Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Colegul cl600.

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • Originally posted by Zeus View Post
      Colegul cl600.
      Mergi, vad ca este specialist pe 7G , pe mine ma interesa pt 722.7 de pe w168. l-am sunat si nu se pricepe la aceasta cutie, caut in continuare pe cineva
      Last edited by Zeus; 04-08-2015, 12:17 PM.

      Comment


      • Unde să merg eu?
        Folosește cu încredere litera mare, până una-alta!

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • era "Merci" , am scris gresit.

          Comment


          • As dori sa stiu daca cutiile automate au restricti la tractarea de remorci ?
            Am un VIANO automat si as vrea sa tractez un slep de transportat masini

            Comment


            • nu stiu ce tip de cutie s-a pus pe acel model, oricum ca sa nu o strici ar fi bine sa pleci usor de pe loc pana se blocheaza convertorul de cuplu, ca sa nu fie frecarea prea mare, apoi o tii intr-o turatie constanta, si fiind blocat nu uzeaza convertorul.

              Comment


              • Salutare revin din nou cu o problema la cutia mea automata c270 CDI din 2001 am schimbat placa electricã noua conector,ulei ,filtru ,garnitura ,am reusit sa fac 2000 km cu ea prefecți fara nici un fel de problema cand abia am simțit ca am scãpat de problema si nu ma mai baga in mod de avarie azi bineinteles la semafor cand sa pornesc am fãcut-o putin mai sport si sa blocat iarasi in treapta a doua la fel in mod de avarie...daca știe cineva ce ar mai putea fi având in vedere ca am bagat atâția bani in cutia asta si tot la fel face! Va rog un specialist care ma poate ajuta...menționezi ca am facut diagnoza si nu imi da nici o eroare la cutie... Poate sami spunã cineva ce ar mai putea fi...?

                Comment


                • Hristos a Inviat !!! Am un E 220 CDI W211 din 2007 cu facelift si as vrea sa stiu ce model de transmisie se afla pe acest model ... E cumva 722.6? Am cautat peste tot in epc/wis wiki etc ... Dar nimic clar ... Si as mai vrea sa stiu ce model de ulei e cel mai bun ... Cu Stima !!!

                  Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

                  Comment


                  • Incearca sa postezi VIN-ul si vei afla cu sigurante.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • pai ar trebui sa fie cu 7 viteze, 7g-tronic.
                      Last edited by dj_cristi; 04-14-2015, 21:25 PM.

                      Comment


                      • Originally posted by pasarel View Post
                        Hristos a Inviat !!! Am un E 220 CDI W211 din 2007 cu facelift si as vrea sa stiu ce model de transmisie se afla pe acest model ... E cumva 722.6? Am cautat peste tot in epc/wis wiki etc ... Dar nimic clar ... Si as mai vrea sa stiu ce model de ulei e cel mai bun ... Cu Stima !!!

                        Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
                        722.6-A 001 989 68 03.Pe viitor,posteaza VIN-ul.

                        Comment


                        • Salut,
                          Am nevoie de un sfat, am un C200 din 2001 w203 si am o problema la cutia automata am foat la mai multi mecanici si toti imi zic altceva si astazi m-am intalnit cu cineva care are un E320 din 2000 pe care vrea sa il radieze si a zis ca imi da mie cutia, din cate stiu eu cutia mea este modelul 722.6 si din ce am cautat pe internet am vazut ca si pe e class din 2000 este acelasi tip de cutie. In cazul in care este acelasi model se potriveste la mine, conteaza ca motorul lui este de 3200 si a meu de 2200?sau macar covertizorul se potriveste la mine, primu lucru care as crea sa il schimb ar fi asta dupa ultima verificare.

                          Mersi

                          Comment


                          • Originally posted by alini97 View Post
                            Salut,
                            Am nevoie de un sfat, am un C200 din 2001 w203 si am o problema la cutia automata am foat la mai multi mecanici si toti imi zic altceva si astazi m-am intalnit cu cineva care are un E320 din 2000 pe care vrea sa il radieze si a zis ca imi da mie cutia, din cate stiu eu cutia mea este modelul 722.6 si din ce am cautat pe internet am vazut ca si pe e class din 2000 este acelasi tip de cutie. In cazul in care este acelasi model se potriveste la mine, conteaza ca motorul lui este de 3200 si a meu de 2200?sau macar covertizorul se potriveste la mine, primu lucru care as crea sa il schimb ar fi asta dupa ultima verificare.

                            Mersi
                            De convertizor nu stiu dar clar cutia nu va fi buna fiindca chiar si daca ar fi compatibila diferenta de motorizare inseamna ca pinioanele din interiorul cutiei sunt de dimensiuni diferite implicit daca faci transplantul va trebui sa o accelerezi destul de mult ca sa pleci de pe loc cu ea asta daca va pleca de pe loc in primul rand si asta daca nu iti va omori motorul de fiecare data.Tu trebuie sa urci mult in ture ca sa ajungi la cuplu de putere care il are cel cu motor de 3200 ca sa misti ceva in cutia aia.Ca sa nu mai zic 722.6 este o cutie comandata electronic dar 722.6xx unde xx garantez ca va fi diferit la cutiile voastre deci de exemplu el ar putea avea 722.664 si tu 722.699 total altceva ca sa nu mai zic ca trebuie recalibrat calculatorul cutiei dupa transplant si ea tot nu va merge bine.Va merge cum razbeste si ea si nu va avea o viata lunga.Poti eventual verifica daca pinioanele din cutia ta sunt compatibile cu cutia lui si daca da atunci nu cred ca mai trebuie schimbat convertizorul (presupunand ca acesta din urma este functional) dar eu unu nu mas juca cu ele daca nu as stii sigur ca sunt compatibile.

                            De ce vrei sa schimbi cutia de pe masina?Ce are, ce face, sau ce nu face, ce simptome da cum si cand au aparut,probabil se poate recupera/reconditiona/repara si poate chiar scapi mai ieftin.
                            Last edited by dinamix; 04-25-2015, 15:23 PM.

                            Comment


                            • Problema este cand se incalzeste uleiul in cutie pierde presiune se tureaza mai mult dupa care schimba viteza si nici nu mai are putere masina sa traga mai ales in afara orasul cand merg cu 80-90 la ora apas pedala si abia trage, unu ce se ocupa de cutii automate a zis ca convertizorul iar un altu ca trebuie desfacuta cutia si sa verifice tot iar pe test da eroare pe cutie ca ar fi placuta electronica, de aceea nu stiu exact cum sa fac si ma gandeam ca daca se potriveste convertizorul de pe E sa il schimb si sa vad dupa daca mai face asa.

                              Mersi,

                              Comment


                              • Dupa simptomele descrise eu unul suspectez ca ti-a intrat antigel in uleiul din cutie deasta pierde presiune iar antigelul este mai vascos ca si uleiul care este un lubrifiant si iti patineaza discurile in cutie cand se incalzeste uleiul.Si cutiile au un radiator care se mai fisureaza.Verifica daca poti uleiul din cutie dai baia de ulei jos vezi ce gasesti daca uleiul este uzat daca este diluat daca ai pilitura etc (asta in conditii ideale in care uleiul din cutie este la nivel si a fost schimbat regulat) daca este diluat in sensul ca se vad pete in el sau ca apa in ulei e clar radiatorul nicidecum convertizorul.Nu cred ca este convertizorul fiindca trebuia sa smuceasca cand schimba treptele si daca patina cutia trebuia sa patineze indiferent de pozitia masini dar tie iti face doar in mers.Tind sa cred ca acolo e problema ta.Mai ales ca la un convertizor dus frecarea este mai proeminenta la plecarea de pe loc.Nicidecum in mers la turatie constanta unde el este deja blocat(frecarea este minima).Daca era convertizorul trebuia sa smuceasca sau macar sa faca figuri la plecarea de pe loc.

                                Indiferent daca vrei sa schimbi convertizorul o sa trebuiasca sa dai jos cutia sa schimbi uleiul (asta daca nu vrei sa il refolosesti pe cel vechi ceea ce nu te sfatuiesc) nu stiu daca convertizorul este compatibil dar incearca sa verifici uleiul din cutie posibil sa scapi cu un schimb de ulei filtre garnitura si radiator cutie.
                                Last edited by dinamix; 04-25-2015, 21:36 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF