Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Lady - W123 230C coupé

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu ne-am apucat încă temeinic de tăblărit, dar adunăm piese de tuning ... Azi a sosit de la Dl. Sile1 spoilerul BBS, în starea corect descrisă, adică cu ț-șpe straturi de vopsea pe el. Se va curăța și vopsi în culoarea caroseriei ... când îi va veni rândul.
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Sa il stapaniti sanatos!

      Cea alba cum arata pe dedesubt ?
      Usile de la Lady erau ok (la rugina ma refer) ?

      Comment


      • Atunci nu poate lipsi nici jante BBS...eventual 'eleronul' din cauciuc pentru portbagaj ...
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Originally posted by sile1 View Post
          Sa il stapaniti sanatos!
          Mulţumesc, sănătate maximă !
          Originally posted by sile1 View Post
          Cea alba cum arata pe dedesubt ?
          Varză ...
          Originally posted by sile1 View Post
          Usile de la Lady erau ok (la rugina ma refer) ?
          Cea stângă cere înlocuirea părţii de jos a foii (la asta am zis că va trebui să o facem din 2 bucăţi de tablă de sedan, uşa coupeului fiind mai lungă), iar cea din dreapta scapă cu reparaţii locale.
          Originally posted by mer_se280 View Post
          Atunci nu pot lipsi nici jante BBS...
          Păi, alea de iarnă (care-s şi acum pe maşină) sunt BBS pe 15"
          Originally posted by mer_se280 View Post
          eventual 'eleronul' din cauciuc pentru portbagaj ...
          Asta NU, după mine e ţigănie, dar asta e o părere strict personală.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Sincer, nici mie nu-mi plac...doar daca tot era vorba de tuning, am zis sa nu tac !
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Pasajul dreapta-spate e în lucru ... restu', NU ...
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Tăblăria la pasajul dreapta-spate spre final ...
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • Las'ca incet si sigur se face...tin pumnii sa iasa treaba calumea !
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Găurile pt. cric au fost astupate la ultima ”intervenție meseriașă”, acum le-am dezvelit ... e totul praf ... Pa față trebuie ”reclădit” complet, pe spate țeava e bună, dar întăriturile trebuie confecționate (se folosește tablă de doijumate în zona aia). Acum va urma pragul și podeaua. Și vorbim deocamdată doar de partea dreaptă a mașinii ...
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Inca urmaresc topicul !
                      Stefan

                      Comment


                      • Numai să nu te plictisești, că mai e cale lungă până la gata ...
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Cam așa se rezolvă locașul cricului. Poză cu faza brută, tabla nefinisată și neprotejată încă ...
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Avans, incet, dar sigur
                            "The wife should always be "legally" younger than the car"
                            W124 200D
                            W123 240D
                            Prezentare W124
                            Prezentare W123

                            Comment


                            • Am descoperit cu bucurie că aș avea șanse să adaptez ștergătoarele de faruri de W126 pe Lady. Tabla de sub farurile donatoarei are din fabrică un fel de adâncitură mult mai profundă decât tabla actuală de pe Lady. Tind să cred că zona aceea diferă de la un model la altul, dar nu am o explicație rațională (niciuna din cele 2 mașini nu avea ștergătoare de faruri din fabrică) pentru care sunt făcute așa ...
                              În orice caz, ochelarii de pe Lady trebuie schimbate, iar cu această ocazie extindem operația și la zona cu pricina și mutăm tabla dincolo.
                              Attached Files
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • La adancitura te referi la zona care se afla sub motoras?
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF