Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

MB W 126 560 sel full version

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MB W 126 560 sel full version

    My Car w 126 560 sel varianta full, model ambasada, an 87, motor schimbat si omologat de 124 300 D , cutie 5 trepte de 124, grup diesel, ka dotari masina are :
    4 geam el fata - functioneaza
    tetiere fata scaune el - functioneaza
    scaune el fata cu memorii - spate el - functioneaza
    incalzire scaune fata - spate - functioneaza
    perne aer scaune fata- functioneaza
    trapa el - functioneaza (trebuie schimbat un brat dr)
    oglinda dr el - functioneaza
    dublu climatronic - trebuie radiator aer cu ventilator
    webasto - functioneaza dar trebuie legat la instalatie
    inchidere centralizata- functioneaza
    alarma -nu am la ea telecomanda
    volan reglabil electric - functioneaza
    tapiserie piele neagra tot interiorul inclusiv stilpi -geam -usi-laterale fata -spate -impecabila fara rupturi julituri
    lumini parasolare
    lumini spate laterale pt citit
    lampa oglinfa fata
    lampa spate interior
    stergatoare faruri
    faruri reglabile
    cotiere fata -spate
    mp3 pioneer cu statie de amplificare pe 4 boxe
    abs

    Masina functioneaza bine, porneste impecabil , la sfert ,cum se spune,, motorul trage f bine , e sprinten pt caroseria asta, consumul este undeva la 11 in oras si 7-8 afara, in functie de talpa, am schimbat la ea placute frine fata-spate, cablu frina de serviciu, saboti frina spate, consumabile ulei filtre,ulei grup, semnale albe fata, parbriz fata, far stg fata, si urmeaza mici retusuri la vopsea, kilometrajul de facut sa indice, si cam atit pina acum...
    VIN: WDB1260391A263016
    restul de dotari il mai aflati din descrierea vin' ului...
    Attached Files
    Last edited by fun_mertzan; 03-21-2010, 21:46 PM.

  • #4
    Frumoasa, dar mare pacat de transplant
    Masinile astea nu sunt facute sa aida un diesel tzacanit pe ele, ele sunt facute pentru un V8 adevarat care sa raga cat poate de tare.

    S-o conduci sanatos !
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #5
      Superba bestia... s`o stapanesti sanatos!

      Comment


      • #6
        Marele alb eu sunt de acord cu tine. Si mie mi-ar placea sa am un 560 SEL cu motor original, dar vezi si tu ce impozite avem in Europa. Si eu iubesc tare mult w126-le, dar momentan nu-mi permit nici macar impozitul la un 300 diesel, daramite cel pt 5600 cmc. Eu cred ca acesta este principalul motiv pentru care le-au dizelat 90%.

        In ceea ce priveste masina sunt invidios :P. Arata foarte bine si imi place ca functioneaza aproape toate pe ea. Imi place si numarul ).

        Comment


        • #7
          Merci mult dragi colegi, pt urari, motorul sa stii ca se aude f bine, nu e galagios, fiind 6 in linie merge f rotund si cind e calad la 80 gr , toarce ca un motanel ..., nr masinii a fost ales special caracteristic modelului, sa fie mai reprezentativ,...

          Comment


          • #8
            Super tare ,grozav interior cat si exterior,motorizarea perfecta pentu mine ,superbe masini ,adevarate ,elegante ,cu personalitate ....tot ce vrei. Sa o stapanesti sanatos.Respect

            Comment


            • #9
              Foarte frumoasa masina, prima impresie a fost ca este 300d de cobra, ca asa sunt multe w126 care au fost transformate in diesel , dar este un motor de generatie mai noua care trage foarte bine si cred ca este potrivit pt masa masinii.
              Mercedes w211 E220CDI
              Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
              Mercedes w124 2.5 d 90 cp

              Comment


              • #10
                Să o stăpâneşti mulţi km, fără probleme. Mă bucur că a ajuns pe mâna unui adevărat fan al modelului W126. Eu, pot doar să-l visez în continuare...Poate...într-o zi...

                Comment


                • #11
                  Frumoasa masina si actualmente cu cea mai potrivita motorizare pt vremurile noastre...

                  Un sfat, daca mi se permite: scapa de vignetele alea de pe parbriz (cele expirate-bineinteles) si de presurile alea de guma! Se pot face de un croitor iscutit presuri aproape identice cu cele originale (la aspect) din mocheta "tivita" sau in fct. de buget , eventual, se poate comanda ceva corespunzator de la MB!

                  Numai bine!

                  L.E. Vad ca "ai pus mana" pe un numar extrem de exclusiv!
                  Last edited by dan500se; 03-22-2010, 13:23 PM.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #12
                    Ai schimbat parbrizul? Imi place masina si mai ales numarul, arata bine. Bafta !
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #13
                      Am si presurile originale, cele de mocheta, dar le pun acum cind incepe sezonul cald, iar cele gri "de guma" sunt tot de mercedes originale se potrivesc identic cu podeaua si le am pus pt timpul umed- rece ,...nr masinii a fost ales special pt masina ca si model sa o reprezinte in mod special ca model, mai putin motorizarea, oricum motorul e super bun, nu consuma si nu pierde ulei lichide-fluide, trage f bine, porneste f bine si usor, multumesc pt urari si aprecieri, toate cele bune tuturor si asfalt uscat!

                      Comment


                      • #14
                        Originally posted by fun_mertzan View Post
                        Am si presurile originale, cele de mocheta, dar le pun acum cind incepe sezonul cald, iar cele gri "de guma" sunt tot de mercedes originale se potrivesc identic cu podeaua si le am pus pt timpul umed- rece ...
                        Atunci "mea culpa" ... Si eu procedez la fel! Doar ca eu am pus peste presurile originale unele mai mici de guma pt protectie...doar in fata.Mai ales ca eu umblu des prin zone destul de "neamenajate".


                        Eventual-odata cu vremurile mai bune, poti sa pui si un 560 sub capota ca cea ce scrie sa fie chiar in conformitate cu realitatea!
                        Last edited by dan500se; 03-22-2010, 21:08 PM.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #15
                          Originally posted by fun_mertzan View Post
                          Am si presurile originale, cele de mocheta, dar le pun acum cind incepe sezonul cald, iar cele gri "de guma" sunt tot de mercedes originale se potrivesc identic cu podeaua si le am pus pt timpul umed- rece ,...nr masinii a fost ales special pt masina ca si model sa o reprezinte in mod special ca model, mai putin motorizarea, oricum motorul e super bun, nu consuma si nu pierde ulei lichide-fluide, trage f bine, porneste f bine si usor, multumesc pt urari si aprecieri, toate cele bune tuturor si asfalt uscat!
                          Deci cum s-ar spune esti multumit de achizitie,nu?
                          Ma bucur sa vad ca te ocupi de ea,spor!

                          p.s. nota 10 pt numar

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF