Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Buna, va prezint masina mea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mircea600sel View Post
    M-ai lamurit )))
    Ma intreb de unde stii atata despre motorul asta?
    Tinand cont ca in Romania nu sa vandut......

    Comment


    • #32
      Am si eu motorul asta pe ochios...intr-adevar,te ajuta intr-o depasire,dar nu are peste 129 cp...m-am dat cu un 320i de 150cp si...chiar daca luam startul dupa nitel timp trecea glont Bmw ul pe langa mine.

      Comment


      • #33
        Originally posted by adrynoemi View Post
        Ma intreb de unde stii atata despre motorul asta?
        Tinand cont ca in Romania nu sa vandut......
        Asta e si mai tare decat prima. Si daca nu s-a vandut inseamna ca noi sub pamantenii din Romania nu am mirosit niciodata asa ceva?
        Personal am condus doua bucati din care unul cu chip si unul fara. As zice ca mi-am facut o idee.
        Vezi sa nu cumva sa fi inteles tu ceva gresit. Cum spuneam dintr-o resoftare se pot scoate usurel 30 de cai in plus. Faptul ca un motor are o rezerva de putere e una si ce ai spus tu mai sus legat de marketing este alta.
        Pot accepta ca politica Mercedes a fost lansarea de motorizari "linistite" inclinand mai mult spre fiabilitate decat spre ruperea asfaltului. De la asta si pana la ce ai scris tu insa mai e un pas...doi...trei
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #34
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Am si eu motorul asta pe ochios...intr-adevar,te ajuta intr-o depasire,dar nu are peste 129 cp...m-am dat cu un 320i de 150cp si...chiar daca luam startul dupa nitel timp trecea glont Bmw ul pe langa mine.
          Tine cont ca serie 3 e ceva mai usor decat E-klasse.
          Mai sus ti-am lasat o proba pe dinamometru,proba facuta de revista de masini nu alte prostii,si are peste 150cp.

          Comment


          • #35
            Originally posted by adidc View Post
            Asta e si mai tare decat prima. Si daca nu s-a vandut inseamna ca noi sub pamantenii din Romania nu am mirosit niciodata asa ceva?
            Personal am condus doua bucati din care unul cu chip si unul fara. As zice ca mi-am facut o idee.
            Vezi sa nu cumva sa fi inteles tu ceva gresit. Cum spuneam dintr-o resoftare se pot scoate usurel 30 de cai in plus. Faptul ca un motor are o rezerva de putere e una si ce ai spus tu mai sus legat de marketing este alta.
            Pot accepta ca politica Mercedes a fost lansarea de motorizari "linistite" inclinand mai mult spre fiabilitate decat spre ruperea asfaltului. De la asta si pana la ce ai scris tu insa mai e un pas...doi...trei
            Nu aveam intentia de a jigni pe nimeni.Imi cer scuze daca v-ati simtit jigniti.
            Dar tot nu inteleg ce vi se pare atat de incredibil ca un TD sa dea cai in plus.
            Ca sa pun alt exemplu,motorul 1.9tdi Vw care sa pus pe Passat B5,anunta 130cp,cand la proba pe dinamometru care le-o facea revista dadeau peste 150cp.

            Comment


            • #36
              Ceva diferente intre putere data de fabricant si cea rela exista , dar nu poate fi asa mare.
              Cu cat masina are mai multi km , cp incep sa scada.

              Comment


              • #37
                Originally posted by adrynoemi View Post
                Nu aveam intentia de a jigni pe nimeni.Imi cer scuze daca v-ati simtit jigniti.
                Dar tot nu inteleg ce vi se pare atat de incredibil ca un TD sa dea cai in plus.
                Ca sa pun alt exemplu,motorul 1.9tdi Vw care sa pus pe Passat B5,anunta 130cp,cand la proba pe dinamometru care le-o facea revista dadeau peste 150cp.
                Eu cred ca e ceva in Spania acolo.Ori aia ce fac testele astea de care ne spui tu sunt culegatori de capsuni,ori aia de la Mercedes s-au tampit la cap.

                Ma tot gandesc cati cai o avea in Spania, Bugatti Veyron SuperSport ?

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #38
                  Deci nu mai inteleg nimic aici!!! si eu am un 2.9 TD si cred ca are 130 de cp. acuma cat este de adevarat ca are mai multi cai decat spune cartea masini? si apropo as putea sa ii dau ceva cai putere in plus? si cum?

                  Comment


                  • #39
                    Mai mult ca sigur masina a suferit o resoftare sau un cip. Daca pe Dyno a dat 167cp (putere a in volanta) la roata masina pune pe asfalt cu 10% mai putin - pentru ca este afectata de pierderi prin transmisie, roti, factori atmosferici, aerodinamica, etc. Si eu am mers cu 290d si e departe de 150cp, masina grea. La 170cp ar trebui sa fie avion comparativ cu puterea standard. Eu am 143cp pe 2.2 diesel si am avut 5-6 bmw-uri de-a lungul vietii si nu e nici macar pe aproape de un 2.0 diesel de 150cp. Ma gandesc ca pe E, situatia e mai dramatica. Probabil ca proprietarul masinii a preluat-o de la cineva fara sa stie ce modificari s-au facut la masina.
                    Mb C220 CDI S203

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF