Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cobruta mea :) w 123 200 D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cobruta mea :) w 123 200 D

    Am sa incep cu o scurta istorioara
    Acum 14 ani, pe cand eu aveam doar 7 ani, intr-o dupa masa (sambata parca), aud in fata portii un diesel, si cand ies.. o masina care m-a cucerit pa prima vedere , un w 123 alb,(1987) albastru in interior, trapa, casetofon stereo cu 4 boxe, cu jante de aliaj, atata crom... Cand pe la noi pe la tara in acea vreme cele mai tari masini erau Daewoo. A fost cumparata prima cobra, primul mercedes adevarat de la noi din familie, cu care nu am numai aceste poze digitale, si cand voi avea un scanner la indemana le voi face si cele de prin albume.
    Pozele de mai jos sunt din 2007(e vorba de a 2-a masina de a dreapta la stanga), pana cand a reusit sa reziste masina cu motorul schumbat din 200d cu 300 d si cu o reparatie capitala.

    In aceeasi primavara a lui 2007 , a gasit tata undeva intr-o localitate din judetul Cluj masina din pozele urmatoare, cu motor de 2300 din anul 1981.
    Initial am vrut sa o inmatriculam, nefiind nici o posibilitate, am cautat alte variante...

    Prin septembrie 2008 primeste un aviz de recarosare asa mai aiurea, i se pune un motor de 2800 de semisprinter(cutie automata de la dez),se vopseste alba in spatele blocului, iese cam aiurea, de care nu am fost foarte incantat din cauza consumului relativ mare, 11-12 oras si 9-10 afara, mai mare problema fiind ca la 110-120 era blana motorul.
    Poze din acea perioada din pacate nu am gasit.

    In octombrie 2009 am decis sa o revopsesc si sa o pregatesc eu asa ca la carte de rugina si sa ii caut un nou motor.

    Chiar in timpul pregatirii de vopsit, cineva a avut un accident cu w 190 din care a rezultat distrugerea caroseriei prin rasturnare care i-a "donat cobrutei mele " contra sumei de 1200 ron, motorul complet (electromotor, alternator, pompa servo, cutie manuala in 5 trepte, primul cardan de dupa cutie), care a fost montat pe masina dupa vopsire, impreuna cu un set de becuri BiXenon Philips, si un set de jante pe 16'' cumparate de la second hand mai scumpe decat motorul, cu 1500 ron, dar cu cauciucuri Michelin Pilot Sport 205/55/16.
    Din toate aceste modificari a iesit urmatoarea

    Prima poza e chiar dupa ce am ansamblat-o, o spalam de praful ce s-a pus pe ea la ansamblare,
    Urmatoarele poze sunt la prima ninsoare cand s-a nimerit aparatul foto la mine dupa o spalare de sarea ce s-a dat pe asfalt si dupa cateva zile pe la munte.

    Acum masina este in stare perfecta de functionare.
    De la noul Look pana acum s-a mai investit in:
    -o mica linie audio,
    -schimbat grup de la 3,46 ce era pe fostul benzinar si la 2,8 cu cutia automata la un 3,92 de pe un 200 D de la dezmembrari care era fara acte,
    -schimbata sticla la far stanga cu una tot originala second din cauza la o piatra venita de la o masina de pe contrasens
    - schimbate toate bucsele si tot ce era slabit pe la directie/suspensie, inclusiv toate 4 telescoapele si arcurile spate,
    - inlocuit parbrizul original care era zgariat cu unul aftermarket cu parasolar,
    - schimbat de curand uleiul si filtrele (vara 15w40 castrol iar acum pe iarna 10w40)
    In rest nu prea am avut probleme majore cu ea, nu m-a lasat niciodata pe drum, are 316.000 km.
    Pe viitor va sta in garaj, datorita noului w 211 achizitionat se va incalata cu jante originale numai sa am timp sa ii pregatesc 4 frumoase, pentru ca cele de pe ea o va servi pe cea noua, ori pe vara, ori pe iarna in functie si de sfaturile voastre deoarece sunt nelamurit.
    Pe w 211 am cele clasice in 5 spite late.
    Attached Files
    Last edited by mircea600sel; 10-20-2010, 23:02 PM.

  • #2
    Frumoasa, sa te bucuri de ea!
    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

    Comment


    • #3
      "o masina care m-a cucerit pa prima vedere , un w 123 alb,(1987) albastru" -- parca cobra sa fabricat pana in 85 !
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Ma corectez singur cu scuzele de rigoare, Cobra sa fabricat intre anii 1976 -1986.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by sovieticool View Post
          "o masina care m-a cucerit pa prima vedere , un w 123 alb,(1987) albastru" -- parca cobra sa fabricat pana in 85 !
          Bine punctat sovieticool!

          Comment


          • #6
            So stapanesti sanatos!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Frumoasa masina!

              Comment


              • #8
                Asta era in realitate, prima inmatriculare in 87' dar din pacate a fost recarosata pe cand inca se putea cu acte din 81'. Era modelul ala cu consola de lumini de aia mare, cu cotiera si interiorul albastru si geamurile verzi si parasolar, faruri patrate, tetiere si in spate, dar nu avea geamuri el si alte chestii. Avea in plus Sirocol de ala cu programator tras cu fir in bord, cred ca aftermarket. Primul proprietar in Romania a fost patronul de la distributia pepsi pe cluj de prin 96' si facea extern cu ea. Ce e culmea ca a mancat-o rugina repede cu toate ca nu erau trecuti ani peste ea. Mai am acasa bancheta spate are eticheta de la ansamblare cu 84' pe ea , de nu s-a prapadit va fac o poza , Multe masini au purtat numerele astea , dar cu asta de acum vor muri, cred... Mai ales ca mi-am luat un E class si acum cam sta parcata.
                Last edited by Dj Sky; 10-24-2010, 00:30 AM.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF