Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutia de viteze?

    Buna ziua tuturor!
    Am problema cu masina W210 2.2 cdi tiptronic, mai exact cu cutia automata:
    Azi am iesit cu masina din parcare cu un pic de derapaj (era zapada), dupa ce am lasat masina sa se incalzeasca motorul.Am facut vreo 5 km prin oras, am oprit vreo 15 min masina si dinou am plecat.Dupa vreo inca 5 km cand am vrut sa pornesc la un semafor am pus in pozitia Drive si nimic, se accelera in gol. Am pus inapoi in pozitia N, apoi dinou in Drive si masina a inceput sa porneasca cu greu, ca si cum ar derapa ambreiajul, urmand ca aceasta sa nu mai schimbe din viteza a 2-a (cred ca a intrat in Limp Mode). Am oprit motorul cateva minute, am pornit dar acuma a functionat normal pe cei aprox 5 km pana inapoi acasa. Si acum intrebarea: Din ce cauza a intrat in Limp Mode? Sa fie din cauza uleiului? Sau alte cauze? Mentionez ca acum vreo luna cand am fost la mecanic, am ridicat masina pe elevator si se observa aburi de ulei pe la garnitura de la baia de ulei al cutiei automate. Am intrebat de mecanic daca e problema, si a zis ca e o cantitate foarte mica de ulei, dar totusi sa am in vedere, in viitorul apropiat, schimbarea garniturii si apoi completez cu vreo 4 litri de ulei ATF la cutia de viteze. Nu prea apuc sa umblu cu masina. Poate daca fac aprox 100 de km pe saptamana in regim de oras. Aveti idee ce ar putea fii problema mai exact?

    Multumesc!

    Comment


    • Originally posted by 12Iuli34 View Post
      Buna seara.Pentru colegul automaticul o intrebare: codul cutieimele este 723698? Asa reiese din codul vin: WDF 63819413459287.

      VEHICLE TYPE: Van
      MODEL NAME: VITO 108 CDI, 110 CDI, 112 CDI, 113, 114
      ENGINE: 611980 50 536185
      TRANSMISSION: 723698 00 196794
      STEERING: 020673008
      BODY CODE: 3
      ORDER NUMBER: 5221708012
      INTERIOR COLOR: 11 1B
      PAINTS: 6464



      DELIVERY DATE: 20/03/02
      RELEASE DATE: 15/03/02
      Комплектация

      580 AIR CONDITIONING

      910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)

      H06 AIR CONDITIONER

      M35 DISPLACEMENT 3.5 LITER

      Va rog lamuritima ca nu inteleg (723698).In rest cutia merge bine, dar va trebui sa-i fac si eu schimbul de ulei, eu avand masina de cca. 2 luni iar carte service ori altceva nu am primit despre intretinerea masinii. Uleiul la motor precum si filtrele, mai putin cel de polen le-am inlocuit deja. Masina are pe bord aproape 290 k km deocamdata nu se vede sa consume ulei( am pus Liquy molly 5w-40 top tech),si este in Romania din vara 2010, fostul proprietar spunindu-mi ca a circulat foarte putin cu ea, el fiind si importatorul masinii.
      Buna seara, cutia nu este de Mercedes , este o cutie ZF, tot nemteasca dar cu alta palarie, adica este ZF 4 HP 20, uleiul pentru aceasta cutie este , Mobil LT71141, filtru nu se poate schimba decat demontand cutia , nivelul se face la temp uleiului din cutie la 30-35 de grade, cu motorul pornit si cutia in P.

      Originally posted by SirDeadline View Post
      Buna ziua tuturor!
      Am problema cu masina W210 2.2 cdi tiptronic, mai exact cu cutia automata:
      Azi am iesit cu masina din parcare cu un pic de derapaj (era zapada), dupa ce am lasat masina sa se incalzeasca motorul.Am facut vreo 5 km prin oras, am oprit vreo 15 min masina si dinou am plecat.Dupa vreo inca 5 km cand am vrut sa pornesc la un semafor am pus in pozitia Drive si nimic, se accelera in gol. Am pus inapoi in pozitia N, apoi dinou in Drive si masina a inceput sa porneasca cu greu, ca si cum ar derapa ambreiajul, urmand ca aceasta sa nu mai schimbe din viteza a 2-a (cred ca a intrat in Limp Mode). Am oprit motorul cateva minute, am pornit dar acuma a functionat normal pe cei aprox 5 km pana inapoi acasa. Si acum intrebarea: Din ce cauza a intrat in Limp Mode? Sa fie din cauza uleiului? Sau alte cauze? Mentionez ca acum vreo luna cand am fost la mecanic, am ridicat masina pe elevator si se observa aburi de ulei pe la garnitura de la baia de ulei al cutiei automate. Am intrebat de mecanic daca e problema, si a zis ca e o cantitate foarte mica de ulei, dar totusi sa am in vedere, in viitorul apropiat, schimbarea garniturii si apoi completez cu vreo 4 litri de ulei ATF la cutia de viteze. Nu prea apuc sa umblu cu masina. Poate daca fac aprox 100 de km pe saptamana in regim de oras. Aveti idee ce ar putea fii problema mai exact?

      Multumesc!
      Buna seara, EXACT nu pot sa iti spun ,pentru ca nu am masina sa pot pune un tester pe ea , dar verifica nivelul de ulei si cauta un tester de Mercedes pune-l pe masina si vezi ce coduri sunt memorate , in functie de coduri poti face remedierea defectului.
      Last edited by Luxian; 02-14-2012, 21:12 PM.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Originally posted by automaticul View Post
        Buna seara, cutia nu este de Mercedes , este o cutie ZF, tot nemteasca dar cu alta palarie, adica este ZF 4 HP 20, uleiul pentru aceasta cutie este , Mobil LT71141, filtru nu se poate schimba decat demontand cutia , nivelul se face la temp uleiului din cutie la 30-35 de grade, cu motorul pornit si cutia in P.

        Buna seara. Multumesc pentru promptitudinea raspunsului d-voastra. Daca se poate sa-mi dati mai multe detalii despre cutie ( joja nu am pt. masura nivel), si orice altceva ce m-ar putea interesa pt o buna exploatare a cutiei v-as fi foarte recunoscator. Va multumesc si tineti-o tot asa. Din ceea ce am citit in acest topic precum si prin altele se pare ca intradevar sunteti un mare cunoscator in materie. Dati inainte si nu mai aplecati urechea la cate un gura slaba care nu are altceva de facut decat sa bage strambe. Ma bucur ca ati revenit asupra deciziei de a va retrage de pe acest forum.
        Last edited by Luxian; 02-15-2012, 02:06 AM.

        Comment


        • Originally posted by automaticul View Post
          Buna seara, EXACT nu pot sa iti spun ,pentru ca nu am masina sa pot pune un tester pe ea , dar verifica nivelul de ulei si cauta un tester de Mercedes pune-l pe masina si vezi ce coduri sunt memorate , in functie de coduri poti face remedierea defectului.
          Multumesc pentru raspuns. Intrebarea urmatoare ar fi in legatura cu uleiul cu care ar trebui sa completez. Nu imi mai aduc aminte exact ce tip de ulei a pus mecanicul in cutia de viteze (cred ca Castrol- dar nu stiu nimic altceva decat ca era intr-o cutie alba). Nu e problema daca completez cu alt ulei, sau daca uleiul ar avea alta vascozitate? Mentionez ca cutia schimba foarte bine. In schimb cand uleiul e rece, primul km, asteapta putin sa schimbe vitezele, ca o mica ezitare. Aseara am mai folosit masina si acuma nu a avut nici un fel de probleme. Oricum o sa am duc la tester cu ea, dar vreau sa stiu daca nu o sa fie problema daca completez cu ulei cu alta vascozitate. Eventual va rog sa imi recomandati ceva ce nu ar face probleme.

          Multumesc inca odata domnului automaticul pentru sfaturi.
          Last edited by Luxian; 02-15-2012, 11:12 AM.

          Comment


          • Originally posted by 12Iuli34 View Post
            Buna seara. Multumesc pentru promptitudinea raspunsului d-voastra. Daca se poate sa-mi dati mai multe detalii despre cutie ( joja nu am pt. masura nivel), si orice altceva ce m-ar putea interesa pt o buna exploatare a cutiei v-as fi foarte recunoscator. Va multumesc si tineti-o tot asa. Din ceea ce am citit in acest topic precum si prin altele se pare ca intradevar sunteti un mare cunoscator in materie. Dati inainte si nu mai aplecati urechea la cate un gura slaba care nu are altceva de facut decat sa bage strambe. Ma bucur ca ati revenit asupra deciziei de a va retrage de pe acest forum.
            Buna seara, nu aveti nevoie de joja pentru masurarea uleiului , la acest model de cutie nivelul se face ca si la diferential , adica ai doua busoane unul de golire si unul de umplere, se baga ulei in cutie pe la busonul de umplere se porneste motorul dar temperatura uleiului din cutie nu trebuie sa depaseasca 35 de grade,
            4HP20 acesta este modelul de cutie care s-a pus pe Vito dar si pe Renault, Citroen,Peugeot, Alfa Romeo, Fiat , este un model ZF destul de complex prin interior si la fel de complex si ca pret, indiferent de modelul cutiei automate intretinerea si exploatarea este cam la fel .

            Originally posted by SirDeadline View Post
            Multumesc pentru raspuns. Intrebarea urmatoare ar fi in legatura cu uleiul cu care ar trebui sa completez. Nu imi mai aduc aminte exact ce tip de ulei a pus mecanicul in cutia de viteze (cred ca Castrol- dar nu stiu nimic altceva decat ca era intr-o cutie alba). Nu e problema daca completez cu alt ulei, sau daca uleiul ar avea alta vascozitate? Mentionez ca cutia schimba foarte bine. In schimb cand uleiul e rece, primul km, asteapta putin sa schimbe vitezele, ca o mica ezitare. Aseara am mai folosit masina si acuma nu a avut nici un fel de probleme. Oricum o sa am duc la tester cu ea, dar vreau sa stiu daca nu o sa fie problema daca completez cu ulei cu alta vascozitate. Eventual va rog sa imi recomandati ceva ce nu ar face probleme.

            Multumesc inca odata domnului automaticul pentru sfaturi.
            Buna seara, unul din uleiurile pe care trebuie sa-l folosesti in cazul cutiei tale (722.6) il gasesti pe acest link http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show.
            Last edited by Luxian; 02-16-2012, 00:04 AM.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Buna seara. Va multumesc pentru raspuns. I-mi puteti spune unde se afla cele 2 busoane? De asemenea cand este uleiul la nivel, la care buson se vede? La cel de umplere? Si mai am o intrebare, daca nu cumva insist prea mult: zilele trecute am dus masina pe un saht si am descoperit o scurgere pe la locul pe unde iasa planetara din dreapta din cutie(cea lunga). Credeti ca se poate remedia acest lucru cu cutia pe masina, s-au trebuie demontata? Va multumesc anticipat.

              Comment


              • Originally posted by 12Iuli34 View Post
                Buna seara. Va multumesc pentru raspuns. I-mi puteti spune unde se afla cele 2 busoane? De asemenea cand este uleiul la nivel, la care buson se vede? La cel de umplere? Si mai am o intrebare, daca nu cumva insist prea mult: zilele trecute am dus masina pe un saht si am descoperit o scurgere pe la locul pe unde iasa planetara din dreapta din cutie(cea lunga). Credeti ca se poate remedia acest lucru cu cutia pe masina, s-au trebuie demontata? Va multumesc anticipat.
                Buna seara, pierderea de ulei se remediaza prin schimbarea simeringului de planetara, dar v-a trebui sa dati drumul la uleiul din cutie , pentru a schimba acel simering altfel v-a curge ulei din cutie cand scoti planetara din cutie , dupa ce ai schimbat acel simering trebuie sa faci nivelul din cutie .
                Uite pe aceste documente sa vezi cum se procedeaza la schimbul de ulei al cutieihttp://www.scribd.com/doc/42242286/Gearbox-Automatic-Gearbox-4HP20-Oil-Replacement .
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Originally posted by automaticul View Post
                  Buna seara, unul din uleiurile pe care trebuie sa-l folosesti in cazul cutiei tale (722.6) il gasesti pe acest link http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show.
                  Intrebarea era defapt daca nu e problema sa pun alt ulei peste uleiul care deja il am. Multumesc pentru sfaturi.

                  Comment


                  • Originally posted by SirDeadline View Post
                    Intrebarea era defapt daca nu e problema sa pun alt ulei peste uleiul care deja il am. Multumesc pentru sfaturi.
                    S-a tot discutat...trebuie schimbat tot uleiul,ca altfel o incurcam mai incolo!!!

                    Comment


                    • Originally posted by ediskan89 View Post
                      S-a tot discutat...trebuie schimbat tot uleiul,ca altfel o incurcam mai incolo!!!
                      Bine, treaba e ca am schimbat uleiul din cutia de viteze acum 20k km, si atunci mi-a pus mecanicul 4 L de ulei, deci nu l-a schimbat si pe cel din convertizor. Pro blema e ca nu a schimbat si garnitura de la baia de ulei al cutiei, pentru ca lui i se parea ca arata bine, si nu are rost sa dau 50 de lei pe o garnitura. De asta am intrebat daca sunt probleme daca adaug alt tip de ulei, pentru ca si alalalt de la schimb tot adaugitura e daca stai sa te gandesti. Mai am 2 intrebari pentru domnul automaticul:
                      Se poate completa uleiul pe la joja aferenta cutiei de viteze?
                      E calitativ mai bine daca pun ulei cu specificatia 236.9? Am de ales intre 236.6 sau 236.9, prima find de la Aral ATF222, a doua de la Castrol Transmaxx.
                      Multumesc pentru raspunsuri si lamuriri!
                      Last edited by SirDeadline; 02-22-2012, 17:06 PM.

                      Comment


                      • Originally posted by SirDeadline View Post
                        Bine, treaba e ca am schimbat uleiul din cutia de viteze acum 20k km, si atunci mi-a pus mecanicul 4 L de ulei, deci nu l-a schimbat si pe cel din convertizor. Pro blema e ca nu a schimbat si garnitura de la baia de ulei al cutiei, pentru ca lui i se parea ca arata bine, si nu are rost sa dau 50 de lei pe o garnitura. De asta am intrebat daca sunt probleme daca adaug alt tip de ulei, pentru ca si alalalt de la schimb tot adaugitura e daca stai sa te gandesti. Mai am 2 intrebari pentru domnul automaticul:
                        Se poate completa uleiul pe la joja aferenta cutiei de viteze?
                        E calitativ mai bine daca pun ulei cu specificatia 236.9? Am de ales intre 236.6 sau 236.9, prima find de la Aral ATF222, a doua de la Castrol Transmaxx.
                        Multumesc pentru raspunsuri si lamuriri!
                        Buna seara, uleiul in cutie chiar pe la joja se pune (cutie 722.6), blaturile care le-ai pomenit mai sus , sunt de fapt pentru cutie 722.3 /722.4 / 722.5 , care nu au modulator de regulare a presiunii pentru lock-up clutch., data trecuta am postat link-ul cu blatul corespunzator modelului de cutie 722.6, lista este up-date 02/06/2012, adica ultimile reglementari in materie de fluide Mercedes.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Salutare..stiu ca nu este sectiunea potrivita dar aci am vazut ca se colaboreaza.Deci ,am un C230 Kompressor si din cand in cand mi se aprinde in bord eroarea aia de motor...nu stiu sonda landa sau cum i se spune,se aprinde si se stinge la 2-3 zile singura,benzina pun tot timpul de la aceeasi pompa,mersul este mereu accelasi,as vrea sa stiu daca este nevoie de doctor sau pur si simplu pot achizitiona piesa si o pot schimba,mentionez ca in momentul cand sonda aia se aprinde nu se intampla nimic deosebit,masina merge la fel.Multumesc

                          si daca tot am ajuns aici..pentru Automaticul...pot vedea sau cum pot afla daca am buson la cutie,vreau sa-i fac o revizie si vreau sa schimb si uleiul pt ca nu stiu nimic de el..ulei inca nu l-am gasit o sa ma mai uit inca odata in istoricul acestei rubrici,am vazut odata ca a dat ceva detali ..tot Automaticul
                          Last edited by Luxian; 02-22-2012, 23:16 PM.

                          Comment


                          • Multumesc inca odata pentru lamuriri. Se pare ca o sa ma duc la magazin si o sa cer ulei cu specificatia 236,14 in loc de specificatie 236,6 sau 9. Doar sper sa si aiba acest tip de ulei, ca, avea de toate dar aceste nume de ulei nu prea mi se par cunoscute. Multumesc inca odata!

                            Cu stima

                            Comment


                            • Buna seara tuturor celor interesati de cutiile automate, in ultima perioada am fost contactat de diverse persoane care au masini cu cutie automata , dar care nu sunt Mercedes , intrebandu-ma daca , la modelele lor de masina se schimba uleiul la cutie ??, de ce mi s-au pus astfel de intrebari?? din diferite "motive" unele marci de masini nu accepta sa faca schimbul de ulei la cutiile automate ,si bineinteles ca nici nu le repara, este foarte adevarat ca in romania unde este un haos total, toata lumea se pricepe la tot mai ales la masini, femei , fotbal si politica , posesorul de masina cu ,, cutie automata se afla intr-o ceata foarte densa , unde informatiile sunt contradictorii , unul spune fa asa , altul spune nu este bine ,trebuie altfel , nu trebuie schimbat uleiul asa , trebuie sa intorci masina cu rotile in sus pentru a schimba uleiul din cutie, sau trebuie o instalatie precum are NASA cand schimba uleiul la rachetele care zboara in cosmos, nu il schimba pentru ca vrea mecanicul sa te faca la bani, trebuie spalata cutia cu ulei in interior, zeci de litri de ulei irositi fara a avea nici un beneficiu concret.lista de asemenea aberatii poate continua la nesfarsit.
                              INTREB EU ??DE CE LA MOTOARE, DIFERENTIALE ,REDUCTOARE , MOTOCOSITOARE, MOTOCICLETE, MOTOARE DE BARCI ,COMBINE, TRACTOARE,SI ALTE UTILAJE SE SCHIMBA PERIODIC ULEIUL ??????????.
                              DE CE NU TREBUIE SA SCHIMBAM SI LA CUTIILE AUTOMATE ,CREDETI CA SUNT NISTE SUBANSAMBALE CARE NU NECESITA INTRETINERE???
                              Daca vine cineva si va ofera , o bucata de sfoara , fara sapun , va spune :trebuie sa ti-o legi de gat si de grinda , pentru ca astfel iti va fi mai bine , intreb EU ?? si-o pune cineva???.
                              Cam asa se intampla si cu ,, cutiile automate , cum poti crede ca neschimband uleiul din cutie iti va fi mai bine , sau masinii ii va fi mai bine , cand te doare un picior , imediat te duci la doctor ,aoleu ma doare piciorul , nu pot sa merg la sala , ce ma fac ??cam asa ar trebui procedat si in cazul cutiilor automate , cand au nevoie de intretinere , sa li se ofere , pentru ca mai tarziu sa nu spui ca nu este fiabila .
                              Vreau sa mai distrug un mit (tot este la moda), orice cutie automata se repara, nu exista cutie automata care sa nu se poata repara, indiferent de defectiunea pe care o are acea cutie, indiferent ca este pusa pe un turism sau pe un camion .indiferent de anul de fabricatie , ca este 1950 sau 2012, exista piese pentru fiecare model de cutie automata de pe acest pamant , exista ulei pentru fiecare model de cutie de pe acest pamant,exista tot ce vrei pentru cutiile automate , lipseste vointa de a intelege ca au nevoie de intretinere .
                              Voi posta link-uri cu cataloage de piese pentru cutiile automate , de piese modificate care au nevoie cutiile automate, si fotografii in care ve-ti vedea ca indiferent de cantitatea si instrumentele de schimb al uleiului nu ve-ti reusi sa spalati, sau sa itineriti o cutie automata.
                              http://www.altousa.com/images/uploads/Alto2011_website.pdf
                              http://www.cumminsfiltration.com/pdfs/product_lit/americas_brochures/LT15201.pdf
                              http://www.rsgear.com/catalogs/5HP19FLA.pdf
                              http://www.zf.com/na/content/media/united_states/corporate_replacement_parts_1/service_portfolio/passenger_cars/4HP24A.pdf
                              http://www.sonnax.com/downloads/valve-body-layouts/VBL-AW55-50SN.pdf
                              http://www.sonnax.com/downloads/valve-body-layouts/VBL-Mercedes-722-6.pdf
                              http://www.sonnax.com/downloads/valve-body-layouts/VBL-ZF6HP19-26-32.pdf
                              http://www.kingomatic.com/documents/2011%20PK%20AT%20Filter%20Kit%20Catalog2.pdf.

                              Nimeni nu da doi bani pe uleiul care se scoate din cutie la schimb , majoritatea il arunca ca pe cel de motor , oare de ce???.
                              Attached Files
                              Last edited by automaticul; 02-22-2012, 22:14 PM.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Originally posted by Mercedes C230
                                Salutare..stiu ca nu este sectiunea potrivita dar aci am vazut ca se colaboreaza.Deci ,am un C230 Kompressor si din cand in cand mi se aprinde in bord eroarea aia de motor...nu stiu sonda landa sau cum i se spune,se aprinde si se stinge la 2-3 zile singura,benzina pun tot timpul de la aceeasi pompa,mersul este mereu accelasi,as vrea sa stiu daca este nevoie de doctor sau pur si simplu pot achizitiona piesa si o pot schimba,mentionez ca in momentul cand sonda aia se aprinde nu se intampla nimic deosebit,masina merge la fel.Multumesc
                                Buna seara, intai de toate trebuie pus testerul ,si vazut ce cod de eroare a memorat sau este actual, in functie de acest aspect se poate continua reparatia, nu tot ce spune testerul este si adevarat.,pentru a vedea daca converterul are buson ,trebuie sa scoti cele doua capace de la carcasa converterului sa invarti motorul cu o tubulara de 27 si sa te uiti prin cele doua ferestre daca are buson, daca nu are nu este o nenorocire , se poate schimba aproape tot uleiul din cutie ,dar acest lucru nu este indicat sa-l faca oricine , nestiind procedura ,pot apare probleme neplacute .
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF