If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out). See less
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less
Cutiile de viteze automate
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
WOW! Jos palaria automaticule! Mai rar sa dai de-un om din bransa care sa aiba atat rabdare si sa ofere consultanta free. Mai sus am vazut unul din ultimele posturi ale lui 200ce_Marius (sa se odihneasca in pace, acolo, sus!) si iarasi m-am cam intristat...
@Automaticul: WDB2100061B350379, 115mii km, cutie manuala (stiu ca e topic de automate), 6+1. Fii bun si zi-mi si mie:
- ce ulei si ce cantitate intra in cutie:
- iarna, la rece (primele 10 minute) intra greu intr-a-ntaia si-a doua. Ai idee de ce?
Multumesc.
salut.am nevoie urgenta de un sfat e220 cdi din 2007 are cutie 7Gtronic?daca ii asa cum se foloseste cand schimbi manual?
Buna seara, daca vei scrie seria de caroserie , vom sti ce model de cutie are masina , si vom putea sa lamurim lucrurile cu privire la cum se merge pe "manual" si "automat".
Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
@Automaticul: WDB2100061B350379, 115mii km, cutie manuala (stiu ca e topic de automate), 6+1. Fii bun si zi-mi si mie:
- ce ulei si ce cantitate intra in cutie:
- iarna, la rece (primele 10 minute) intra greu intr-a-ntaia si-a doua. Ai idee de ce?
Multumesc.
M-am mai documentat si problema este mentionata ca bug la transmisiile manuale pe W210, de Autodata:
"Problem - difficult to chage from 1st to 2nd gear when cold
Cause - transmission oil quantity
Remedy - oil quantity reduced by 300ml. Drain and refill transmission with reduced quantity of oil".
Sa inteleg ca are prea mult ulei?! Sa fi pus neamtzu mai mult decat trebuie sau "s-a umflat"?
M-am mai documentat si problema este mentionata ca bug la transmisiile manuale pe W210, de Autodata:
"Problem - difficult to chage from 1st to 2nd gear when cold
Cause - transmission oil quantity
Remedy - oil quantity reduced by 300ml. Drain and refill transmission with reduced quantity of oil".
Sa inteleg ca are prea mult ulei?! Sa fi pus neamtzu mai mult decat trebuie sau "s-a umflat"?
Buna seara,intradevar, exista o astfel de notificare , dar nu este valabila pentru toate modelele de cutie manuala, sunt anumite serii de cutii la care se face acesta operatie , asta inseamna ca nu in orice Mercedes cu cutie manuala , trebuie sa pui ulei mai putin in cutie , daca are probleme cu schimbarea treptelor 1-2 cand este rece.
Eu personal recomand, ca inainte de a lua o decizie privind, reducerea nivelului de ulei din cutie , sa faceti o documentare corecta asupra seriei de cutie care o are automobilul fiecaruia, si dupa aceea sa faceti operatiunea,
Acum cu privire , la masina lui CUTARESKU ,seria de cutie care o ai pe masina este 716.640 uleiul pentru aceasta cutie este A 001 989 26 03 ca si cantitate trebuie 1,5L ,
Cantitatea de 1,5L este cea redusa , initial era de 1,8L , DAR daca si dupa ce se pune cantitatea redusa tot sunt probleme cu schimbare treptelor 1-2 la rece , atunci va trebui sa se faca sapaturi si sa se afle cauza .
Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
Vazand topicul asta am zis ca postez si eu o curiozitate.
Masina in cauza : SLK 350 7G tronic
Am observat, chiar de cand a fost noua masina masina la schimbarea in viteza (D sau R) ca ar avea tendinta sa forteze putin plecarea, parca te-ar impinge sa apesi pedala de frana mai tare. Senzatia apare mai ales cand e rece afara. Nu e deranjant, complet neglijabil, insa asa ceva nu am simtit la S320 cdi sau la ML 320 cdi cu toate ca e altfel gandit modul de schimbare insa si cuplul ceva mai mare. Mentionez ca turatia la relantiv se situeaza la valoarea de aprox. 700-800 rpm.
Sunt simptome normale sau ar fi bine sa le fac o vizita la reprezentanta ? (de fiecare data cand am fost la ei, uitasem de acest aspect)
Vazand topicul asta am zis ca postez si eu o curiozitate.
Masina in cauza : SLK 350 7G tronic
Am observat, chiar de cand a fost noua masina masina la schimbarea in viteza (D sau R) ca ar avea tendinta sa forteze putin plecarea, parca te-ar impinge sa apesi pedala de frana mai tare. Senzatia apare mai ales cand e rece afara. Nu e deranjant, complet neglijabil, insa asa ceva nu am simtit la S320 cdi sau la ML 320 cdi cu toate ca e altfel gandit modul de schimbare insa si cuplul ceva mai mare. Mentionez ca turatia la relantiv se situeaza la valoarea de aprox. 700-800 rpm.
Sunt simptome normale sau ar fi bine sa le fac o vizita la reprezentanta ? (de fiecare data cand am fost la ei, uitasem de acest aspect)
Buna seara,in ceea ce priveste cutia 7G-tronic indiferent de modelul de motorizare sau caroserie al masinii ea se comporta la fel (schimbari , adaptari,modul de lucru in general), singura diferenta in cazul de fata este greutatea masinii , cat cantareste un SLK si cat cantareste un S sau ML , un este sa misti 1000-1300kg , alta este sa misti 2500kg.
Acum revin la cele scrise mai sus de Bogdanc, masina in cauza este motorizare pe benzina , nu putem sa facem comparatie cu cele diesel in cazul cutiilor automate .DE CE ?. toate masinile cu motorizare pe benzina , la rece sunt mai turate 1100-1300 rot/min , in cazul celor diesel turatia este mai mica 900- 1100 rot/min, una este sa cuplezi in D sau R la 1300 rot/min si alta este sa cuplezi la 900 rot/min.
Turatia de 700-800 rot/min este la cald si atunci nu se mai simte acel soc ,acest lucru se intampla la toate masinile care au cutie automata , cand se incalzesc nu mai au acel soc la cuplare , DE CE ?, la rece uleiul este mai vascos + o turatie mai ridicata a motorului duc la acel soc ,daca il pot numi asa , faptul ca ,,cutia cupleaza mai ferm , chiar si schimbarile sunt altfel ,se fac la o turatie mai ridicata , am mai discutat despre faptul ca la rece cutiile schimba mai sus in turatie , pentru a se incalzi motorul mai repede (diesel+benzina), este normal sa se manifeste in acest fel.
Vedeti voi, cutiile automate nu sunt chiar atat de simple cum par , nu le comparati cu cele manuale si nici intre ele (model intre model), fiecare model de cutie are "ceva" al ei , mai ales cele generatie mai noua, in care 15%este mecanica si 85% este electronica ,( ganditiva ca jucati un joc de sah cu un calculator, cine castiga?).
Buna ziua. Am un W124,250 D, serie de caroserie WDB1241251A756949,serie de motor 60291212016283 si cutie automata cu seria 201 270 30 01 722 400 02 7220054 care deocamdata functioneaza doar in 3 viteze. Intentionez sa pun cutia cu seria 124 270 87 00 722 3688759. Am nevoie de cateva pareri. Primele 6 poze sunt de la cutia veche iar urmatoarele 3 sunt de la cea noua.
mersi mult pentru manualul de utilizare.daca poti si ai timp m-ar interesa si un manual de service pentru e220 din 2006 in limba romana dc ai?multumesc
Buna ziua. Am un W124,250 D, serie de caroserie WDB1241251A756949,serie de motor 60291212016283 si cutie automata cu seria 201 270 30 01 722 400 02 7220054 care deocamdata functioneaza doar in 3 viteze. Intentionez sa pun cutia cu seria 124 270 87 00 722 3688759. Am nevoie de cateva pareri. Primele 6 poze sunt de la cutia veche iar urmatoarele 3 sunt de la cea noua.
Buna seara, am facut ceva sapaturi si ce am gasit?.se pare ca acest automobil a mai avut schimbata cutia de viteze, deoarece aceasta serie nu este cea originala, masina ar fi trebuit sa aibe seria 722.414.
Seria 722.400 care o ai pe masina , se pare ca este de pe un 190 E , 2,3 benzina, cutia cu seria 722.357 pe care vrei sa o pui pe masina,este de pe un 124, 300td.
Pentru a reusi sa o pui pe masina si sa mearga bine , v-a trebui sa sa faci niste modificari ;flansa de cardan(de pe cutie) cea metalica, trebuie sa o schimbi cu cea de pe masina,in ceea ce priveste contactul rotund de pe partea stanga a cutiei ,cel cu 4 pini , unde este manetuta de schimbare P,R,N ,D ,v-a trebui sa-l lasi pe cutie , si sa mergi la cei de la care ai cumparat cutia si sa iti dea si partea de cablaj de pe caroserie , pentru ca altfel nu poti sa pui acel contact de pe cutia care o ai pe masina acum ,datorita formei pe care o are .
CABLAJ ,MA REFER LA MUFA ROTUNDA SI 10-15 CM DE CABLU ,pentru a putea taia mufa dreptunghiulara, si sa te legi cu cea rotunda , tot 4 pini are , pentru a putea sa pornesti masina in P,N , si sa se aprinda becurile la marsalier.
Acum ,torque converterul cel care este pe masina acum , merge la 190 E si 2,5 TD, este posibil sa fie chiar cel original al masinii, "banuiesc",avand in vedere ca ,, cutia care vrei sa o pui pe masina este de pe un 300TD , eu recomand sa pui converterul care il ai acum pe masina , daca uleiul este curat in cutia care o ai pe masina si nu ai span in baia de ulei.
De ce spun sa pui converterul de pe masina ?, pentru ca si aceste convertoare, au si ele particularitatile lor , adica momentul de cuplare , high stall sau low stall,/www.tciauto.com/Products/TechInfo/torque_converters_explained.asp , aici am pus o adresa in care se explica ce inseamna si ce face un torque converter, in cazul Mercedes , fabricantul nu a lasat nici o usita deschisa pentru a face modificari , in interiorul convertoarelor sau al cutiei.
Pentru a reusi sa duci la capat aceasta operatie trebuie sa ai rabdare si un pic de atentie , NU TOT CE ZBORA SE MANANCA.
Mai are o diferenta din cate am vazut si adica marimea suruburilor care vin prinse pe cutie, pe laterale, de la conductele de ulei ce vin de la radiator pentru racirea uleiului.(cutia care vreau sa o pun are gaurile mai mari la suruburi pe cand cea care o am pe masina are suruburi mult mai mici in diametru ) Se pot face reductii pentru ca sa folosesc vechile suruburi? Afecteaza cu ceva?
Ford- 1937 (nerestaurat)
Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
W126 - '87, 500SEL
W126 - '88, 300SEL
Simson 425 s - '57
Buna seara, daca vei scrie seria de caroserie , vom sti ce model de cutie are masina , si vom putea sa lamurim lucrurile cu privire la cum se merge pe "manual" si "automat".
buna ziua.chiar m-ar interesa ce trebuie sa schimb la masina.masina am adus-o din germania de cateva zile e220 cdi 170 cp 200000 de mii de km.cartea service ii in germana din ce am intales eu filtru de aer schimbat la 127 de mii,uleiul la cutie la 160 de mii,kombifilter nu stiu ce ii schimbat la 160 de mii ,filtru praf neschimbat,ol verteilergetriebe nu stiu ce ii,lichide de frana schimbat la 180000 mii,lichid racire neschimbat,curea de transmisie neschimbata nu ii pe lant?kraftsoffilter nu stiu ce ii,aktivkohlefilter nu stiu ce ii.as fi curios ce imi recomandati sa schimb?serie sasiu WBD2112081B205184.nu am mai condus automata si mi se pare ca consuma destul de mult ce consum ar trebui sa am in oras?pentru a reduce consumul ar trebui ca turometrul sa fie pe la 1500 de rotati pe minut?peste 140 la ora motorul se aude mai tare ii normal?nu am gasit in manualul de utilizare despre oglinzile incalzite si cum se pot inchide (sa se plieze automat) cand inchizi masina?cum pot trece computerul de bord din germana in engleza?va multumesc
Mai are o diferenta din cate am vazut si adica marimea suruburilor care vin prinse pe cutie, pe laterale, de la conductele de ulei ce vin de la radiator pentru racirea uleiului.(cutia care vreau sa o pun are gaurile mai mari la suruburi pe cand cea care o am pe masina are suruburi mult mai mici in diametru ) Se pot face reductii pentru ca sa folosesc vechile suruburi? Afecteaza cu ceva?
Buna seara, bineinteles ca se pot folosi holenderele care le ai pe masina , era o problema daca era invers, este vorba de,,debitul si presiunea de ulei care circula pe conducte pentru racirea uleiului din cutie.
Poti sa iti faci reductii , dar atentie ca trebuie sa folosesti seibi de cupru sau aluminiu pentru etansare, adica pui saiba cand montezi reductia si mai pui seibi cand montezi holenderul cu conducta, pentru a nu avea pierderi de ulei, la acele inbinari.
Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
buna ziua.chiar m-ar interesa ce trebuie sa schimb la masina.masina am adus-o din germania de cateva zile e220 cdi 170 cp 200000 de mii de km.cartea service ii in germana din ce am intales eu filtru de aer schimbat la 127 de mii,uleiul la cutie la 160 de mii,kombifilter nu stiu ce ii schimbat la 160 de mii ,filtru praf neschimbat,ol verteilergetriebe nu stiu ce ii,lichide de frana schimbat la 180000 mii,lichid racire neschimbat,curea de transmisie neschimbata nu ii pe lant?kraftsoffilter nu stiu ce ii,aktivkohlefilter nu stiu ce ii.as fi curios ce imi recomandati sa schimb?serie sasiu WBD2112081B205184.nu am mai condus automata si mi se pare ca consuma destul de mult ce consum ar trebui sa am in oras?pentru a reduce consumul ar trebui ca turometrul sa fie pe la 1500 de rotati pe minut?peste 140 la ora motorul se aude mai tare ii normal?nu am gasit in manualul de utilizare despre oglinzile incalzite si cum se pot inchide (sa se plieze automat) cand inchizi masina?cum pot trece computerul de bord din germana in engleza?va multumesc
Buna seara, hai sa incepem cu inceputul:masina este din 07-23-2007 ,Tmodel, negru metalizat, un rezervor de combustibil de 80L , filtru de particule, EURO 4, si destul de acesorizata , motor 646.821 si o cutie 722.640.
Pentru a sti ce sa schimbi la masina , ar trebui sa mergi la un dealer , pentru ca masina este capabila se genereze un cod de revizie , acel cod se baga in calculator si se poate scoate fisa de revizie in care ai toate operatiile care trebuiesc facute la acest numar de km.
Alta optiune ar fi sa mergi la un service si sa schimbi toate filtrele si uleiurile , asta este varianta la care apeleaza majoritatea , tu esti cel care decide ce este mai bine pentru masina ta.
Ce inseamna ca masina consuma ?cat arata pe bord consumul ,referitor la motorul mai zgomotos peste 140 km/h , sincer este un motor destul de mic pentru o asa caroserie , din acest motiv si consumul un pic mai sus, problema oglinzilor se poate vedea si rezolva cu un Star, trebuie sa se faca ceva setari prin calculatoare.
Trecerea bordului din germana in engleza se face destul de simplu /www.mercedes-benz.ro/content/media_library/romania/passenger_cars/services/manuals/Manual_utilizare_Clasa_E_zip.object-Single-MEDIA.tmp/Manual_utilizare_Clasa_E.pdf aici ai tot ce trebuie sa aflii despre cum se utilizeaza masina si cum se fac setarile bordului.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment