Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masina mea - W210, 2001, 220cdi

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Sa-mi spui, te rog, cand o vezi, daca are clapetele de metal sau tot din plastic. M-ar ajuta la decizie.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #47
      Originally posted by cutaresku View Post

      Nu stiu cum au procedat la CASA AUTO, in sensul demontarii, insa am fost multumit de rezultat. Dezavantajul revopsirii la reprezentanta este timpul lucrarii - mult mai mare decat la un service multi-marca. Cu multe presiuni, inclusiv cu Tiriac Jr. am scos-o la 3 saptamani...
      .

      Ca sa iasa lucrurile la timp a trebuit sa ajungi la Ion Ion Tiriac?

      Pfuu...curat balcanism...ce te faceai daca acesta era la Monte Carlo, sau daca era indisponibil din cauza prafurilor (sa zicem)?

      Comment


      • #48
        Eram in concediu si imi trebuia neaparat masina la sfarsitul acestuia. Daca stateam dupa ei, cred ca ma tineau 2 luni. La cate S-uri si alte smecherii aveau la tinichigerie, 210-ele meu era ultimul pe lista...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #49
          Au venit galeria de admisie VAICO (cu garnituri) si ambele proiectoare, originale HELLA (curios, cu tot cu H1-uri Osram in ele, pe care, insa, le-am schimbat cu OSRAM NIGHT BREAKER PLUS).
          Filtru de habitaclu BOSCH (MANN nu era pe stoc), cel vechi avea deja 5 luni.
          Spre sfarsitul saptamanii schimb galeria, revin cu impresii.
          Urmeaza un set de H7 pentru faza lunga si, probabil luna viitoare, inca un schimb de Liqui Moly MOS2.
          Last edited by cutaresku; 04-01-2012, 14:17 PM.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #50
            Originally posted by cutaresku View Post
            Au venit galeria de admisie VAICO (cu garnituri) si ambele proiectoare, originale HELLA (curios, cu tot cu H1-uri Osram in ele, pe care, insa, le-am schimbat cu OSRAM NIGHT BREAKER PLUS).
            Filtru de habitaclu BOSCH (MANN nu era pe stoc), cel vechi avea deja 5 luni.
            Spre sfarsitul saptamanii schimb galeria, revin cu impresii.
            Urmeaza un set de H7 pentru faza lunga si, probabil luna viitoare, inca un schimb de Liqui Moly MOS2.
            Asa Silviule...baga bani in ea...dar sa nu o mai dai ca o sa ai o surpriza maaare.Tu ai noroc ca e 220cdi,dar preturile au scazut si la astea.

            Respecte!

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #51
              Cel putin 2 ani sta-n curtea-mi... Si, cel mai probabil, ulterior devine nr. 2 in garaj.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #52
                Gata, rezolvate, test la MB, fara erori. Ne-am imprietenit din nou, eu si 210-ele
                Nu mai e fum, motorul trage foarte ok.
                Daca intereseaza pe cineva galeria veche (tija are bucsele de cauciuc rupte, un clapet lipsa, celelalte 3 contorsionate), o donez (Bucuresti, primul weekend dupa Pasti).
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #53
                  Revenim cu noutati: fum tot mai e, la talpa nesimtita, insa, curios, nu tot timpul. De exemplu, la drum lung, cu accelerari liniare, chiar la rosu, nu vad nimic in oglida retrovizoare. Insa, in oras, la accelerare brusca, tot mai vad fum. Avand in vedere c-am inspectat/curatat recent, iarasi, la reprezentanta, turbina, intercooler si tot ce-i pe-acolo, concluzia este: e de la ei...
                  Schimbai si uleiul in cutie, a ramas cel servo.
                  Urmeaza un set nou de amortizoare Sachs, vin la inceputul saptamanii viitoare. Revin cu impresii.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Revenim cu noutati: fum tot mai e, la talpa nesimtita, insa, curios, nu tot timpul. De exemplu, la drum lung, cu accelerari liniare, chiar la rosu, nu vad nimic in oglida retrovizoare. Insa, in oras, la accelerare brusca, tot mai vad fum. Avand in vedere c-am inspectat/curatat recent, iarasi, la reprezentanta, turbina, intercooler si tot ce-i pe-acolo, concluzia este: e de la ei...
                    Cred cã așa e și la mine. Dacã o accelerez brutal (sã urce repede în ture), scoate un nor de fum la început și gata. Dacã urc constant, și mențin turația (oricât de mare ar fi ea), nu scoate deloc fum.

                    Eu întind sã cred cã are legãturã cu aerul/admisia. Fie pierde presiune de turbo (și scoate fum pânã se prinde ECU de eroare, merge cu motorinã în exces), fie turbo are ceva întârziere (și ECU rãmâne cu buza umflatã așteptând aerul pânã se trezește turbina).

                    La mine planul e sã recondiționez turbina (Apropo, tu ce i-ai fãcut la a ta, și cât te-a costat?). Și apoi sã mã scarpin unde nu trebuie, și sã recondiționez și cei doi injectori care sunt pe plus, deși dupã spusele mecanicului n-au nimic (abateri 0.7 și 0.9-1.0).

                    Rãmâne sã te anunț. Poate reușesc sã filmez fumul la a mea sã arãt.
                    ...

                    Comment


                    • #55
                      Pierdere presiune n-are pe unde, ar trebui sa apara pe DIAG.
                      Am experimentat recent doua erori "f" (mic), ambele cu low charge pressure: prima a fost semnul ca trebuie galerie de admisie noua, a doua, acum o saptamana, identificata si rezolvata de MB printr-un "rod" (probabil suport sau surub) la turbina. Ocazie cu care au si curatat, verificat tot pe-acolo.
                      Costul in cazul meu e oarecum irelevant (am 30% off), insa iti pot spune ca am platit echivalentul a vreo 250 ron pentru identificat si reparat buba generatoare de low charge pressure (acum, recent, partea cu turbo).
                      Injectoarele tale stau bine, probleme apar (am vorbit cu Mastemario acum 2 saptamani) la valori de peste 1 virgula ceva, fie +, fie -. Nu te apuca de ele ca n-ai motiv.
                      Acum, nu cred ca exista cdi peste 10 ani care sa nu dea fum negru deloc.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #56
                        E normal fratilor sa scoata fum daca bagi talpa in ea...e diesel pana la urma + anii pe care ii are. Din moment ce motorul merge rotun si trage nu cred ca sunt motive de ingrijorare.
                        Oo\=|=/oO

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          Injectoarele tale stau bine, probleme apar (am vorbit cu Mastemario acum 2 saptamani) la valori de peste 1 virgula ceva, fie +, fie -. Nu te apuca de ele ca n-ai motiv.
                          Ce-i drept cred cã nu l-am mai cãutat cu Starul de când am schimbat galeria. Însã la mine turbina e prima pe listã, și abia apoi injectoarele. Abaterile cu minus reprezintã compensãrile la cele cu plus, deci alea nu reprezintã defect. Mecanicul meu zicea cã atunci când trec de 2 sã-mi fac griji.

                          Dacã îmi rezolv turbina, și tot mai am fum, eu zic cã meritã investiția (250 lei recondiționarea / injector) ca sã știu cã e totul în parametrii.

                          Originally posted by cutaresku View Post
                          Acum, nu cred ca exista cdi peste 10 ani care sa nu dea fum negru deloc.
                          Al lui mircea nu scotea deloc. Deci se poate
                          ...

                          Comment


                          • #58
                            Cateva poze cu grila noua (pe cea veche ma gandesc s-o vopsesc in negru crom, o mai pun din cand in cand, sa mai schimbam halatu').
                            Si, daca tot fu ziua barbatului, mi-am permis un cadou: 4 amortizoare noi Sachs Super Touring, fata 124392 si spate 553424).
                            Daca are nevoie cineva de cele originale (spate scrie H7, fata parca tot un H 1 sau 3), in perfecta stare (am test recent la ele, printat) - astept contact.
                            Attached Files
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #59
                              Arata bine, sa le stapanesti sanatos pe amandoua, si grila si masina. Nu o vopsi pe cea veche, coleaz-o. Vopsita se va coji. O sa vezi diferenta cu noile amortizoare. Sa dea Dumnezeu sa si persiste diferenta asta. Toate cele bune !

                              Sent from my ST18i using Tapatalk

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • #60
                                Danke.
                                La vara in concediu ma ocup de grila veche, poate procedeul ala cu hidro-imprimare.
                                Tot atunci planuiesc un detailing interior si un polish exterior, cred ca merge, vopseaua face deja un an.
                                Amortizoarele le schimb saptamana in curs, revin cu impresii.
                                Cele originale au codurile A2103235000 si A2103262200. Echivalentul SACHS (care e si producatorul OEM), l-am postat mai sus.
                                Last edited by cutaresku; 05-08-2012, 20:29 PM.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF