Buna seara tuturor,
As fi ipocrit sa zic ca am cautat-o in mod special dar am luat-o acum vreo 6 ani, la 87 000 km, de la un prieten (ce adusese in tara de la Frankfurt doua bucati, una pentru el, cealalta pentru asociatul sau la momentul respectiv). Timpul a trecut si una din ele (masini) a plecat spre Grecia, pe multi banuti, tot la un pasionat MB. Asa ca asta a mea a ramas singura din tara, lucru confirmat de tipul de la Politie la inmatriculare. Nu cred sa mai fi intrat vreuna in ultimii ani (e un model extrem de rar, fabricat in serie mica de tot). Acum are 143 000 km, merge ireprosabil si da oarece senzatii la drum.... (ca o paranteza, amicul de la care am cumparat-o a dus-o la 260 km/h pe Ploiesti-Bucuresti intr-o noapte, in timp ce venea spre casa. Cam sarit tipul, nu ?... Ma rog a fost doar un test singular, pe care nu l-a mai repetat si nici pe mine nu ma bate vreun gand.
Trebuie precizat ca toate dotarile caracteristice sunt de la AMG (motorizare, suspensii, caroserie). La interior am pastrat totul "de la mama lui", inclusiv BECKER-ul (radio-cass) cu care a iesit de la Boblingen in 1992, desi la ora atuala "caseta audio" suna super demodat ca obiect. Am avut si am grija ca de ochii din cap de ea. Nu m-am uitat la aspectul financiar cand a fost vorba de inlocuit vreun reper, din respect pentru ceea ce ea este.
Motorizare: M103983 (172 kW), 6 in linie si are cam tot ce se putea pune pe masina la vremea aceea: ABS, ASD, SRS, Recaro, aer conditionat, geamuri + oglinzi + trapa electrice, jante aliaj, cauciucuri 225/45/16, etc.
In viitorul apropiat voi pune si niste poze cu ea pe forum. Oricum, este exact masina ce apare la "avatar" (inclusiv culoarea si tapiseria interioara), in plus are stergatoare de faruri si un spoiler suplimentar pe capota portbagajului.
Cam asta ar fi - pe scurt - "My car".
Salutari
As fi ipocrit sa zic ca am cautat-o in mod special dar am luat-o acum vreo 6 ani, la 87 000 km, de la un prieten (ce adusese in tara de la Frankfurt doua bucati, una pentru el, cealalta pentru asociatul sau la momentul respectiv). Timpul a trecut si una din ele (masini) a plecat spre Grecia, pe multi banuti, tot la un pasionat MB. Asa ca asta a mea a ramas singura din tara, lucru confirmat de tipul de la Politie la inmatriculare. Nu cred sa mai fi intrat vreuna in ultimii ani (e un model extrem de rar, fabricat in serie mica de tot). Acum are 143 000 km, merge ireprosabil si da oarece senzatii la drum.... (ca o paranteza, amicul de la care am cumparat-o a dus-o la 260 km/h pe Ploiesti-Bucuresti intr-o noapte, in timp ce venea spre casa. Cam sarit tipul, nu ?... Ma rog a fost doar un test singular, pe care nu l-a mai repetat si nici pe mine nu ma bate vreun gand.
Trebuie precizat ca toate dotarile caracteristice sunt de la AMG (motorizare, suspensii, caroserie). La interior am pastrat totul "de la mama lui", inclusiv BECKER-ul (radio-cass) cu care a iesit de la Boblingen in 1992, desi la ora atuala "caseta audio" suna super demodat ca obiect. Am avut si am grija ca de ochii din cap de ea. Nu m-am uitat la aspectul financiar cand a fost vorba de inlocuit vreun reper, din respect pentru ceea ce ea este.
Motorizare: M103983 (172 kW), 6 in linie si are cam tot ce se putea pune pe masina la vremea aceea: ABS, ASD, SRS, Recaro, aer conditionat, geamuri + oglinzi + trapa electrice, jante aliaj, cauciucuri 225/45/16, etc.
In viitorul apropiat voi pune si niste poze cu ea pe forum. Oricum, este exact masina ce apare la "avatar" (inclusiv culoarea si tapiseria interioara), in plus are stergatoare de faruri si un spoiler suplimentar pe capota portbagajului.
Cam asta ar fi - pe scurt - "My car".
Salutari
Comment