai sus, nefigurând în ofertă, ale mele pt. W123 au trebuit făcute la comandă (date jos cadranele, scanate, trimise lui Adi, iar restul a fost opera lui (designul), chiar dacă eu nu am reuşit să trimit pozele scanate 1:1 (au fost diferenţe de câţiva mm buni, dar s-a descurcat). Face şi custom, orice !
                              P.S. Azi s-au montat plasmele la Lady, dar nu aveam aparatul la mine, maşina fiind la atelierul lu' Ghiţă- electricu', că mai are oareşceva de bibilit la ea ...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Levi View Post
                                plasmele pt. ceasurile de bord. Voi posta alte poze, când vor fi montate ...
                                Iată, aşa arată (scuze că n-am apucat să şterg amprentele de pe "sticlă", şi se văd ca naiba în poza din lateral):
                                Attached Files
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF