Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C180 W202 an 1995

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by iulian_ban View Post
    de unde pot face si eu rost de o antena ca a ta ca electrica mi-a mancat zilele merge numai cand vrea ea.
    Salut. Pai de ce nu iei una noua? Gasesti de la 80 de lei in sus, da un search, ex. pe autokarma gasesti la 115 lei noua telescopica.Te orientezi tu.

    Comment


    • #32
      Am sa ma uit vrerau din cauciuc nu mai veau telescopica sau electrica.

      Comment


      • #33
        Originally posted by iulian_ban View Post
        Am sa ma uit vrerau din cauciuc nu mai veau telescopica sau electrica.
        Mare lucru nu poate sa coste,daca astea au asa preturi de pornire, atunci una simpla ar trebui sa fie mai`light` din punct de vedere al pretului.Bafta.

        Comment


        • #34
          Va salut.
          De curand am avut ceva probleme cu mirosul provenit din sistemul de ventilatie( la oprirea AC-ului venea un miros urat).Se pare ca am rezolvat problema fara service de specialitate, astfel: prima oara am achizitionat un spray tip aerosol ce il pui pe podea, ventilatia sa fie pe recirculare aer, ii dai drumul si astepti 10 minute sa isi faca treaba..etc- rezultat zero. A doua zi am luat o spuma ce se baga prin toate gaurile sistemului de ventilatie( cel putin eu asa am facut, am bagat pana si in in cele de sub scaune)-am lasat spuma 15-20 minute sa actioneze, am pornit clima pe recirculare vreo 10 minute dupa care am oprit clima si am mai lasat vreo 10 minute sa mearga aerul doar pe ventilatie (tot pe recirculare aer).Apoi am deschis toate usile pentru aerisire si am mai dat vreo 3 minute aerul pe cald pentru a usca cat de cat tubulatura. Se pare ca toata treaba a avut ceva efect pentru ca deocamdata a disparut mirosul.
          Pentru cei interesati de spuma folosita-costa doar 13 lei in Dedeman si la pretul asta face minuni.Sprayul folosit prima oara a fost 16 lei dar degeaba.

          Comment


          • #35
            Bravo, ai ucis bacteria. Cum ii spune la spray-ul de la Dedeman?

            Sent from my ST18i using Tapatalk

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #36
              Salut Zeus.De la Bioline si se numeste NAWIEW.Pentru informatii suplimentare da un search pe google: bioline.com (ii ceva firma poloneza-sau ceva de genu`)

              Comment


              • #37
                Un fel de update a jurnalului de bord
                Va salut.
                In ianuarie am avut ceva probleme cu ea si i-am schimbat bara directie cu tot cu bielete pentru ca asa era modelul(bielete-bara directie: o singura piesa ..), cost total 400 lei piesa noua si manopera inclusa( aici vorbesc si de refacere unghi fuga fata).
                Dupa aceasta interventie tot mai are un mic joc roata dreapta fata si se pare ca ii semicaseta directie dr. fata, dar deocamdata o sa ruleze mult si bine asa, sau cel putin pana o sa joace cat de cat mai serios roata.
                Acum in februarie am schimbat placutele frana fata, cost total cu tot cu manopera 200 lei. La placutele vechi ce le-am schimbat acum vreo 3 ani cand am cumparat masina s-a desprins ``carnea de pe ferodou`` si de aceea le-am schimbat fortat( grosime mai aveau dar...s-au samotat). Vad ca cele de pe spate au scapat, cel putin pentru o vreme.
                Mi-am propus sa ma tina 5 ani din momentul achizitiei si au trecut numai 3(apoape), dar cheltuielile ce le-am avut au fost strict cu ``consumabile`` sa zicem asa--deocamdata sunt in carti .
                Se poate vedea in threadurile ce au fost toate cheltuielile ce le-am avut de la achizitie si pana in prezent, daca scadem reviziile care sa zicem asa sunt obligatorii, atunci restul e aproape nimic, cu exceptia ultimelor doua luni .
                Last edited by mariusbmm; 02-25-2013, 00:13 AM.

                Comment


                • #38
                  Vreau sa rectific ce am scris in ultimele 4 randuri de mai sus.
                  Cand vrei sa faci din cacat bici si mai vrei sa si pocneasca..patesti ca si mine.

                  Rugina si varsta se pare ca au si ele un cuvant greu de spus referitor la starea masinii : bieleta cu tot cu bara directie ce le-am schimbat nu demult s-au dus draq, asta am aflat-o cand am gasit bucsa de la semicaseta si am mers sa o schimb, pe ideea ca daca numai aia mai trebuia , atunci sa fie totul in ordine, dar dupa ce mi-a schimbat bucsa( e un pic mai mult decat o bucsa, are ceva rulmenti) de la semicaseta, mecanicul respectiv mi-a zis ceva de genul `Stii piesele ce le-ai schimbat luna trecuta la prietenul tau?Sunt varza!`. Explicatia de moment a fost ca s-au bulit din cauza semicasetei care avea joc si alea, alea.
                  A urmat drumul inapoi la tovarasul ce mi-a schimbat bielete-bara directie sa vada si el.Acolo, printre altele au inspectat mai atent partea din fata si surpriza:
                  din cauza telescoapelor care probabil au murit demult, oala in care vine arcul sau cum ii zice a inceput incet si sigur sa se ``desparta`` de restul masinii, insa partea interesanta e ca nu s-a vazut din prima deoarece masticul sau ce o fi chestia aia de la imbinari a camuflat asa de bine ruptura, incat a fost nevoie de operatiunea ``surubelnita``.

                  Am pus telescoape noi pe fata, piesa bielete-bara directie( cea veche pe care am scimbat-o prima oara) la reparat la un strungar meserias si s-a transformat in piesa de Aro( adica s-a taiat, filete interioare, tefloane si restul si e mai rezistenta ca si una noua), refacut unghi fuga pe fata.
                  Urmeaza joi dimineata sa o las la un tinichigiu sa ii carpeasca si tabla la oalele de la arcuri si cam asta ar fi tot..deocamdata.

                  In primele 3 foto se vede un pic din ruptura, celelalte sunt cu piesele rectificate si/sau noi dupa caz.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Cheltuielile continua
                    Nu a trecut nici o luna si am ramas fara incarcare la mortaciune(masina mea). S-a aprins becul in bord de la baterie, de la Abs, intesitate lumini slaba(mergea numai pe baterie).
                    Cauza : s-a dus naibii releul (regulator tensiune alternator).
                    Nota de plata- 100 de lei cu tot cu manopera, asta incluzand cea mai ieftina piesa noua, undeva la 70 de lei.
                    Total cheltuit anul asta aprox. 1170lei - sincer nu prea se mai incadreaza bine la capitolul fiabilitate: 3 ani si undeva la 34.000 km parcursi.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by mariusbmm View Post
                      Cheltuielile continua
                      Nu a trecut nici o luna si am ramas fara incarcare la mortaciune(masina mea). S-a aprins becul in bord de la baterie, de la Abs, intesitate lumini slaba(mergea numai pe baterie).
                      Cauza : s-a dus naibii releul (regulator tensiune alternator).
                      Nota de plata- 100 de lei cu tot cu manopera, asta incluzand cea mai ieftina piesa noua, undeva la 70 de lei.
                      Total cheltuit anul asta aprox. 1170lei - sincer nu prea se mai incadreaza bine la capitolul fiabilitate: 3 ani si undeva la 34.000 km parcursi.
                      Notiunea asta de fiabilitate e cam relativa, totusi masina are 18 ani, deci a picat releul de incarcare, care banuiesc ca era original (deci a mers saracul vreo 18 ani)
                      Si teoria asta se poate aplica si la celelalte componente...

                      Comment


                      • #41
                        Da, Vali982, ai dreptate cu varsta masinii si toate celelalte ce se duc draq din cauza asta.
                        M-am referit la faptul ca daca tot am luat o masina veche care la momentul achizitiei avea deja vreo 15 ani, am reparat atunci cam tot ce era de reparat la ea in momentul respectiv, mi-am propus ca sa tina vreo 5 ani fara reparatii majore.Dar, vorba ta..si a mea din posturile de mai sus: varsta isi spune cuvantul oricum s-ar numi agregatul : Mercedes, Audi si altele.
                        Macar am incercat, din 5 ani au fost 3 fara probleme si daca din momentul asta ar mai tine vreo 3 tot ca si ceilalti, atunci..se pare ca vreau din nou prea multe.

                        Comment


                        • #42
                          Marius, cum am promis, atasez 3 poze cu instalatia mea de gaz, Landi Renzo Omegas :

                          2013-04-18 19.29.361.jpg 2013-04-18 19.29.04.jpg 2013-04-18 19.28.42.jpg

                          In prima poza, sagetile rosii indica dispunerea injectoarelor de gaz, cele cu garnitura galbena la baza mufei.

                          Calculatorul pentru gaz - nu se vede in cea de-a doua poza, este pozitionat undeva pe linie cu bidonul pentru lichidul de parbriz, chiar in spatele ochelarului de la far.
                          Last edited by zbanghy1986; 04-24-2013, 23:10 PM.
                          Mercedes-Benz C180 Elegance

                          Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                          Comment


                          • #43
                            Foarte elegant montajul. Nota 10. Nu-ti pare rau ca ti-ai anulat rabatarea scaunelor?
                            Eu am fost placut surprins cand am reusit sa transport 2 seturi de jante incaltate in W202 cu scaunele rabatate. Chiar eram hotarat cand voi monta instalatia sa fie in locul rotii de rezerva (care by the way era nefolosita).
                            Oricum cate-odata ma gandesc la C180 pe gaz... .
                            Multi km fara probleme si un mare like pentru montaj...super "clean".
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #44
                              Masina ,cand nu am nevoie de ea, o mai conduce si sotia, si mi-a provocat doua pene in total, deci eu chiar am nevoie de roata de rezerva
                              Mercedes-Benz C180 Elegance

                              Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF