Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alin6231i View Post
    Buna seara,
    Faptul ca masina a fost taxi stiu! Ce nu stiu este de ce pe tester apar doar 200 si umpic de mii de km (avand in vedere ca masina a fost pregatita pentru taxi, a avut un singur proprietar in Romania, a fost inmatriculata la noi in 2003), iar din punct de vedere al motorului, functioneaza impecabil (asa mi-au spus baietii de la un service bun din Craiova) .
    Va rog nu va suparati, dar intrebam ce este de facut (in cazul in care se poate remedia) si cat de mult conteaza pentru ea daca-i schimb uleiul in cutie.
    Cat de mult va permite timpul (din ce am vazut pe acest forum aveti un service si sunteti cam ocupat) sa-i facem o inspectie mai detaliata in care sa vedem ce este de schimbat, cat de mult renteaza(financiar), cat timp dureaza si daca le putem face intr-o singura zii (sunt din Craiova) deoarece nu as vrea sa fac mai multe drumuri in Bucuresti. Adica intr-o singura zii sa vin si sa si plec.
    Multumesc anticipat!
    Buna seara, NU MA SUPAR , pe nimeni , numai ca in ultima vreme intalnesc multe masini cu km dati inapoi , care creeaza multe necazuri, in Statele Unite pentru acest lucru se face puscarie , si in romania ar trebui aplicata acesta regula , este ca la femei , ce daca ii dai cu piatra vanata o mai faci Domnisoara??.
    IN cazul schimbului de ulei si al diagnosticarii socurilor putem rezolva intr-o zi , daca tampoanele de motor sunt deteriorate , v-a trebui sa le comandam , ele costa undeva la 1200 lei 2 tampoane de motor si unul de la cutie , manopera este pe la 350 de lei , DACA converterul este sursa socurilor ,atunci datele problemei se schimba .
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Originally posted by automaticul View Post
      Buna seara, NU MA SUPAR , pe nimeni , numai ca in ultima vreme intalnesc multe masini cu km dati inapoi , care creeaza multe necazuri, in Statele Unite pentru acest lucru se face puscarie , si in romania ar trebui aplicata acesta regula , este ca la femei , ce daca ii dai cu piatra vanata o mai faci Domnisoara??.
      IN cazul schimbului de ulei si al diagnosticarii socurilor putem rezolva intr-o zi , daca tampoanele de motor sunt deteriorate , v-a trebui sa le comandam , ele costa undeva la 1200 lei 2 tampoane de motor si unul de la cutie , manopera este pe la 350 de lei , DACA converterul este sursa socurilor ,atunci datele problemei se schimba .
      Multumesc frumos!
      In cazul in care nu va deranjeaza am sa va sun in cursul zilei de maine pt a sta mai mult de vorba.
      Daca nu va deranjeaza, care este costul la dvs pt schimbul de ulei, filtru, garitura (toata operatiunea) si al diagnosticarii socurilor?
      Sincer am mare incredere in dvs.
      O seara placuta in continuare si toate cele bune!

      Comment


      • Buna seara, am reusit sa termin asamblarea cutiei buclucase, voi atasa poze cu ce am gasit in blocul hidraulic,cu aceasta ocazie vreau sa va arat inca o data, ce importanta , poate avea o simpla garnitura (inel teflon), DAR in acelasi timp sa va ganditi ca la un motor segmentii sunt de METAL si totusi se uzeaza,schimbamd uleiul regulat , DAR acest inel de teflon, care lucreaza la presiune (fiind montat pe un accumulator de presiune), neschimband uleiul la timp, temperatura uleiului fiind frecvent peste 100 de grade, cat poate sa reziste , pentru a face o etansare perfecta .
        In interiorul unei cutii automate , chiar daca de afara nu se vede , se afla un Domino , cade unul , cad toti ,
        Attached Files
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Pentru a fi in asentimentul celor care au masini cu ,,cutie automata , voi atasa foto si cu o cutie manuala , pentru a face un echilibru intre cutii , nu numai cele automate au probleme , ci si cele manuale ,
          Aceasta cutie nu este de Mercedes , Dar asta nu inseamna ca la Mercedes nu sunt probleme , mai ales ca in acest caz , defectiunea este produsa de om , poate pare hazlie sau aiurea pentru unii , dar totusi se intampla , in aceasta cutie s-a folosit aditiv de ulei pentru motor , crezand ca in sfarsit revolutionam tehnologia , au facut-o altii inaintea noastra , si cu succes, noi inca mai avem de invatat.
          Attached Files
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Converter Lock ?

            Buna seara !


            Dupa schimbul de uleiuri si filtre la motor si cutie facut acum o saptamana, a urmat un drum de 1800km, din care circa 1400 in regim de autostrada. Fara probleme de nici un fel. Intrebarea este urmatoarea:

            La 135km/h aveam 4000rpm. Este normal acest regim de turatie, care mi se pare relativ inalt pentru o viteza relativ mica ? Consumul m-a socat oarecum, ca mi se pare mic. Dupa trei plinuri din care doua de la aproape gol, a reiesit odata 7.56 la suta si odata 7.71 la suta. Ceea ce pentru turatia asta ar fi extrem de mic, zic eu...

            Cutia stie cumva de "converter lock" ? Mi-ar place o treapta in plus, ceva subunitar, 0.75, de exemplu... Masina este un W124 200D din 1995, WDB1241201C219097.


            Stima,


            Dragos

            Comment


            • intrebare

              salut,

              am un w211 320 cdi 7gtronic si vreau sa ii fac schimbul de ulei la cutia de viteze. acum, am o cunostinta care imi poate da la pret ff bun ulei si componentele aferente, urmand sa le schimb la un service. problema este ca nu stiu ce ulei sa ii cer.

              daca ma puteti ajuta..... stiu ca intra aprox 9 litri

              Comment


              • Originally posted by Heavy D. View Post
                Buna seara !


                Dupa schimbul de uleiuri si filtre la motor si cutie facut acum o saptamana, a urmat un drum de 1800km, din care circa 1400 in regim de autostrada. Fara probleme de nici un fel. Intrebarea este urmatoarea:

                La 135km/h aveam 4000rpm. Este normal acest regim de turatie, care mi se pare relativ inalt pentru o viteza relativ mica ? Consumul m-a socat oarecum, ca mi se pare mic. Dupa trei plinuri din care doua de la aproape gol, a reiesit odata 7.56 la suta si odata 7.71 la suta. Ceea ce pentru turatia asta ar fi extrem de mic, zic eu...

                Cutia stie cumva de "converter lock" ? Mi-ar place o treapta in plus, ceva subunitar, 0.75, de exemplu... Masina este un W124 200D din 1995, WDB1241201C219097.


                Stima,


                Dragos
                Buna seara, probabil stii ca masina a fost taxi , dar o versiune pentru statele din GOLF, raportul in diferential trebuie sa fie conform seriei de caroseriei 1:3,46,,, rapoartele din cutia 722.4 sunt ,In viteza 1 ai 3,68, in viteza 2 ai 2,61, in viteza 3 ai 1,44, in viteza 4 ai 1, in a 5 sa zic (lock-up) ar trebui sa fie 0,75, reversul are 5,14, ok.
                DAR daca, temperatura uleiului este scazuta nu se aplica lock-up -ul , chiar daca cutia este hidraulica in totalitate , daca, cablul de kick-down este destul de strans iarasi, nu lasa cutia sa schimbe treapta superioara, adica lock-up-ul, daca , una dintre valve , bile, supape,nu lucreaza corect iarasi , nu se poate cupla lock-up-ul , governorul poate fi una dintre cauze, converterul in sine poate fi o cauza.
                Dupa cum probabil ai vazut in fotografiile atasate mai sus , cauzele pot fi multiple, nu poti cere unui pensionar sa alerge , precum Gabriela Szabo.
                Asta este frumusetea cutiilor automate , mai ales cele hidraulice , fara electronica prin ele , si poate cel mai frumos este diagnosticarea circuitelor hidraulice din cutie.

                Originally posted by vladone112 View Post
                salut,

                am un w211 320 cdi 7gtronic si vreau sa ii fac schimbul de ulei la cutia de viteze. acum, am o cunostinta care imi poate da la pret ff bun ulei si componentele aferente, urmand sa le schimb la un service. problema este ca nu stiu ce ulei sa ii cer.

                daca ma puteti ajuta..... stiu ca intra aprox 9 litri
                Buna seara, mare grija cum se face schimbul de ulei , la acest model de cutie , uleiul trebuie sa fie A 001 989 68 03
                Last edited by Luxian; 01-06-2012, 21:25 PM.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Converter Lock ?

                  Buna seara !


                  Stiam ca masina a fost taxi in Emirate sau pe undeva pe la petrolisti inca dinainte de a cumpara masina, de pe vremea cand am aflat VIN-ul. Nu am probleme cu asta, sunt foarte happy cu ea.

                  In alta ordine de idei, cutia schimba foarte rapid in sus, in sensul ca la turatie relativ mica. In paralel, kick-down nu prea face chiar cum mi-as dori eu de devreme, ceea ce poate denota unul din aspectele prezentate de tine, cel cu cablul de kick-down reglat incorect (prea strans). O sa ma ocup de asta cu prima ocazie.

                  Am un kit de ceas cu sonda de temperatura ulei cutie, initial luat cu gandul de a-l monta pe alta masina. Cum masina in cauza inca nu e gata cu tablele, probabil o sa-l montez tot cand ma bag pe sub Benz, si celuilalt o sa-i iau alt kit.

                  Exista o regula de baza dupa care se face reglajul cablului de kick-down, sau se merge din aproape in aproape, plus sau minus ceva, raportat la actuala setare ?


                  Stima,


                  Dragos

                  Comment


                  • Salut,
                    Referitor la un W124 WDB124030,cutie:722358,as dori sa stiu ce tip/tipuri de ulei imi recomanzi,durata la care se efectueaza schimbul,precum si cantitatea de ulei ce intra in cutie.
                    Multumesc anticipat!

                    Comment


                    • Heavy D.
                      Exista o regula de baza dupa care se face reglajul cablului de kick-down, sau se merge din aproape in aproape, plus sau minus ceva, raportat la actuala setare ?.

                      Buna seara, nu este o regula la cati cm trebuie reglat, de regula se regleaza astfel incat cutia,,, cand este calda sa schimbe 1500-1800 rot/ min cu acceleratia putin apasata sau light trottle, asta un aspect alt aspect masina merge cu 80km/h si se apasa acceleratia la fund sau wide trottle, cutia trebuie sa schimbe din a 4-a cu lock-up-ul cuplat in treapta a 2-a si so zbugheasca de sub tine , cu pedala la fund motorul se duce la rosu si acolo trebuie sa schimbe treapta 3-a si asa mai departe.3-4 dupa care lock-up-ul.
                      Cam asa trebuie sa lucreze o cutie care are cablu de kickdown si este reglat corect .

                      Originally posted by TonyDarko View Post
                      Salut,
                      Referitor la un W124 WDB124030,cutie:722358,as dori sa stiu ce tip/tipuri de ulei imi recomanzi,durata la care se efectueaza schimbul,precum si cantitatea de ulei ce intra in cutie.
                      Multumesc anticipat!
                      Buna seara,mergi la pagina 20 , data de 02-27-2011 aici vei gasi ce ulei trebuie sa folosesti, ca durata de schimb variaza in functie de modul de utilizare al masinii, eu recomand undeva la 35-40 000 km , cantitatea este variabila in functie de seria de cutie , cam 6-7 litri la schimb.
                      Last edited by Luxian; 01-06-2012, 21:19 PM.
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Buna seara !


                        Am inteles starea de lucruri. In prima faza va trebui sa rezolv chestia cu inchiderea centralizata, si apoi iau si cablul de kick-down la purecat.

                        Multumesc, te tin la curent.



                        Stima,


                        Dragos

                        Comment


                        • Salut ma numesc bogdan si am un E280 CDI fabricatie 2007 CV 7g
                          Am o problema cu cutia de viteze..am schimbat uleiul la cutie (5L au intrat, intr-o reprezentanta MB Constanta)de atunci au aparut socuri smuceste la schimbarea treptelor cand este motorul rece si cand incetinesc socurile sunt mai puternice in treptele 1-2 asta pana se incalzeste uleiul in cutie si motorul dupaia nu mai face figuri...si inca o problema cate odata ramane blocata intr-o singura viteza dar daca opresc motorul si il repornesc totul revine la normal..
                          am fost cu ea la mai multe testere si imi da CALCULATORU DE LA CUTIE DEFECT
                          la alt tester imi da SENZOR TURATIE CUTIE VITEZE INTRARE LIPSA SEMNAL
                          daca poti sa imi dai un sfat
                          Last edited by ROYCOY; 01-12-2012, 17:11 PM.

                          Comment


                          • Originally posted by ROYCOY View Post
                            Salut ma numesc bogdan si am un E280 CDI fabricatie 2007 CV 7g
                            Am o problema cu cutia de viteze..am schimbat uleiul la cutie (5L au intrat, intr-o reprezentanta MB Constanta)de atunci au aparut socuri smuceste la schimbarea treptelor cand este motorul rece si cand incetinesc socurile sunt mai puternice in treptele 1-2 asta pana se incalzeste uleiul in cutie si motorul dupaia nu mai face figuri...si inca o problema cate odata ramane blocata intr-o singura viteza dar daca opresc motorul si il repornesc totul revine la normal..
                            am fost cu ea la mai multe testere si imi da CALCULATORU DE LA CUTIE DEFECT
                            la alt tester imi da SENZOR TURATIE CUTIE VITEZE INTRARE LIPSA SEMNAL
                            daca poti sa imi dai un sfat
                            Buna seara, ce ulei s-a folosit la schimb?, in cazul intrarii cutiei in avarie ,pentru a rezolva acest aspect , trebuie sa pui un tester de mercedes (starul), se intra in calculatorul cutiei, se citesc codurile de eroare , SI NU SE STERG, sub nici o forma, in functie de codurile de erori care sunt memorate , de seria de caroserie, seria de cutie, seria blocului hidraulic, se schimba NUMAI PLACA ELECTRICA CU CALCULATORUL SI SENSORII , SAU BLOCUL HIDRAULIC CU TOTUL.
                            Schimbarea celor doua componente se poate face numai dealer, calculatorul de cutie fiind considerat element de securitate al masinii, se poate comanda numai cu actele de proprietate ale masinii si numai de proprietar sau in cazuri extreme cu procura, pentru montaj de asemenea la dealer, activarea, personalizarea, se face on-line direct germania.
                            Trebuie de stiut ca , dupa inlocuirea acestor doua piese, cutia trebuie sa schimbe la fel ca inainte de inlocuirea lor .
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Buna seara si felicitari pentru acest thread. Din cate vad si am citit posturile dumneavoastra inteleg ca sunteti un adevarat impatimit al CV automate.
                              As dori sa va adresez si eu o intrebare legata de un mercedes W210 model E290, echipat cu CV seria 722.613.
                              De ceva vreme ma confrunt cu o problema bizara si anume in momentul in care cuplez in R sau D nu mai cupleaza lin ci cu o mica smacitura. Daca merg mai sportiv in momentul in care sunt pe loc si cuplez in D sau R masina pleaca si merge in socuri.Daca tin frana calcata toata masina vibreaza si se misca ca si cum ar vrea sa plece. Daca decuplez in N sau P motorul merge normal si nu mai se zrancina masina inainte si inapoi.
                              Intrebarea mea este ce sa ii vrific si cam ce sa ii reglez, uleiul si filtrul au fost schimbate acum 20.000km. In momentul in care calc frana nu trebuie sa decupleze Cv? Simtoma ar fi ca si cum nu ar vrea sa mai decupleze.
                              Un mic sfat astept de la dumnezvoastra daca se poate

                              Cu stima...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF