Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masina mea - W210, 2001, 220cdi

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Felicitari cutaresku pentru cum intretii steluta,la cati bani ai bagat in ea nu cred ca merita sa o vinzi vreodata.Sunt uluit de consumul pe care poate sa il aiba masina,eu cu a mea in 3 ani de folosinta nu cred ca am scazut de 2 ori sub 5%.

    Comment


    • #92
      Danke, nu, n-am de gand s-o vand prea curand... Suma bagata depaseste valoarea de piata si parul alb scos asijderea
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #93
        Da Mb nu e scump sa-l cumperi ,e scump sa -l intretii.

        Comment


        • #94
          Gata, am scapat de LIMP, era din soft. Prin urmare, soft custom (versiunea a 5-a, foarte putin umblat in cel original), dyno a dat putere la roata 151 CP, echivalentul a ~183 CP la motor. Cuplul a iesit 325 NM tot la roata, insa nu-l pot estima la motor.
          Turbo setata sa bage maxim 1,4 bar, presiunea in rail 1400. Cel putin asa mi-a explicat tunerul.
          Consumul a fost de 5,3% pe ultimii 60 km, din care primii 40, in afara orasului - 4,8% (conform BC, n-am facut pompa-pompa).
          Fisa dyno:
          Attached Files
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #95
            Felicitari!!!

            Hvala!
            Last edited by cutaresku; 03-01-2013, 17:31 PM.

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #96
              Planuri/ganduri a la long: injectoare de C30 cdi AMG, MAP 2 bar, valva regulatoare rail de 1800, poate pompa de inalte...
              Pana atunci, un scurt test pe autostrada, 120km/h tempomat. Primul consum include oras.
              Attached Files
              Last edited by cutaresku; 04-09-2014, 12:15 PM.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #97
                Originally posted by cutaresku View Post
                Gata, am scapat de LIMP, era din soft. Prin urmare, soft custom (versiunea a 5-a, foarte putin umblat in cel original), dyno a dat putere la roata 151 CP, echivalentul a ~183 CP la motor. Cuplul a iesit 325 NM tot la roata, insa nu-l pot estima la motor.
                Fisa dyno:
                30 cp pierdere in transmisie estimeaza ei? Hmmm, mi se pare cam mult. Ma asteptam undeva pe la jumate (15-20 cp).
                Au cam lasat niste spike-uri pe linia de cuplu care nu-s mari, dar puteau face acorduri fine.

                Comment


                • #98

                  Cam asa iese, avand in vedere ca e RWD si manuala... In fine, ne certam acum pentru 20 de cai? )
                  Da, cam tzepos cuplul, asta e... Important e ca am scapat de LIMP.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #99
                    Corect, am estimat eu gresit

                    Comment


                    • Am omis sa mentionez, vad ca mai sunt posesori de 220cdi cu ganduri de upgrade turbo de 2.7: trecerea de la turbo de OM611 la OM612 este facila mecanic, prinderea si ungerea fiind 100% identice. INSA, fara resoftarea ECU nu va merge, setarile noii turbine fiind diferite. ECU nu stie ca are de-a face cu o piesa hardware diferita si va comanda aceleasi cerinte de boost; sesizand lipsa de presiune (~0,2 bar) va impune LIMP.
                      Variantele: resoftare (nevoie de soft custom deci tuner priceput nu plimbator de mailuri cum avem pe-aici; nu merge cu harti clasice utilizate fie la 220 cdi fie la 270 cdi) sau bajbaiala cu STAR si, totodata, ajustat actuatorul turbinei. Din discutiile cu CIPOS (meserias pe turbine, din pacate ultraspecializat pe VAG), ajustarea se poate face treptat, cu cate o tura (1mm) si verificare boost in STAR. Insa majoritatea celor ce se pricep la MB sunt total impotriva modificarii tijei actuatorului, fiind recomandata modificarea din soft.
                      Cat despre turbina de 270cdi, ultimul model montat pe aceste motoare (203, 210, 163, C/E/ML) a fost A612.096.09.99, Garrett GT22V, made in France. Din ce-am sapat eu, poate duce lejer 2 bar si puteri de 220cp. Limitarile, in cazul OM611, sunt insa date de injectoare, cea mai optimista valoare cu injectoarele stock ajungand la maxim 200cp. Un alt factor limitativ, repet, din sapaturi pe net nu din experienta, este intercoolerul stock. Unul mai mare nu e scump, problema majora fiind insa sistemul de prindere... Cu furtune siliconice aftermarket va fi nevoie de eliminare silencer si regandire pozitionare senzori MAP si temperatura aer...
                      Sunt multi producatori care ofera pentru grupul VAG sau altele solutii la pachet, din pacate insa, pentru MB, taramul este foarte slab explorat, deci solutii nu sunt decat cele imaginate/aplicate individual.
                      Ca un scurt review al upgrade-ului meu: sunt foarte multumit de modul in care trage/merge motorul si oarecum impacat cu fumul negru la talpa subturata (efect al maririi debitului injectoarelor prin resoftare).

                      PS: a nu se intelege ca propovaduiesc aici tuning sau altele! Ofer doar detalii despre traznaile din capu-mi, unele deja aplicate pe o masina care, probabil, n-are nevoie de astfel de "upgrade-uri". Insa fiind a mea, o pot supara putin. In alta ordine de idei, cu exceptia softului oarecum alterat, totul este stock MB.
                      Last edited by cutaresku; 03-11-2013, 22:32 PM.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • Junghiul a primit arcuri noi (+ tampoane cauciuc) si pe spate. Ca hint, la inlocuire este suficienta desfacerea bucsei interioare a basculei. Cu doua cricuri (al doilea necesar pentru ajustarea bucsei basculei), rampa si patru maini e treaba de 30 de minute.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • Am revenit la turbo original si soft original, dupa ce acum cateva zile m-a omorat LIMP-ul (evident, P1470-016).
                          Bun, GT1852V-ul la loc, softul original asijderea: zero fum, a disparut si turbo lag-ul, masina e multumita, desi puterea cu care ma obisnuisem a disparut la randu-i. Daca la 143cp pare asa lenesa, oare cei cu ~100cp si mai putin cum trag de o tona jumate?...
                          Paste linistit si luminat!
                          Last edited by cutaresku; 01-28-2014, 00:16 AM.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • De vreo cateva zile am remufat si EGR-ul. Alaturi de softul original, pare-se ca masina se simte tres content, fara fum, elastica, accelerare liniara. Turbo-lagul de la GT22, sub 2000rpm, a disparut, insa nici smucitura violenta de dupa 2000rpm nu mai e. De la 140 la 190 km/h e alta treaba acum, muult mai lent. Consumul e acelasi, parca o idee mai mic in oras, deoarece nu ma mai tenteaza asa tare talpa frecventa pana la 3500 (deh, a disparut si senzatia de "bagat in scaun").
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • Junghiul merge cu softul lui Bazil, foarte multumit.
                              Azi a primit si un acumulator nou, Varta Silver Dynamic de 100 Ah.
                              VARTA® Silver Dynamic – cele mai bune performanțe ale clasei pentru cele mai mari necesități de energie.

                              Drumuri bune tuturor!
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • Un consum de ieri, mers "la consum".
                                Attached Files
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF