Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masina de pe forum..proprietar nou:)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina de pe forum..proprietar nou:)

    Salutare la toti, sunt membru nou pe forum, nu prea am fost pasionat de masinile cu tractiune spate in general. Si am avut destule masini, am considerat ca nu prea se potrivesc climei noastre + drumurilor noastre.Dar, am fost tot timpul pasionat de masini frumoase, clasice, cu personalitate. De aceea, cand am vazut-o stiam ca o sa avem o relatie impreuna..) he he...
    Dupa nu prea multe planuri, uitand de datorii si restul am decis sa o iau. Nu mi-ar fi placut sa vad asa frumusete ajungand pe mainile unor ghiorlani, cocalari care exact vorbele unuia care se uita la ea: "mama, ce tre sa se invarta asta pe asfalt...".
    Am facut targul si de aici incepe istoria noastra:
    Masina a fost initial un 300 SEL...apoi schimbat motorul cu unul de 2.5 diesel clasic, cutie manuala.
    Masina porneste la sfert, tapiteria in conditie precara, turela nu functioneaza, vreo 2 urme de rugina si un pic vopseaua exfoliata...ahh...si nu functioneaza ceasul de bord si modulul ala economic.
    Rand pe rand, le fac pe toate, intentionez sa pastrez masina la un look cat mai real. Nu vreau sa o tunaresc, etc. Deja am primit propunerea sa ii bag un 2.5 turbo si cutie automata de la ceva mai nou, am sa vad pe parcurs.Deocamdata o las asa, mi-e prea draga sa o modific din prima.
    Daca are cineva cunostinte despre ce am zis mai devreme, problemele alea, sper sa imi dea si mie vreo 2 sfaturi.

    Multumesc si numai bine
    Attached Files
    Last edited by no problem; 04-01-2010, 22:14 PM.

  • #2
    Originally posted by NeRv1 View Post
    ...tapiteria in conditie precara, turela nu fct..vreo 2 urme de rugina si un pic vopseaua exfoliata...ahh...si nu fct ceasul de bord si modulul ala economic.
    Ciudat, p-aici era prezentata ca fiind impecabila si complet functionala. S-o stapanesti sanatos & welcome !
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Deci tu esti fericitul proprietar al masinii lui prudom. Sa o stapanesti sanatos. Si eu ma gandeam la un moment dat la ea, dar n-am asa adanc buzunar.

      Comment


      • #4
        Felicitari !

        Si mie imi plac la nebunie caroseriile astea, W126. mai ales SEC...
        Una in mintile ei si cu motor original V8 benzinar rupe orice norma, si da clasa la toate fiarele noi.
        Sa o stapanesti sanatos !

        Felicitari si lui Prudom pentru ca a dat-o cui merita. (sper ca nu am incurcat oalele )
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Misto masina,multi de pe aici cred ca au pus deja ochii pe jantele tale..

          Comment


          • #6
            Excelenta masina, imi place mult w126, ne poti spune la cati bani ai luat-o?
            1994...Mercedes Benz...w202, c180
            Dragoste la prima vedere...

            http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

            Comment


            • #7
              Originally posted by NeRv1 View Post
              Salutare la toti, sunt membru nou pe forum, nu prea am fost pasionat de masinile cu tractiune spate in general. Si am avut destule masini, am considerat ca nu prea se potrivesc climei noastre + drumurilor noastre.Dar, am fost tot timpul pasionat de masini frumoase, clasice, cu personalitate. De aceea, cand am vazut-o stiam ca o sa avem o relatie impreuna..) he he...
              Dupa nu prea multe planuri, uitand de datorii si restul am decis sa o iau. Nu mi-ar fi placut sa vad asa frumusete ajungand pe mainile unor ghiorlani, cocalari care exact vorbele unuia care se uita la ea: "mama, ce tre sa se invarta asta pe asfalt...".
              Am facut targul si de aici incepe istoria noastra:
              Masina a fost initial un 300 SEL...apoi schimbat motorul cu unul de 2.5 diesel clasic, cutie manuala.
              Masina porneste la sfert, tapiteria in conditie precara, turela nu functioneaza, vreo 2 urme de rugina si un pic vopseaua exfoliata...ahh...si nu functioneaza ceasul de bord si modulul ala economic.
              Rand pe rand, le fac pe toate, intentionez sa pastrez masina la un look cat mai real. Nu vreau sa o tunaresc, etc. Deja am primit propunerea sa ii bag un 2.5 turbo si cutie automata de la ceva mai nou, am sa vad pe parcurs.Deocamdata o las asa, mi-e prea draga sa o modific din prima.
              Daca are cineva cunostinte despre ce am zis mai devreme, problemele alea, sper sa imi dea si mie vreo 2 sfaturi.

              Multumesc si numai bine

              In primul rand doresc sa iti spun bun venit pe forum si respect pentru cei care vand o masina unora care urmeaza sa o intretina si celor care o cumpara si sunt pasionati de acel fier.
              Ce te rog sa nu mai folosesti in exces acele puncte si sa folosesti litera mare la inceput de propozitie. Este un regulament pe cere il respectam cu totii. Multumesc si iti urez un foarte bun venit.
              E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

              Comment


              • #8
                Originally posted by NeRv1 View Post
                Intentionez sa pastrez masina la un look cat mai real. Deocamdata o las asa, mi-e prea draga sa o modific din prima.
                1. Bine ai venit !
                2. Vrei look real, original sau modificari ? N-am inteles prea bine ...

                Toate cele bune !

                PS: Exista forumul "Probleme tehnice - W126" unde cu siguranta vei gasi raspusuri la problemele pe care le intampini.

                Comment


                • #9
                  Cu trapa de ajut eu ca sunt profesor...numai sa vii la Iasi. Ceasurile de bord -- ce anume nu functioneaza ? Economizatorul nu va functiona..se poate doar sa indice ceva ambiguu dar fara subiect exact.. Cu alte sfaturi te pot ajuta fiindca stiu masina.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by carmine View Post

                    Quote:
                    Originally Posted by NeRv1 View Post
                    ...tapiteria in conditie precara, turela nu fct..vreo 2 urme de rugina si un pic vopseaua exfoliata...ahh...si nu fct ceasul de bord si modulul ala economic.

                    Ciudat, p-aici era prezentata ca fiind impecabila si complet functionala. S-o stapanesti sanatos & welcome !
                    Ei...sa nu se inteleaga gresit,masina este cu mult peste 'tractoarele' transformate in 'spatele blocului' si se prezinta f.bine : urmele alea 2 de rugina sunt cam de marimea unei monezi de 50 bani si au fost stopate(nu chituite si spoite),la bord functioneaza toate instrumentele(vitezometru,turometru,indicatori,etc ) inafara de kkt-ul ala cu economy - care la diesel nu are cum sa mearga in veci,iar colegul s-a referit prin 'ceasul de bord' probabil la instrumentul ce indica ora...lucru caruia nu i-am dat nici o importanta,recunosc.
                    Singurul defect nereparat se poate spune ca ar fi trapa,dar zic eu ca se compenseaza cu AC-ul functional(la care viseaza multi)
                    Una peste alta,colegul NeRv1 mi-e prieten si la afacerea care a facut-o cu mine...a ramas de unde, poa' sa-i puna si coarne la masina daca vrea!

                    Comment


                    • #11
                      @PRUDOM

                      Quote:
                      Originally Posted by carmine

                      Quote:
                      Originally Posted by NeRv1 View Post
                      ...tapiteria in conditie precara, turela nu fct..vreo 2 urme de rugina si un pic vopseaua exfoliata...ahh...si nu fct ceasul de bord si modulul ala economic.

                      Ciudat, p-aici era prezentata ca fiind impecabila si complet functionala. S-o stapanesti sanatos & welcome !

                      Ei...sa nu se inteleaga gresit,masina este cu mult peste 'tractoarele' transformate in 'spatele blocului' si se prezinta f.bine : urmele alea 2 de rugina sunt cam de marimea unei monezi de 50 bani si au fost stopate(nu chituite si spoite),la bord functioneaza toate instrumentele(vitezometru,turometru,indicatori,etc ) inafara de kkt-ul ala cu economy - care la diesel nu are cum sa mearga in veci,iar colegul s-a referit prin 'ceasul de bord' probabil la instrumentul ce indica ora...lucru caruia nu i-am dat nici o importanta,recunosc.
                      Singurul defect nereparat se poate spune ca ar fi trapa,dar zic eu ca se compenseaza cu AC-ul functional(la care viseaza multi)
                      Una peste alta,colegul NeRv1 mi-e prieten si la afacerea care a facut-o cu mine...a ramas de unde, poa' sa-i puna si coarne la masina daca vrea!
                      __________________

                      Aici puteti vedea o alta masina impecabila vanduta de maestrul prudom, si peripetile noului propietar cu o masina de 4500E MERITA CITIT TOPICUL


                      http://www.clubmercedes.ro/mi-am-luat-un-300-se-t896.html?t=896
                      Last edited by optimus; 04-02-2010, 02:40 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Felicitări domnule NeRv1, eu nu am avut banii necesari să o cumpăr, sufăr şi acum, şi mă bucur din suflet pentru alegerea ta. Dacă tu ai considerat că asta e "dragostea" ta, nu mai contează ce spun alţii. O să o scoţi cumva la capăt cu micile probleme pe care le are maşina. Încă o dată, să o stăpâneşti mulţi km fără probleme.

                        Comment


                        • #13
                          Bine ai venit in club si sa o stapinesti sanatos, ka de probleme nu ti fa griji, se rezolva, cu mult NERV1, toate cele bune !

                          Comment


                          • #14
                            Prima mea masina pe care o iubesc si acum.Sa o porti sanatos si sa ai grija de ea.
                            Last edited by no problem; 04-02-2010, 21:41 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc

                              Va multumesc mult la toti pentru primire. Am sa incerc sa raspund la vreo 2 intrebari ce s-au pus: masina se prezinta foarte bine fata de multe tigai pe care le-am intalnit pana acuma. Colegul Prudom dupa cum a si zis, a lasat loc sa pot face aceste mici defectiuni sa le zicem. Nu uitati ca fierul e fier si nu poti sti cand se strica!
                              Prudom a vrut sa imi dea clienti la ea, in cazul in care am luat-o sa o dau mai departe si am mai avut si vreo doi clienti la ea pana acum, ahh si la jante daca tot zicea cineva. Aceasta masina nu este de vanzare si nici jantele de pe ea. Imi place la nebunie si mi se potriveste ca o manusa.
                              Mai spunea cineva de look, daca vreau sa o tin originala s.a.m.d Masina in cea mai mare parte va ramane asa, eventual daca nu ma impac pentru moment cu ceva voi da jos si voi pune la pastrare. Ma gandeam la momentul asta sa ii refac total tapiteria, prima oara am optat pentru piele dar am mai avut piele si nu ma impac bine cu ea. Desi intretinerea este mai usoara, vara mor inauntru, transpir tot, iar iarna pana se incalzesc scaunele deja ti-a intrat frigul in oase.
                              Dupa refacerea tapiteriei , facut turela sa functioneze, trebuie sa ma hotarasc daca pastrez lumina foarte slaba din bord sau o schimb(?), va primi o folie de bun simt. M-am gandit la xenoane dar farurile vad destul de bine plus ca neavand lupa s-ar putea sa imi umple altii podul de carne
                              Pe viitor trebuie sa ma hotarasc daca va ramane acest motor sau se va schimba cu altul mai performant, acest motor pe care il are acum este foarte bun si economic dar la o masina de asemenea statura, greutate si restul, nu prea reuseste motorul sau cutia (ca e manuala) sa isi faca treaba. Cand altii merg cu a 2a, a 3a eu trebuie sa merg cu 1a ca altfel dau a 2a si subtureaza imediat. Din punctul meu de vedere toate masinile mari, in special limuzinele ar trebui sa aiba cutie automata.

                              Din nou multumesc tuturor pentru priimirea calda si sa ne auzim sanatosi.
                              Un Paste Fericit!! va doresc tuturor

                              PS Sovietcool, multumesc mult pentru oferta. Am sa te contactez sa punem la cale o intalnire.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF