Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noua mea jucarie w126 500 sec

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Levi View Post
    Nu prea ! Din 2021 va fi oldtimer ! Dacă nu greşesc ...
    La oldtimere in Germanica , unde o tine el poate e altfel .


    La noi ... pana atunci ajunge lame de ras .
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #17
      Nu va inselati domnule Levi, oldtimer e la 30 de ani dupa ce masina iese din productie si cum w126 se facu pana in 1991 calculul dumneavoastra e bun.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Srg93 View Post
        Nu va inselati domnule Levi, oldtimer e la 30 de ani dupa ce masina iese din productie si cum w126 se facu pana in 1991 calculul dumneavoastra e bun.
        Mulţumesc, am avut profesori buni aici pe forum !!!
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Originally posted by Srg93 View Post
          Nu va inselati domnule Levi, oldtimer e la 30 de ani dupa ce masina iese din productie si cum w126 se facu pana in 1991 calculul dumneavoastra e bun.
          Asa e in romania. In Germania masina este oldtimer dupa 30 de ani de la anul ei de fabricatie, nu de la ultimul model fabricat.
          Stiu asta de la un Porsche 911 care este declarat oldtimer in germania.

          Comment


          • #20
            Succes cu masina, s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de senzatiile oferite de ea !

            Parerile mele, daca-mi permiti:

            Da jos cromul de pe aripi. Va rugini sub acele pasaje, daca nu a facut-o deja. Le-am avut si eu si le-am dat jos. Inainte sa le dau jos nici nu te-ai fi gandit cata rugina se ascunde sub ele:

            Inainte:


            Acum:


            La fel ca tine, si eu am luat masina din Germania imbracata la interior in blana de oaie:


            Eu am dat jos blana de oaie, am dus-o la curatat si am pus-o la naftalina. Este intr-adevar scumpa, comoda, dar lasa scame si daca masina sta inchisa mult timp incepe sa miroasa ciudat. De aceea am preferat s-o dau jos. Tapiteria sub ea, chiar daca nu a fost deteriorata, a trebuit spalata si curatata de nenumarate ori din cauza blanii.

            Dupa cum cred ca vezi si tu, la aceasta combinatie frumoasa de culori pe care o are masina ta, nu consider ca dau bine semnalizarile albe. Cauta un set original de semnalizari portocalii si vei vedea cum imediat va fi alta masina.

            Trebuie reglate si aliniate stergatoarele de la faruri.

            Aparatoarele de noroi de la rotile din spate trebuie sa migreze spre pubela de gunoi. Exista aparatori originale, care se fixeaza in interiorul barii, pe fiecare parte, si nu se vad.

            La interior nu-mi prea dau seama cum arata, dar cred ca bine. Nu te doare inima sa infigi mirositoarea aceea in grilajul de aerisire ? Al 3-lea stop e o tiganie, care din pacate cred ca te va lasa cu 2 gauri de toata frumusetea in consola de spate ...

            Lemnul vad ca se prezinta bine si merita sa-i acorzi toata atentia si sa-l intretii (protejezi). Odata pentru ca e Wurzelnuss si e mai rar decat Zebrano si odata pentru ca arata bine si e greu, daca nu chiar imposibil de gasit la preturi umane.

            O cosmetica sanatoasa la interior cred ca oricum urmeaza si speram sa vedem si poze mai detaliate la interior / motor / portbagaj si de ce nu cu burta masinii, sa vedem cum se prezinta pe jos.

            Ai grija unde si cu ce iti speli masina, pentru ca cele mai multe spalatorii folosesc spuma activa si nu sampon, care dupa cateva spalari iti va deteriora tot cromul (impropriu spus, pentru ca in mare parte este aluminiu eloxat) de pe masina. Masina asta trebuie spalata cu sampon si burete, nu cu spuma activa.

            Daca stii germana si vrei sa ai un punct de reper in intretinerea SEC-ului, arunca un ochi aici: das-coupe.de.

            Toate cele bune si speram sa ne tii la curent cu tot ce faci la masina.

            Comment


            • #21
              Originally posted by ElPuric View Post
              Asa e in romania. In Germania masina este oldtimer dupa 30 de ani de la anul ei de fabricatie, nu de la ultimul model fabricat.
              Stiu asta de la un Porsche 911 care este declarat oldtimer in germania.
              Dacă informaţia e sigură, e bine de ştiut ! ÃŽntrebarea mea este: nu există o regulă generală măcar la nivel UE ?, pt. că. din câte ştiu eu (după cele discutate aici pe forum), forul internaţional desemnează forul naţional (la noi Retromobil Club), şi atunci, pe cale de logică ... ???
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                Domnu' Orvo ... am ramas cu gura cascata ... ce sa mai ... wikipedia w126 .

                Cat despre masina omului , chiar ma bucur ca mai exista persoane care salveaza dinozauri sacrii de la tocat . Sa o stapanesti sanatos , fara evenimente ... si mai dai cox din cand in cand , ca-i face bine .
                C200T CDI w203 FL

                Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Orvo View Post
                  Da jos cromul de pe aripi. Va rugini sub acele pasaje, daca nu a facut-o deja. Le-am avut si eu si le-am dat jos. Inainte sa le dau jos nici nu te-ai fi gandit cata rugina se ascunde sub ele:
                  Aparatoarele de noroi de la rotile din spate trebuie sa migreze spre pubela de gunoi. Exista aparatori originale, care se fixeaza in interiorul barii, pe fiecare parte, si nu se vad.
                  Al 3-lea stop e o tiganie, care din pacate cred ca te va lasa cu 2 gauri de toata frumusetea in consola de spate ...
                  Ai grija unde si cu ce iti speli masina, pentru ca cele mai multe spalatorii folosesc spuma activa si nu sampon, care dupa cateva spalari iti va deteriora tot cromul (impropriu spus, pentru ca in mare parte este aluminiu eloxat) de pe masina. Masina asta trebuie spalata cu sampon si burete, nu cu spuma activa.
                  Mi-ai luat vorbele din gura. Presurile alea spate sunt oribile, plus restul observatiilor pertinente.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #24
                    Salut baieti
                    Mercide sfaturi , nu ma supar ca nici mie nu imi mplac nichelul...aparatorile...etc , dar deocamdata m-am concentrat asupra functionabilitatii.Am rezolvat cu motorul , merge in 8 ....e altceva,dar e foarte dereglata....am gasit plus pe direct prin contact pe regulatorul de presiune si era supraalimentata.Am anulat tzigania si s-a redus fumul aproape total.Totusi cand se incalzeste incepe sa fumege...diseara,pe intuneric sa nu ma "aresteze"ecologistii de aici o scot la un cocs mic sa se curete tobele ...cine stie poate scap de segmentare.
                    In ceea ce priveste oldtimerul nu m-am interesat prea tare dar mi-a zis un neamt pasionat de fiare ca si noi ca la 30 de ani de la data fabricatiei nu de cand a iesit modelul din fabricatie.Deocamdata ma concentrez cu restaurarea si pt plimbare am nr de parc de Germania ca m-am inregistrat ca handler aici si nu imi bat capul , ma costa 115 euro pe trei luni....rezonabil avand in vedere ca le pot pune pe aproape orice masina.
                    Am terminat de "pigulit" portbagajul...spalat interior stopuri ...bagat mocheta la deratizat...antifonat portbagajul care nu avea decat o gaurica mica de rugina, de fapt era mancata un pic in jurul furtunului de la trapa din paretea dreapta.Portbagajul e gata mai am de montat mocheta la loc si ma apuc de interior mergand in paralel si cu reglajele motorului motorului.Va tin la curent cu restaurarea.Usor usor vor disparea toate tziganiile de pe ea.Astept sfaturi de la cei care ati mai demontat interiorul sa nu rup niscaiva clipsuri de unica folosinta.
                    Motorul voi incerca sa ai dau de cap in mare singur cu ajutorul vostru daca veti fi amabili ca si pina acum.Finalul se va face la reprez Mercedes de la Deggendorf unde au meseriasi foarte buni.Au acolo un mosulica specialist in Webasto si electrica de m-a lasat cu gura cascata cu ce pasiune lucreaza, parca ar fi masina lui.Am avut un V klasse si mi-a pus-o el la punct cu Webasto si alte chitibusuri. Jos palaria pt astfel de oameni care pun suflet si asi fac treaba cu pasiune nu numai pentru bani.
                    Dar sa las pozele sa vorbeasca...

                    si dupa...
                    apropo de rugina sub cromul de la aripi...tarziu are deja si nu le dau inca jos ca tre sa ma duc la vopsitor...aia o las la urma si o fac in RO ca e mai ieftin.Dar sa las pozele sa vorbeasca...

                    Ce face butonul asta va rog sa imi ziceti si mie ca la mine face umbra degeaba in consolka centrala...e claxonul cumva?
                    Attached Files
                    Last edited by Carmine; 08-20-2010, 21:43 PM.
                    W126 500SEC
                    W124 200CE
                    W210 280 4MATIC

                    Comment


                    • #25
                      O sa raspund foarte pe graba:
                      Butonul acela comuta claxoanele. Ai 2 claxoane diferite, pentru oras si pentru afara.
                      Pe o pozitie a butonului suna intr-un fel, pe cealalta pozitie suna altfel.

                      Toate cele bune !

                      Comment


                      • #26
                        @bebe944
                        Vad ca ai si pompa de inchidere centralizata in lacasul rotii de rezerva, functioneaza inchiderea ?

                        In ceea ce "clipsurile de unica folosinta", poti sa rupi clemele de la fetele de usi (ai grija cand le demontezi, asta in caz ca le dai jos), pragurile de plastic care fixeaza mocheta, la consola si la selector mai sunt niste clipsiri fragile.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #27
                          Orvo sa vezi de ce nu vreau sa dau cromul jos de la aripi , nu acum ca tre sa o folosesc un pic si voi pune aripi noi pe fata sau cine stie poate caut o "donatoare".
                          contraaripa sub suportul de baterie si aripa parte inferioara varza si pe la crom e umflata toata...am dat cu chit de fibra contraaripa ca nu vrea sa pun sudura pe ea daca pot evita , am si antifonat contraaripa cu spray nemtesc , calitate buna
                          inainte
                          Attached Files
                          W126 500SEC
                          W124 200CE
                          W210 280 4MATIC

                          Comment


                          • #28
                            Podeaua , pragul si lonjeronul pe dreapta sant perfecte doar aripa si ce ati vazut mai sus...
                            dupa... si e ca noua
                            Attached Files
                            Last edited by bebe944; 08-22-2010, 23:28 PM.
                            W126 500SEC
                            W124 200CE
                            W210 280 4MATIC

                            Comment


                            • #29
                              @Orvo-chiar si gaura de cric e perfecta ceea ce ma mira dupa ce am vazut-o pe a ta.Pot sa spun ca am noroc ca nu e chiar praf...doar motorul nu tine cu mine inca...
                              W126 500SEC
                              W124 200CE
                              W210 280 4MATIC

                              Comment


                              • #30
                                @Carmine-merci , o sa fiu atent...usile au burta intacta , nu imi venea sa cred asa ca nu as mai da fetele de usi jos ca macaralele merg perfect pe fata doar spatele face figuri...culiseaza cam greu si dreapta doar jumatate.Inchiderea merge, nu sant probleme.
                                Ce este incuietoarea aia suplimentara de sub manerul din stg la usa soferului ?E vreun fel de alarma?
                                @Orvo-mosule esti mare...ce mai o adevarata enciclopedie pe roti...ar trebui sa te remunereze astia de la mercedes la cate stii...claxoane am doua pe contraaripa din stg si unul decedat sub bara in dreapta dar l-a cam prajit evacuarea de la webasto...tocmai l-am aruncat si o sa montez altul.Carev era de oras si care de mers la fete...?
                                Last edited by bebe944; 08-22-2010, 23:57 PM.
                                W126 500SEC
                                W124 200CE
                                W210 280 4MATIC

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF