Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

My Vito 2007

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De la Turci

    Am venit de la Istambul cu cate ceva in plus pe masina , toate ( bara fata , grile fata , bari laterale , grile sub geam , manere usi , bari portbagaj , bara spate , grila spate , grila la portbagaj , si emblema cu vito ) toate 600 Euro
    DSCN2464.JPG

    DSCN2465.JPG

    DSCN2466.JPG

    DSCN2467.JPG

    DSCN2472.JPG

    DSCN2473.JPG

    DSCN2477.JPG

    DSCN2480.JPG

    DSCN2483.JPG

    DSCN2485.JPG

    Comment


    • #17
      Si cam cat erau in RO? ca sa putem face o comparatie

      PS f frumoase
      Mercedes - Vito 115 CDI - WDF63970313329457

      Comment


      • #18
        In RO erau toate cam 1000 Euro fara montat , acolo a inclus si montatul si motorina pana pana la Istambul dus-intors ajunge cam 100 Euro , eu oricum am avut drum ca am cautat si verighete si mici cumparaturi...

        Comment


        • #19
          Ps: in banii astia 600 Euro eu am mai schimbat si stopul dreapta spate ca il aveam crapat

          Comment


          • #20
            Si verighete ai luat?

            Casa de piatra!
            Mercedes - Vito 115 CDI - WDF63970313329457

            Comment


            • #21
              Ca pret as putea face o completare, la noi din cate am vazut e 600 de lei bullbarul, 600 pragurile si 400 barele de pe acoperis. Personal astea le-am gasit in Ucraina la 100 de dolari bullbaru, 90 pragurile si 50 barele de pe acoperis. Si apropo, Casa de Piatra!!
              Last edited by Luxian; 05-18-2010, 09:53 AM.

              Comment


              • #22
                Da am gasit si verighete , s-a cam scumpit si la ei aurul dar macar sunt modele multe si ai de unde sa alegi

                Comment


                • #23
                  arata bine masina.
                  felicitari!
                  Vito 111 cdi

                  Comment


                  • #24
                    Autoturism sau autoutilitara

                    Detin un Mercedes Vito 108 CDI mixt 6 locuri.La RAR mi-i l-au pus in talon ca si autoutilitara.Este corect?De ce nu autoturism? Ce are in plus Vito ca si utilitate fata de un autoturism? 6 locuri si portbagaj.Atat.Nu are adaptat macara,frig,etc.Poate cele cu 2 locuri care sunt ptr marfa. Va intreb pe cei ce detineti Vito cum il aveti incadrat?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by litza65 View Post
                      Detin un Mercedes Vito 108 CDI mixt 6 locuri.La RAR mi-i l-au pus in talon ca si autoutilitara.Este corect?De ce nu autoturism? Ce are in plus Vito ca si utilitate fata de un autoturism? 6 locuri si portbagaj.Atat.Nu are adaptat macara,frig,etc.Poate cele cu 2 locuri care sunt ptr marfa. Va intreb pe cei ce detineti Vito cum il aveti incadrat?
                      Te-as ruga frumos sa deschizi un topic nou cu problema ta aici: http://www.clubmercedes.ro/discutii-...lasse-f95.html
                      Bafta.

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by litza65 View Post
                        Detin un Mercedes Vito 108 CDI mixt 6 locuri.La RAR mi-i l-au pus in talon ca si autoutilitara.Este corect?De ce nu autoturism? Ce are in plus Vito ca si utilitate fata de un autoturism? 6 locuri si portbagaj.Atat.Nu are adaptat macara,frig,etc.Poate cele cu 2 locuri care sunt ptr marfa. Va intreb pe cei ce detineti Vito cum il aveti incadrat?
                        Al meu e autoturism, dar trebuie sa stii ca are si avantaje mari,daca-i incadrat ca si utilitara.Pentru ca la al meu am platit 1300 euro taxa de inmatriculare,daca era utilitara taxa era 0.Asigurarea mea RCA fiind si pe firma este cam 1800 lei pe an.Taxa auto este 380lei.Casco 105 euro pe luna.Toate aceste costuri ar fi mult mai mici daca era autoutilitara.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by vitotrans View Post
                          Al meu e autoturism, dar trebuie sa stii ca are si avantaje mari,daca-i incadrat ca si utilitara.Pentru ca la al meu am platit 1300 euro taxa de inmatriculare,daca era utilitara taxa era 0.Asigurarea mea RCA fiind si pe firma este cam 1800 lei pe an.Taxa auto este 380lei.Casco 105 euro pe luna.Toate aceste costuri ar fi mult mai mici daca era autoutilitara.

                          Eu stiu ca autoutilitarele platesc mai mult la impozit ,taxa de drum ,RCA ...

                          Comment


                          • #28
                            Am mai auzit un caz de genul , tot asa era un Vito mixt.Al meu e 8+1 in acte , in realitate 7+1 , si e incadrat autoturism.

                            Comment


                            • #29
                              Al meu e 7+1 si e trecut autoturism,la feribot am platit ca pentru orice masina mica,autoturism,asa am platit si rovigneta in Romania pentru un an,tot f putin
                              Legat de cele mixte,aici la mine in localitate sunt Vito asa multe,cum era Aro camioneta pe timpul defunctului,cele mixte trecute la autoutilitare au max 6 locuri si au spatiul ala separat pentru marfa,cum este dacia papuc cu 2 sau 5 locuri sau nissan navara sau altele de genul
                              Pt Ionutrsu: Frumos vito din 2007,mi-ar placea sa-l schimb si eu pe al meu ca-i batranel,cat te-a ajuns pe tine in Germania?
                              SA-L STAPANESTI SANATOS SI MILIOANE DE KM FARA PROBLEME!
                              Drumuri bune tuturor!
                              Last edited by danyelys28; 06-05-2010, 14:18 PM.
                              condusul sportiv costa scump

                              Comment


                              • #30
                                13.000 am dat pe el in Germania si 1.700 inmatriculatul pentru ca inca nu era editia si cu filtru de particule , din 2007 au schimbat bordul fata de 2004+ dar din 2008 au pus si filtru de particule... oricum nu recomand sa iei cu filtru de particule ca am cunoscut pe cineva cu sprinter 2008 la care s-a srricat filtrul de particule si il ajunge cam 2.000 Euro sa`l schimbe..

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF