Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by Nelu Patrascu View Post
    Levi, cum le-ai fixat? Au o multime de prinderi si pe capacul de la portbagaj si deasupra stopurilor. Ai gaurit masina?
    Da, am mai dat găuri şi le-am fixat cu şuruburile aferente, "cum cere cartea" ...
    Originally posted by MS77XXS View Post
    Salutare, daca ai schimbat atatea la directie sper ca ai reglat si unghiul de fuga, nu de alta dar e pacat de anvelopele alea noi Kumho.
    De la service m-am dus direct la celălalt service (de roţi). Am avut nevoie doar de o verificare, nu a necesitat niciun reglaj (şi gagiul are în programul de calculator TOATE variantele de W126) ! Au lucrat frumos mecanicii ...
    Originally posted by crstn_savu View Post
    Eu zic ca tot mai frumoase sunt ornamentele originale. Nu stiu de ce alearga toata lumea dupa acele ornamente de SEC. ... este doar o parere subiectiva .
    Corect. Şi lumea, tot pe criterii subiective aleargă după ele ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #92
      Noul gadget : emblema demontabilă.
      Attached Files
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #93
        Cat ai dat pe transa stimabile? E originel sau aftermarket ala piatza?

        Comment


        • #94
          Aici s-a aflat la vânzare: http://www.clubmercedes.ro/vand-sigl....html?p=192252 E after ...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #95
            Am trudit vreo oră-jumate, şi le-am montat ...
            Mersi, Marius (Tumar), încă o dată !!!
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #96
              Originally posted by Levi View Post
              Am trudit vreo oră-jumate, şi le-am montat ...
              Mersi, Marius (Tumar), încă o dată !!!
              Bravo! A meritat efortul
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #97
                Scurt circuit - incendiu !

                Am decis să nu deschid topic separat, şi să vă povestesc aici ultima păţanie cu Lord, care putea să se termine urât de tot ! Să nu lungesc prea mult, acu' 2 săptămâni bijuteria mea a făcut scurt şi a luat foc, pur şi simplu ! Ştiu, vor urma întrebări de genu' "la ce ai umblat", "ce improvizaţii ai făcut", etc. NU, nu aveam improvizaţii făcute de cârpaci, şi maşina stătea pe loc, cu motorul oprit. Până la urmă s-a dovedit a fi fost un scurt circuit la plusul de la baterie, sub bord, de unde se distribuie celelalte fire de la plusul principal. Probabil, acel suport din plastic al acestui nod de cabluri a îmbătrânit în timp şi a făcut masă cu caroseria pe care este prins.
                În momentul incediului eu nici măcar nu eram acasă ! Noroc de la D-zeu că, soţia era afară în curte cu vecinul (ne-am apucat să refacem gardul dintre noi şi cel vechi era deja demontat, că altfel nicio şansă să sară în ajutor în acea secundă), şi nu s-au pierdut, au scos borna de pe baterie şi au stins cu stingătorul maşinii, care era la locul lui (pe suportul de pe scaunul şoferului), încărcat în bună regulă. Altfel ... ei ziceau că totul a durat 1 minut jumate', poate două. Dacă nu erau chiar atunci lângă ea, ardea toată "in no time", sau, mai rău, dacă era în garaj, ardea toată casa (cu 1 zi înainte am făcut plinul - 100 de litri de "fotoghin") - nici nu mai vreau să mă gândesc la ziua aia !
                Ca şi pagube (pe lângă sperietura zdravănă), nu a ars mare lucru (deşi a ars cu flacără, cel puţin aşa mi s-a relatat), dar au trebuit luate la mână TOATE cablurile de la tablou şi bord. S-au topit câteva contacte, fire, conducte de vacuum, modulul de închidere centralizată (a trebuit schimbat modulul şi telecomenzile), modulul tempomatului (nu am tempomat, deci nu l-am mai schimbat). Electricianul meu a lucrat la ea o sâmbătă întreagă (a închis atelierul şi s-a ocupat numai de Lord, în linişte), şi încă 2 după-mese (tot aşa, cu atelierul închis). Vreau să-i mulţumesc şi pe această cale lui GHIŢĂ-electricul (aşa-l alint eu) pentru răbdarea şi priceperea de care a dat dovadă !!! Băiat mic (la statură!), dar MARE OM !
                Ataşez căteva poze, deşi nu prea-mi vine să mă uit la ele ...

                Cele bune !
                Attached Files
                Last edited by Levi; 06-05-2011, 18:51 PM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #98
                  Salut ,imi pare rau, dar bine ca nu ii m-ai grav si o rezolvi tu ca de obicei bafta

                  Comment


                  • #99
                    Mare noroc!! Se pare ca la oameni buni le mai si rasplateste CEL DE SUS. Tot respectul pentru ceea ce faci.

                    Comment


                    • Era cât pe ce să se facă scrum.
                      Tot cu ocazia unei remotorizări, şi la maşina la care lucram, a cedat acel plastic. Devine casant de la soarele care înfierbântă bordul şi tot ce-i sub el. Dacă nu te uitai atent, ziceai că totul e-n regulă. Noroc că cochilia bordului era dată jos, şi cu ocazia rearanjării firelor în acea zonă, le-am împins să le leg strâns cu o fascetă ca să nu vibreze la anumite turaţii. Fisura s-a deschis şi am putut s-o observ.
                      Am înlocuit acel suport cu unul făcut din textolit care nu arde şi nici nu se rupe.

                      Mare atenţie! Este + permanent, adus acolo cu conductori groşi, iar dacă bateria e bună, incendierea maşinii e sigură. Toti cei care ştiţi c-aţi umblat pe-acolo deranjând aranjametul original al firelor, aruncaţi o privire în zona aceea.

                      Comment


                      • Salut Levi. Imi pare rau...dar bine ca nu a fost mai mare problema. Lasa ca cu voia Domnului se vor rezolva toate si iarasi o sa fie ca inainte. Sincer acuma si eu stau pe ganduri la instalatia de lumini pe care am facut-o...sper ca am izolat bine firele, findca problema apare instantaneu. (va trebui sa le verific din nou).

                        Inca odata imi pare rau pentru cele intamplate si iti urez bafta in continuare.

                        Numai bine.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Mulţumesc colegilor pt. cuvintele calde. Aşa a trebuit să se întâmple ... dar e bine că a fost "numai" atât. Lord e bine acum, cu ocazia asta Ghiţă al meu a rezolvat şi nişte "mărunţişuri" care oricum erau pe rol, cum ar fi senzorul de parcare (fire rupte pe acolo), iluminarea butoanelor de sub gurile de aer, etc.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Originally posted by Levi View Post
                            Lord e bine acum
                            Ma bucur sa aud asta
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Salut Levi, pacat de incendiu dar bine ca Lord are un inger pazitor si ca pagubele au fost mici si s-au remediat. Nu se poate monta un intrerupator general, ptr. a evita astfel de situatii? Ma gandesc ca dupa patania ta, multi vom sta cu frica in san.

                              Comment


                              • Originally posted by ElCid View Post
                                Ma gandesc ca dupa patania ta, multi vom sta cu frica in san.
                                Sa stii ca e asa.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF