Am sa incep cu o scurta istorioara 
Acum 14 ani, pe cand eu aveam doar 7 ani, intr-o dupa masa (sambata parca), aud in fata portii un diesel, si cand ies.. o masina care m-a cucerit pa prima vedere , un w 123 alb,(1987) albastru in interior, trapa, casetofon stereo cu 4 boxe, cu jante de aliaj, atata crom... Cand pe la noi pe la tara in acea vreme cele mai tari masini erau Daewoo. A fost cumparata prima cobra, primul mercedes adevarat de la noi din familie, cu care nu am numai aceste poze digitale, si cand voi avea un scanner la indemana le voi face si cele de prin albume.
Pozele de mai jos sunt din 2007(e vorba de a 2-a masina de a dreapta la stanga), pana cand a reusit sa reziste masina cu motorul schumbat din 200d cu 300 d si cu o reparatie capitala.
In aceeasi primavara a lui 2007 , a gasit tata undeva intr-o localitate din judetul Cluj masina din pozele urmatoare, cu motor de 2300 din anul 1981.
Initial am vrut sa o inmatriculam, nefiind nici o posibilitate, am cautat alte variante...
Prin septembrie 2008 primeste un aviz de recarosare asa mai aiurea, i se pune un motor de 2800 de semisprinter(cutie automata de la dez),se vopseste alba in spatele blocului, iese cam aiurea, de care nu am fost foarte incantat din cauza consumului relativ mare, 11-12 oras si 9-10 afara, mai mare problema fiind ca la 110-120 era blana motorul.
Poze din acea perioada din pacate nu am gasit.
In octombrie 2009 am decis sa o revopsesc si sa o pregatesc eu asa ca la carte de rugina si sa ii caut un nou motor.
Chiar in timpul pregatirii de vopsit, cineva a avut un accident cu w 190 din care a rezultat distrugerea caroseriei prin rasturnare care i-a "donat cobrutei mele " contra sumei de 1200 ron, motorul complet (electromotor, alternator, pompa servo, cutie manuala in 5 trepte, primul cardan de dupa cutie), care a fost montat pe masina dupa vopsire, impreuna cu un set de becuri BiXenon Philips, si un set de jante pe 16'' cumparate de la second hand mai scumpe decat motorul, cu 1500 ron, dar cu cauciucuri Michelin Pilot Sport 205/55/16.
Din toate aceste modificari a iesit urmatoarea
Prima poza e chiar dupa ce am ansamblat-o, o spalam de praful ce s-a pus pe ea la ansamblare,
Urmatoarele poze sunt la prima ninsoare cand s-a nimerit aparatul foto la mine dupa o spalare de sarea ce s-a dat pe asfalt si dupa cateva zile pe la munte.
Acum masina este in stare perfecta de functionare.
De la noul Look pana acum s-a mai investit in:
-o mica linie audio,
-schimbat grup de la 3,46 ce era pe fostul benzinar si la 2,8 cu cutia automata la un 3,92 de pe un 200 D de la dezmembrari care era fara acte,
-schimbata sticla la far stanga cu una tot originala second din cauza la o piatra venita de la o masina de pe contrasens
- schimbate toate bucsele si tot ce era slabit pe la directie/suspensie, inclusiv toate 4 telescoapele si arcurile spate,
- inlocuit parbrizul original care era zgariat cu unul aftermarket cu parasolar,
- schimbat de curand uleiul si filtrele (vara 15w40 castrol iar acum pe iarna 10w40)
In rest nu prea am avut probleme majore cu ea, nu m-a lasat niciodata pe drum, are 316.000 km.
Pe viitor va sta in garaj, datorita noului w 211 achizitionat se va incalata cu jante originale numai sa am timp sa ii pregatesc 4 frumoase, pentru ca cele de pe ea o va servi pe cea noua, ori pe vara, ori pe iarna in functie si de sfaturile voastre deoarece sunt nelamurit.
Pe w 211 am cele clasice in 5 spite late.

Acum 14 ani, pe cand eu aveam doar 7 ani, intr-o dupa masa (sambata parca), aud in fata portii un diesel, si cand ies.. o masina care m-a cucerit pa prima vedere , un w 123 alb,(1987) albastru in interior, trapa, casetofon stereo cu 4 boxe, cu jante de aliaj, atata crom... Cand pe la noi pe la tara in acea vreme cele mai tari masini erau Daewoo. A fost cumparata prima cobra, primul mercedes adevarat de la noi din familie, cu care nu am numai aceste poze digitale, si cand voi avea un scanner la indemana le voi face si cele de prin albume.
Pozele de mai jos sunt din 2007(e vorba de a 2-a masina de a dreapta la stanga), pana cand a reusit sa reziste masina cu motorul schumbat din 200d cu 300 d si cu o reparatie capitala.
In aceeasi primavara a lui 2007 , a gasit tata undeva intr-o localitate din judetul Cluj masina din pozele urmatoare, cu motor de 2300 din anul 1981.
Initial am vrut sa o inmatriculam, nefiind nici o posibilitate, am cautat alte variante...
Prin septembrie 2008 primeste un aviz de recarosare asa mai aiurea, i se pune un motor de 2800 de semisprinter(cutie automata de la dez),se vopseste alba in spatele blocului, iese cam aiurea, de care nu am fost foarte incantat din cauza consumului relativ mare, 11-12 oras si 9-10 afara, mai mare problema fiind ca la 110-120 era blana motorul.
Poze din acea perioada din pacate nu am gasit.
In octombrie 2009 am decis sa o revopsesc si sa o pregatesc eu asa ca la carte de rugina si sa ii caut un nou motor.
Chiar in timpul pregatirii de vopsit, cineva a avut un accident cu w 190 din care a rezultat distrugerea caroseriei prin rasturnare care i-a "donat cobrutei mele " contra sumei de 1200 ron, motorul complet (electromotor, alternator, pompa servo, cutie manuala in 5 trepte, primul cardan de dupa cutie), care a fost montat pe masina dupa vopsire, impreuna cu un set de becuri BiXenon Philips, si un set de jante pe 16'' cumparate de la second hand mai scumpe decat motorul, cu 1500 ron, dar cu cauciucuri Michelin Pilot Sport 205/55/16.
Din toate aceste modificari a iesit urmatoarea

Prima poza e chiar dupa ce am ansamblat-o, o spalam de praful ce s-a pus pe ea la ansamblare,
Urmatoarele poze sunt la prima ninsoare cand s-a nimerit aparatul foto la mine dupa o spalare de sarea ce s-a dat pe asfalt si dupa cateva zile pe la munte.
Acum masina este in stare perfecta de functionare.
De la noul Look pana acum s-a mai investit in:
-o mica linie audio,
-schimbat grup de la 3,46 ce era pe fostul benzinar si la 2,8 cu cutia automata la un 3,92 de pe un 200 D de la dezmembrari care era fara acte,
-schimbata sticla la far stanga cu una tot originala second din cauza la o piatra venita de la o masina de pe contrasens
- schimbate toate bucsele si tot ce era slabit pe la directie/suspensie, inclusiv toate 4 telescoapele si arcurile spate,
- inlocuit parbrizul original care era zgariat cu unul aftermarket cu parasolar,
- schimbat de curand uleiul si filtrele (vara 15w40 castrol iar acum pe iarna 10w40)
In rest nu prea am avut probleme majore cu ea, nu m-a lasat niciodata pe drum, are 316.000 km.
Pe viitor va sta in garaj, datorita noului w 211 achizitionat se va incalata cu jante originale numai sa am timp sa ii pregatesc 4 frumoase, pentru ca cele de pe ea o va servi pe cea noua, ori pe vara, ori pe iarna in functie si de sfaturile voastre deoarece sunt nelamurit.
Pe w 211 am cele clasice in 5 spite late.
Comment