Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La ardere, și implicit la putere. Am luat anul trecut de la Auchan uleiul lor și era de proastă calitate (nu vrea să fie antireclamă, dar așa era), de abia se târâia tancul, m-am chinuit cu o grămadă de aditivi (de subțiere, de ajutare a arderii, etc) și mă târâiam pe drum ca șarpele ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Va salut, eu bag 20l ulei 20l motorina si 200-300g benzina cu naftalina,intr-o sticla de benzina de 2l pun 20-25 g naftalina pe care o las 24h , masina merge ok nu da fum si chiar trage.
      Mercedes w211 E220CDI
      Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
      Mercedes w124 2.5 d 90 cp

      Comment


      • Mda, sunt mai multe reţete, ca şi în cărţile de bucate, iar apoi fiecare îşi prepară în bucătăria lui "ciorba" pe placul lui ... Mai un pic de boia, mai un pic de sare, mai un pic de mărar ... Ce aditiv am băgat eu ultima dată, era tot un fel de naftalină, nu-i mai ştiu denumirea că am aruncat sticluţa ...
        Last edited by Levi; 06-24-2014, 12:59 PM.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Am fost azi in kaufland, dar dupa vizita ta, abia am gasit decat 24L =) nici 2 baxuri pline, da nu e problema, acuma incerc sa vedem o tura de cluj,cum se comporta. Data viitoare anunta-ma si ne intalnim la un "pahar" de pareri
          "The wife should always be "legally" younger than the car"
          W124 200D
          W123 240D
          Prezentare W124
          Prezentare W123

          Comment


          • Eu am luat de la Kaufland Tudor, acolo era din belşug ... Spor !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Originally posted by Levi View Post
              Lord nu merge mai tare de 110 ... asta când e în toane bune. Când nu e, merge cu 95, iar când e pornit și AC-ul, merge cu 85 ... Compensează puternic însă la consum ! De data asta mi-a ieșit așa: 5519 km cu 330,84 litri, adică 6 litri la suta de km.
              Rândurile de mai sus au fost aşternute acum un an.
              De atunci Lord nu a mai prestat pe distanţe aşa de lungi, care să includă şi autostrăzi. În WE trecut însă am făcut un drum fulger în Ungaria, parcurgând dus-întors 1035 de km (din care doar vreo 5 au fost loco, restul fiind drumul în sine, din care 50 de km are A3-ul nostru, şi încă 150 pe M3-ul lor, dus-întors fiind 400 de km de "autobahn"). Spre surprinderea mea, Lordul meu mergea pe autostradă fără probleme cu 125 la oră cu AC pornit, iar cu el oprit atingeam vârful de 140, cu 130-135 mergând constant şi fără să simt motorul chinuindu-se.
              Consumul în schimb s-a făcut simţit. Eram pe ulei comestibil (curat, deoarece eram la a 3-a alimentare şi nu cred că a mai rămas ceva amestec de motorină în rezervor), din care am consumat 78 de litri, rezultând un consum de 7,54 l/100km.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Frumos consum, ai facut ceva la debit ca a iesit de 6?
                Mie imi iese de 6 la motorul de 2L. Pe de alta parte, parca da, si la puterea mea ptina, se simte o diferenta minuscula la putere motor,ajung destul de repede la 80-100, si mai am "pedala" merge lejer la vitezele astea. Maxim am incercat pana la 130 de unul singur, probabil mai putea dar nu imi place sa fugaresc masinile,imi place lejer si relaxat , pentru prostii is acolo BMW-uri.
                "The wife should always be "legally" younger than the car"
                W124 200D
                W123 240D
                Prezentare W124
                Prezentare W123

                Comment


                • Originally posted by Hirig888 View Post
                  Frumos consum, ai facut ceva la debit ca a iesit de 6 ?
                  Asta a fost anul trecut, și nu i-am făcut absolut nimic. Singura explicație ar fi viteza de croazieră mică (90-95/h), la care și consumul a fost mai mic ... Altă explicație nu am, drept dovadă consumul de acum, la o viteză mai mare.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Bun, si care a fost motivul ca anul trecut nu ai reusit sa treci de 110 si acu ai ''zburat'' si cu 140?
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Nu a reușit să depisteze nici mecanicul meu ! Eu aveam senzația că ceva frânează mașina, că ar mai vrea, dar nu mai poate (ca la bătrânețe, no) ... Nu știu ce s-a putut întâmpla de atunci, ce s-a putut debloca fără să ne atingem de ea. Nu am schimbat plăcuțe de frână sau ceva de genu', care ar putea duce la o explicație tehnică ... Pauză. Și punct.
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Bine ca si-a revenit !
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Prin bunăvoinţa colegului cabriolet am mai adăugat un accesoriu: o plasă care va fi folosită probabil pentru hărţi. Mersi, Alex !
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Harti.....? Mai exista ...? Eventual , reviste, ziare, o carte .....oricum va beneficia Laura de plasa !
                            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                            Comment


                            • Originally posted by Levi View Post
                              Nu a reușit să depisteze nici mecanicul meu ! Eu aveam senzația că ceva frânează mașina, că ar mai vrea, dar nu mai poate (ca la bătrânețe, no) ... Nu știu ce s-a putut întâmpla de atunci, ce s-a putut debloca fără să ne atingem de ea. Nu am schimbat plăcuțe de frână sau ceva de genu', care ar putea duce la o explicație tehnică ... Pauză. Și punct.
                              Salut,
                              a fost din cauza uleiului...am patit-o si eu de curand, nu puteam sa merg cu mai mult de 90-100km/h. Abia dupa ce am avut numai motorina in rezervor masina a mers normal.

                              Comment


                              • Nu a fost din cauza uleiului ... citeşte postul #306.
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF