Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

190 E 3.2 Amg

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Macar sa vedem de ce platesti impozit asa mare...e mai greu sa ajung la intilnire in BUCURESTI...si de asta insistam pe poze.....si la tine vedeta principala este masina...

    Comment


    • #32
      Intradevar o bijuterie, sa o stapaniti sanatos si fara incidente neplacute.
      Toate cele bune!

      Comment


      • #33
        super masina domnu' mbs,sa ai parte de ea fara evenimente neplacute....de la zaraza...numai respect

        Comment


        • #34
          Domnilor,

          Si in special ma refer la Mr "Asfalttango", uite ca am reusit sa fac niste poze pe compartimentul motor. Scuze de praful depus pe ici pe colo, n-am spalat nici o data motorul si nici nu sunt de acord cu spalaturile cu jet sub presiune sub capota fata. Cam asa arata propulsorul si am incercat un fel de "zoom" pe aprindere , care este identica dimensional cu cea de pe 190 E 2.6, doar ca mai apare un AMG aplicat pe carcasa.

          Salutari maxime,

          Bogdan
          Attached Files

          Comment


          • #35
            Seamana izbitor de mult cu cel de 2,6...in toate detaliile....doar ca a dvs este automata si cu ac.Sa mearga si sa toarca bine...

            Comment


            • #36
              oooooooo.........!!! motor "negru"....asa era odata vorba printre meseriasi....imi aduc aminte de "datorii"....super..!!

              Comment


              • #37
                Zicea Asfalttango ca seamana foarte cu 190 E 2.6 ... Pai chiar a fost un 2.6 la iesirea din fabrica. Hai sa ma explic:

                La vremea respectiva (1992) AMG era un brand de sine statator ce lucra separat fata de MB. Cred ca ati observat ca sigla diferea un pic fata de cea de acum (lipsesc cele trei linii oblice ce preced AMG). Daca un client MB dorea prepararea respectiva, masina pleca din fabrica direct in atelierele AMG unde suferea modificarile necesare. Factura se emitea de MB si includea tuningul. Mai am factura originala a masinii de 124 990 DM (o mare palarie de bani in 1992), mult peste varianta de 2.6 normala ce se invartea undeva in jur de 50 000 DM. Deci masina mea la origine a fost un 2.6 ce a intrat la AMG unde i s-au schimbat: motor, scaune, bord, arcuri, suspensii, roti, spoilere, eleroane, rezervor de combustibil etc) iesind ceea ce ati vazut in poze.

                Din partea mea toata stima fata de ce a facut neamtu' ... Chiar si azi impune respect si da flit multor "intepate" pe sosea.

                Salutari tuturor,

                Bogdan

                Comment


                • #38
                  O caruta de bani 125.000DM
                  Is curios cum merge fata de un C30 AMG sau un C32 AMG model w203
                  Cred ca a ta e mai usoara decat un c klasse nou
                  W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                  E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                  YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                  GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                  Asphalt F*ck*r

                  Comment


                  • #39
                    Buna seara SergiuMB,

                    Ca tot ai adus in discutie subiectul masei, pot sa-ti zic ca are masa proprie de 1350 kg (maxima autorizata 1790 kg), date conform talon. Nu ma intreba de C30/32 AMG. Nu m-am dat cu nici una din ele. Am vazut un C32 AMG foarte frumos cu un bord (vitezometru) dus la 320 km/h ... Nu stiu ce sa zic, suna cam frumos, poate prea frumos sa fie real. Oricum, nu cred ca valoarea unei masini sta in viteza maxima, nici macar in cuplul maxim.

                    Salutare,

                    Bogdan

                    Comment


                    • #40
                      ce sa mai zic...impresionanta bijuterie. sa o stapanesti fara evenimente!!!
                      Mercedes-Benz w202, C280, 1996
                      Honda Accord 2.0MT, benzina ,2007

                      Comment


                      • #41
                        Mooaamaa, ce masina are omu, sint gelos, asta e, aia frumosi n-are noroc,
                        so stapinesti sanatos, super car. {ai vinde(o)?}
                        Marinarul.tk
                        Proud owner of C180/96

                        Comment


                        • #42
                          cat vrei pe ea daca ar fi sa o vinzi?
                          Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

                          Comment


                          • #43
                            Foarte frumoasa masina. Apreciez pasiunea pentru o asa bijuterie.
                            '90 G300 TD - W460
                            '01 C220 CDI - W203
                            '08 SLK 350 - R171
                            '06 S320 CDI - W221
                            '08 ML320 CDI - W164

                            Comment


                            • #44
                              Frumos agregat !
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF