Salut,
va prezint pe "Bismarck", monstrul verde, care imi apartine din 1996.
L-am cumparat cu un motor(al doilea deja!) de 200D si diferential 1:3,92 si 180.000km la bord. Intre timp(1998) i-am pus un motor de 240D cu 65 de cp neastimparati. Are un diferential de la un W123 300D cu i=3,46 si merge 140km/h reali fara probleme. Acum are cam 315.000km la bord.
Am fost cu masina asta cu o remorca in slovenia, ungaria, elvetia, croatia, spania, franta in spate si am chinuit motorul cit se poate - cilindrul 1 avea un segment din 3(cel de sus pt compresie) rupt in 2 dar functiona fara probleme...
I-am pus in 2001/2002 cu ocazia rectificarii motorului pistoane, injectoare si camere noi de cobra cu 72 cp, dar nu se simte mare lucru...
Mai am citeva pise noi care trebuie puse pe el decum se face ceva mai cald pe afara (parbriz, ornamente, scaune piele, chedere...).
va prezint pe "Bismarck", monstrul verde, care imi apartine din 1996.
L-am cumparat cu un motor(al doilea deja!) de 200D si diferential 1:3,92 si 180.000km la bord. Intre timp(1998) i-am pus un motor de 240D cu 65 de cp neastimparati. Are un diferential de la un W123 300D cu i=3,46 si merge 140km/h reali fara probleme. Acum are cam 315.000km la bord.
Am fost cu masina asta cu o remorca in slovenia, ungaria, elvetia, croatia, spania, franta in spate si am chinuit motorul cit se poate - cilindrul 1 avea un segment din 3(cel de sus pt compresie) rupt in 2 dar functiona fara probleme...
I-am pus in 2001/2002 cu ocazia rectificarii motorului pistoane, injectoare si camere noi de cobra cu 72 cp, dar nu se simte mare lucru...
Mai am citeva pise noi care trebuie puse pe el decum se face ceva mai cald pe afara (parbriz, ornamente, scaune piele, chedere...).
Comment