Originally posted by ElCid
View Post
Uite de ce nu poti vopsi in garaj :
Se exemplific pe masina asta mercedes de acum.
Se ia masina se spala cat de bine cu presiune , se incepe demontarea de pe ea in vederea vopsirii , se curata cu perie rotativa pana nu mai ramane rugina deloc unde este cum ar fi la aripile spate , peste lucriu metalic aplic zinc si las sa se usuce , peste zinc 2 straturi de grund anticoroziv , unde are adancituri am nevoie de spoter sa o trag la nivel , nu e ok sa incarci cu kit , apoi kit peste fiecare saritura de pietricica , zgarietura , etc ... , apoi luat fiecare element in parte si verificat centimetru cu centimetru pana iese perfect , apoi lipit si suflat cu kit de stropit , apoi iar matuit cu smirghel fin si iar verificat si eventual corectat, apoi vopsita toata masina si lacuita de 2 ori sau chiar de 3 ori de preferinta si tinuta la caldura vreo 12 ore pe putin sa se intinda frumos lacul . Dupa ce e gata toata masina la vreo saptamana de la vopsire cand e bine uscata iar luat smirghel foarte fin si matuita toata usor si apoi luat pasta polish si facuta toata masina fiecare element in parte pana iese oglinda si fara nici o imperfectiune.
Cam asa inteleg eu sa fie vopsita masina, asa ca ori gasesc cine imi face lucrarea asa cum pretind ori pregatesc eu si merg la o cabina.
Fereasca sfantul sa faci asa ceva in garaj, e destul sa sufli de pe jos un pic de praf si toata munca e degaba. Trebuie cabina cu filtre bune si aerisire , sa nu gazeze in timpul vopsirii elementele ca nu mai arata ok luciu dupa aia .
Acuma poate o sa zici ca- s plecat cu cercu si prea pretentios . Recunosc ... is pretentios. E mercedes nu e dacie sa mearga si asa .... la mine nu merge si asa ... .
Comment