Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Buna, va prezint masina mea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mircea600sel View Post
    M-ai lamurit )))
    Ma intreb de unde stii atata despre motorul asta?
    Tinand cont ca in Romania nu sa vandut......

    Comment


    • #32
      Am si eu motorul asta pe ochios...intr-adevar,te ajuta intr-o depasire,dar nu are peste 129 cp...m-am dat cu un 320i de 150cp si...chiar daca luam startul dupa nitel timp trecea glont Bmw ul pe langa mine.

      Comment


      • #33
        Originally posted by adrynoemi View Post
        Ma intreb de unde stii atata despre motorul asta?
        Tinand cont ca in Romania nu sa vandut......
        Asta e si mai tare decat prima. Si daca nu s-a vandut inseamna ca noi sub pamantenii din Romania nu am mirosit niciodata asa ceva?
        Personal am condus doua bucati din care unul cu chip si unul fara. As zice ca mi-am facut o idee.
        Vezi sa nu cumva sa fi inteles tu ceva gresit. Cum spuneam dintr-o resoftare se pot scoate usurel 30 de cai in plus. Faptul ca un motor are o rezerva de putere e una si ce ai spus tu mai sus legat de marketing este alta.
        Pot accepta ca politica Mercedes a fost lansarea de motorizari "linistite" inclinand mai mult spre fiabilitate decat spre ruperea asfaltului. De la asta si pana la ce ai scris tu insa mai e un pas...doi...trei
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #34
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Am si eu motorul asta pe ochios...intr-adevar,te ajuta intr-o depasire,dar nu are peste 129 cp...m-am dat cu un 320i de 150cp si...chiar daca luam startul dupa nitel timp trecea glont Bmw ul pe langa mine.
          Tine cont ca serie 3 e ceva mai usor decat E-klasse.
          Mai sus ti-am lasat o proba pe dinamometru,proba facuta de revista de masini nu alte prostii,si are peste 150cp.

          Comment


          • #35
            Originally posted by adidc View Post
            Asta e si mai tare decat prima. Si daca nu s-a vandut inseamna ca noi sub pamantenii din Romania nu am mirosit niciodata asa ceva?
            Personal am condus doua bucati din care unul cu chip si unul fara. As zice ca mi-am facut o idee.
            Vezi sa nu cumva sa fi inteles tu ceva gresit. Cum spuneam dintr-o resoftare se pot scoate usurel 30 de cai in plus. Faptul ca un motor are o rezerva de putere e una si ce ai spus tu mai sus legat de marketing este alta.
            Pot accepta ca politica Mercedes a fost lansarea de motorizari "linistite" inclinand mai mult spre fiabilitate decat spre ruperea asfaltului. De la asta si pana la ce ai scris tu insa mai e un pas...doi...trei
            Nu aveam intentia de a jigni pe nimeni.Imi cer scuze daca v-ati simtit jigniti.
            Dar tot nu inteleg ce vi se pare atat de incredibil ca un TD sa dea cai in plus.
            Ca sa pun alt exemplu,motorul 1.9tdi Vw care sa pus pe Passat B5,anunta 130cp,cand la proba pe dinamometru care le-o facea revista dadeau peste 150cp.

            Comment


            • #36
              Ceva diferente intre putere data de fabricant si cea rela exista , dar nu poate fi asa mare.
              Cu cat masina are mai multi km , cp incep sa scada.

              Comment


              • #37
                Originally posted by adrynoemi View Post
                Nu aveam intentia de a jigni pe nimeni.Imi cer scuze daca v-ati simtit jigniti.
                Dar tot nu inteleg ce vi se pare atat de incredibil ca un TD sa dea cai in plus.
                Ca sa pun alt exemplu,motorul 1.9tdi Vw care sa pus pe Passat B5,anunta 130cp,cand la proba pe dinamometru care le-o facea revista dadeau peste 150cp.
                Eu cred ca e ceva in Spania acolo.Ori aia ce fac testele astea de care ne spui tu sunt culegatori de capsuni,ori aia de la Mercedes s-au tampit la cap.

                Ma tot gandesc cati cai o avea in Spania, Bugatti Veyron SuperSport ?

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #38
                  Deci nu mai inteleg nimic aici!!! si eu am un 2.9 TD si cred ca are 130 de cp. acuma cat este de adevarat ca are mai multi cai decat spune cartea masini? si apropo as putea sa ii dau ceva cai putere in plus? si cum?

                  Comment


                  • #39
                    Mai mult ca sigur masina a suferit o resoftare sau un cip. Daca pe Dyno a dat 167cp (putere a in volanta) la roata masina pune pe asfalt cu 10% mai putin - pentru ca este afectata de pierderi prin transmisie, roti, factori atmosferici, aerodinamica, etc. Si eu am mers cu 290d si e departe de 150cp, masina grea. La 170cp ar trebui sa fie avion comparativ cu puterea standard. Eu am 143cp pe 2.2 diesel si am avut 5-6 bmw-uri de-a lungul vietii si nu e nici macar pe aproape de un 2.0 diesel de 150cp. Ma gandesc ca pe E, situatia e mai dramatica. Probabil ca proprietarul masinii a preluat-o de la cineva fara sa stie ce modificari s-au facut la masina.
                    Mb C220 CDI S203

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF