Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Hop si a mea!W203 C200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by BDK View Post
    Am facut proba cu una din jante pe fata si din nefericire imi ating in amortizoare asa ca nu pot sa le pun pe masina.
    Incearca sa pui distantiere.
    Oo\=|=/oO

    Comment


    • #17
      Originally posted by BDK View Post
      La cateva luni dupa achizitionare si dupa cateva investitii si probleme a sosit vremea sa-i facem o prezentare.
      Este vorba de un Mercedes-Benz W203 fabricat in 2003,motorizare 2148 CMC 85 KW diesel.
      Am intrat in posesia masinii anul trecut in noiembrie si la nici o luna au inceput sa apara problemele.Prima si cea mai grava a fost cutia de viteze.Am schimbat blocul de valve toate garniturile de la cutie priza uleiul filtrul si de atunci nu am mai avut probleme.Pe urma au aparut ceva probleme la articulatie.Am schimbat basculele bieletele antiruliu bucsele de la bara stabilizatoare spate si s-a ameliorat insa tot mi se pare ca mai troncane ceva.
      Mai aveam si ceva erori la bord constand in atentionari privind apa de la motor si apa de la stropitori care s-a dovedit a avea o singura cauza si anume senzorul de nivel al lichidului din vasul de la stropitori(s-a rezolvat cu 50 ron sonda),o eroare de la SRS din cauza scaunului pasagerului care s-a rezolvat prin schimbarea scaunului si niste becuri arse care au fost inlocuite.
      Masina am luat-o la 158.000 km iar la 160.000 am schimbat filtrele(motorina,polen,aer) si uleiul(5W30 Castrol EDGE Turbo Diesel)
      Ca si imbunatatiri aduse se pot enumera interiorul din piele provenit de la un alt Mercedes C-Class Avantgarde impreuna cu ornamentele model carbon si un comand 2.0 .
      Urmeaza sa ma ocup de partea de alimentare a masinii deoarece mi s-a intamplat sa nu-mi porneasca sau sa se opreasca in mers si sa mi se aprinda EPC si eventual o noua constatare a articulatiei sa vedem ce urme au mai lasat drumurile "de invidiat" din Bucuresti.
      Viitoare planuri:schimbarea grilei radiator cu una de avantgarde sau cu una ca la modelul CLK,schimbarea farurilor cu unele clare cu lupe in vederea montarii si unui kit xenon,stopuri cu led,un kit optic AMG sau altceva,jante pe 17"sau 18" si cam atat.
      Pana atunci astept parerile,sfaturile,aprecierile si de ce nu si criticile voastre.
      Da...""mini-tunning""-ul ar fii ceva...da nu o strica cu barii eleroane si alte chestii de stii tu...cocalar. ) Frumoasa masina!
      Last edited by no problem; 06-28-2010, 01:36 AM.
      imi cand ma dau cu MB

      Comment


      • #18
        Dupa ce am schimbat acum 2 saptamani flansele de la amortizoare in speranta ca voi scapa de zgomotele de la articulatia fata am mai descoperit niste defecte.O bieleta antiruliu pe dreapta si bucsele de la bara stabilizatoare.Asa ca am fost sa le cumpar.Bieleta a fost fara surprize insa bucsele nu se potriveau.Cu bridele de prindere si bara in mana am mers inapoi la magazin.Am returnat bucsele deoarece nu aveau modelul care imi trebuiau mie.Am mers la alt magazin si alta surpriza bucsele nu vin separat,doar cu tot cu bara.Acum asteptam cumintei bara sa vedem ce surprize ne mai rezerva viitorul

        Comment


        • #19
          Pt modelul nostru de masina w203 ET 37 si mai jos garantat nu ating

          Comment


          • #20
            Sper ca ai vazut ca ultima postare e din 2010!

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF