Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by automaticul View Post
    Buna seara, despre ce masina este vorba si ce problema ar avea .
    Este vorba de CLK 240 din 2003,are scurgeri de ulei la cutie,am postat anterior si mi-ati sugerat sa verific garnitura si mufa electrica,am verificat si nu sunt probleme acolo.
    Multumesc!

    Comment


    • Originally posted by automaticul View Post
      Buna seara,este o procedura prin care se poate scoate tot uleiul din cutie ,,dar , recomand ca aceasta procedura sa o faca NUMAI PERSONAL CALIFICAT , de ce spun asta, pentru ca sunt riscuri destul de mari sa apara probleme in cutie.
      Mai este o posibilitate de a scoate cel mult 6-6,5 L din cutie ,dar trebuie sa fie cutia calda la 80-100 de grade .
      Se poate sa pui 4 L de ulei dar nu trebuie sa astepti 10000de km , dai o tura cu masina dupa care il poti da jos si tot asa de doua trei ori.
      Am inteles. Multumesc pentru raspunsuri.

      Comment


      • Originally posted by danhaica View Post
        Este vorba de CLK 240 din 2003,are scurgeri de ulei la cutie,am postat anterior si mi-ati sugerat sa verific garnitura si mufa electrica,am verificat si nu sunt probleme acolo.
        Multumesc!
        Buna seara, o eventuala pierdere de ulei la simeringul pompei nu apare dintr-o data , acea pierdere era mai dinainte de a face schimbul de ulei , dar cum 99,9 % din" romani"(me....ci) nu ii intereseaza cand fac un lucru , de ce ar fi trebuit sa te anunte ca ai o pierdere de ulei la cutie , nu este mai simplu sa iti ia bani pe schimbul de ulei si sa te lase in pace .
        Daca poti ridica masina pe un elevator si sa faci niste poze , in zona unde pierde ulei ar fi ok ,astfel putem rezolva enigma .
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Originally posted by Tyler View Post
          Domnul automatic, eu am citit pe undeva că așa ar trebui să schimbe prima treapta la modelul de cutie 722.4 și că nu ar fi o problemă.Reglajele nu știu să le fac, mi frică să nu-i fac ceva.Să merg la service?
          Buna seara, daca ai citit ca asa trebuie sa mearga si ca nu este o problema , pentru a te convinge , cred ca este mai bine sa ii intrebi pe cei care au masini la fel cu a ta si astfel poti face diferenta, daca este bine sau rau.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Nu găsesc pe nimeni din Arad cu un W202 automat, în 4 trepte ca să fac comparația.
            Acuma eu așa am citit, aici pe forum, dar numai știu unde, că am căutat forumul vreo 1 oră să găsesc dar nimic.
            Cum am eu mare încredere în cunoștințele d-voastră, ce-mi sugerați să fac?Să merg la service?E o urgență?Poate să se strice cutia?Că eu poimâine trebuie să parcurg 1000 de km cu mașina, și nu-mi mai vine să merg cu ea după ce mi-ați spus d-voastră că nu e okay să schimbe brusc prima treaptă la rece, imediat după ce o pornesc.
            Mulțumesc de răspunsurile care mi le-ați dat până acum, și să nu credeți că am vrut să mă contrazic cu d-voastră când am spus că am citit undeva că așa trebuie să schimbe cutia.
            O seară bună!
            " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
            Regulament forum.

            Comment


            • Salutare,
              Sunt un nou membru al acestui forum si un nou utilizator de mercedes. Detin un mercedes W210 cu cutie automata si as vrea sa-i schimb uleiul de la cutie. Masina am cumparat-o recent, nu stiu foarte bine istoricul acestei masini si pentru siguranta mea doresc sa schimb acest ulei.
              Seria de sasiu este: WDB2100061B252646.
              Va rog daca puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi referitoare la schimbarea acestui ulei. Am vazut ca cutia nu are joja. Am comandat deocamdata filtrul de ulei original. Nu stiu exact ce tip de ulei trebuie folosit, cantitatea si modul de schimbare.
              De asemenea daca puteti sa ma ajutati cu aceasta operatie contracost va rog sa-mi dati cateva date de contact.
              Va multumesc anticipat.

              Andrei Vrabie

              Comment


              • Salut Automaticul !
                O intrebare la tine:
                Cum e cel mai bine de reglat bowden-ul care duce de la cutie la angrenajul acceleratiei ? In WIS zice sa se lase 1mm de cursa moarta, dupa care intervin niste scule de masurare pe care nici reprezentantele MB de la noi nu le mai au ... Camera vacuumatica din lateralul cutiei am luat-o noua OEM si am lasat-o pe reglajul "default". Am observat insa ca reglajul bowden-ului e foarte sensibil si imediat ce umblu acolo schimba total diferit. Ce-mi recomanzi ? Sa merg mai departe "dupa ureche" si sa las acel mm de cursa moarta sau as mai putea lua si alte aspecte in considerare ?

                Si inca o intrebare: Masinii mele i-am schimbat 722.3-ul cu un 722.4, pentru care era si adresata intrebarea de mai sus. Motivul schimbarii cutiei a fost patinajul din II in III. Acum am vechea cutie cu convertizor cu tot depozitata in garaj. Tu oferi si servicii de reconditionare a cutiilor ? Mi-ar place sa refac cm 722.3-ul (cu tot tacamul) si cand e gata sa-l pun sus si sa revin la configuratia originala.

                Toate cele bune si merci anticipat pentru raspunsul tau !

                Comment


                • Originally posted by Tyler View Post
                  Nu găsesc pe nimeni din Arad cu un W202 automat, în 4 trepte ca să fac comparația.
                  Acuma eu așa am citit, aici pe forum, dar numai știu unde, că am căutat forumul vreo 1 oră să găsesc dar nimic.
                  Cum am eu mare încredere în cunoștințele d-voastră, ce-mi sugerați să fac?Să merg la service?E o urgență?Poate să se strice cutia?Că eu poimâine trebuie să parcurg 1000 de km cu mașina, și nu-mi mai vine să merg cu ea după ce mi-ați spus d-voastră că nu e okay să schimbe brusc prima treaptă la rece, imediat după ce o pornesc.
                  Mulțumesc de răspunsurile care mi le-ați dat până acum, și să nu credeți că am vrut să mă contrazic cu d-voastră când am spus că am citit undeva că așa trebuie să schimbe cutia.
                  O seară bună!
                  Buna seara, nu se intampla nimic grav la cutie , doar ca este deranjant dimineata,pentru a regla cablul si capsula trebuie sa ai niste cunostinte tehnice despre cutie ,destul de avansate sa poti face acele reglaje ,
                  Si sa nu crezi ca daca reglezi cablul si capsula , gata rezolvi problema , daca dupa ce reglezi tot persista simptomul atunci trebuie sa mergi mai departe , bloc de valve sau probleme in in teriorul cutiei , garnituri uzate, arcuri decalibrate, supape uzate , jocuri axiale mari si lista poate continua.
                  Citeste cu atentie ce s-a mai scris despre aceste subiecte si vei gasi si cum se regleaza cablul si capsula si cauta pe cineva in zona in care te afli sa te poata ajuta.
                  http://avtopedia.ru/akpp/722-3%20722-4.pdf.
                  http://http://www.w-124.info/w124/722.3.pdf.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Mulțumesc de ajutorul oferit domnul automatic.Tot respectul.
                    " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                    Regulament forum.

                    Comment


                    • Originally posted by vvti View Post
                      Salutare,
                      Sunt un nou membru al acestui forum si un nou utilizator de mercedes. Detin un mercedes W210 cu cutie automata si as vrea sa-i schimb uleiul de la cutie. Masina am cumparat-o recent, nu stiu foarte bine istoricul acestei masini si pentru siguranta mea doresc sa schimb acest ulei.
                      Seria de sasiu este: WDB2100061B252646.
                      Va rog daca puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi referitoare la schimbarea acestui ulei. Am vazut ca cutia nu are joja. Am comandat deocamdata filtrul de ulei original. Nu stiu exact ce tip de ulei trebuie folosit, cantitatea si modul de schimbare.
                      De asemenea daca puteti sa ma ajutati cu aceasta operatie contracost va rog sa-mi dati cateva date de contact.
                      Va multumesc anticipat.

                      Andrei Vrabie
                      Buna seara,uite aici ce trebuie sa faci pentru a schimba uleiul din cutiehttp://www.mbclub.co.uk/forums/engine/88418-how-change-automatic-gerbox-oil-flush-722-6-box.html.
                      Daca doresti sa schimb eu uleiul din cutie pretul este undeva la 850-950 de ron , piese +manopera, tot ce se pune in cutie este original mercedes.
                      Pentru a ajunge la atelier intra pe http://www.nordautoexpress.com/.

                      Originally posted by Orvo View Post
                      Salut Automaticul !
                      O intrebare la tine:
                      Cum e cel mai bine de reglat bowden-ul care duce de la cutie la angrenajul acceleratiei ? In WIS zice sa se lase 1mm de cursa moarta, dupa care intervin niste scule de masurare pe care nici reprezentantele MB de la noi nu le mai au ... Camera vacuumatica din lateralul cutiei am luat-o noua OEM si am lasat-o pe reglajul "default". Am observat insa ca reglajul bowden-ului e foarte sensibil si imediat ce umblu acolo schimba total diferit. Ce-mi recomanzi ? Sa merg mai departe "dupa ureche" si sa las acel mm de cursa moarta sau as mai putea lua si alte aspecte in considerare ?

                      Si inca o intrebare: Masinii mele i-am schimbat 722.3-ul cu un 722.4, pentru care era si adresata intrebarea de mai sus. Motivul schimbarii cutiei a fost patinajul din II in III. Acum am vechea cutie cu convertizor cu tot depozitata in garaj. Tu oferi si servicii de reconditionare a cutiilor ? Mi-ar place sa refac cm 722.3-ul (cu tot tacamul) si cand e gata sa-l pun sus si sa revin la configuratia originala.

                      Toate cele bune si merci anticipat pentru raspunsul tau !
                      Buna seara, (bowden-ul ), cred ca te referi la cablul de kickdown, nu este o regula la cati cm trebuie reglat, de regula se regleaza astfel incat cutia,,, cand este calda sa schimbe 1500-1800 rot/ min cu acceleratia putin apasata sau light trottle, asta un aspect alt aspect masina merge cu 80km/h si se apasa acceleratia la fund sau wide trottle, cutia trebuie sa schimbe din a 4-a cu lock-up-ul cuplat in treapta a 2-a si so zbugheasca de sub tine , cu pedala la fund motorul se duce la rosu si acolo trebuie sa schimbe treapta 3-a si asa mai departe.3-4 dupa care lock-up-ul.
                      Cam asa trebuie sa lucreze o cutie care are cablu de kickdown si este reglat corect .
                      Nu trebuie uitata capsula vacuumatica , la Mercedes aceste capsule sunt pe culori, si se regleaza in functie de seria de cutie , intra aici la pagina 2 si vei gasi serii de cutii , culori si valori de presiunehttp://www.w-124.info/w124/722.3.pdf .
                      Pentru a face un reglaj cat mai corect ,trebuiesc reglate capsula si cablul , nu contest ca ,, capsula nu este noua dar in cutie apar uzuri si din cand in cand trebuie reglata acea presiune de lucru a cutiei .
                      La modelele mai vechi de cutii ,cele hidraulice , ma refer in general nu neaparat la Mercedes , putini stiu ca la un anumit nr de km se regleaza benzile si presiunile .
                      Pentru cei interesati , eu repar cutii automate ,nu numai de Mercedes ci tot ce inseamna cutii automate , americane , europene, japoneze , asta este meseria mea de prin 1998 si pana astazi .
                      Daca doresti o poti pune la curier sa ajunga la mine , pe adresa atelierului http://www.nordautoexpress.ro/2011/1...teze-automate/ .
                      Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:28 PM.
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Originally posted by automaticul View Post
                        Buna seara,este o procedura prin care se poate scoate tot uleiul din cutie ,,dar , recomand ca aceasta procedura sa o faca NUMAI PERSONAL CALIFICAT , de ce spun asta, pentru ca sunt riscuri destul de mari sa apara probleme in cutie.
                        Mai este o posibilitate de a scoate cel mult 6-6,5 L din cutie ,dar trebuie sa fie cutia calda la 80-100 de grade .
                        Se poate sa pui 4 L de ulei dar nu trebuie sa astepti 10000de km , dai o tura cu masina dupa care il poti da jos si tot asa de doua trei ori.
                        Nu sint deacord cu procedura asta si iti spun de ce , din 10L (ex)de ulei sa spunem numai 40% il dai afara pe la busonul de la baie ( daca are) restul ramine in convertor / radiator si pe conducte , corect pina aici ?
                        Iti dau seama ce spui cind te referi la schibat 4 L de 2-3 ori ? asta inseamna $600 daca ai ulei ZF la $50/ L nu stiu cit costa in Europa dar stiu cit costa aici 1l de ulei bun , si dupa 12 L aruncati la gunoi ce ai in transmisie ?? --ulei nou + ulei vechi / contaminat .
                        Cum procedam noi , operatiunea nu dureaza mai mult de 10-15 minute, chiar la masinilie cu ulei sintetic ZF si transmisii fara joja.
                        1- scot uleiul din baie , MASURAT si jos cu baia de ulei , curatenie interioara cu cirpa si jos cu filturul , uleiul scos il pun intro galeata si ii fac un semn care imi va folosi mai tirziu.
                        2 - sus cu filtrul nou , ganitura si baie .
                        3- complectat uleiul scos inapoi in baie cu ulei nou , ACEASI CANTITATE .
                        4- deconectate furtunele (le notez sa le remontezi corect) de la radiator si suflat pe unul din ele cu aer comprimat la presiune joasa , pe celalat furtun se prelungeste cu un furtun mai lung pina in galeata cu pricina in care se iese uleiul din radiator, bag aer pina nu mai iese ulei vrei sa suflii pe furtunul superior si golesc galeata , semnul se vede ...
                        5- mut furtunul care la-m folosit sa golsesc radiatorul pe conducta TUR cea care duce ulei in radiator ( daca nu stiu care e , cineva da putin la cheie pina scuipa ulei pe una din conducte ala e TURUL ) si las furtunul in galeata (galeata goala), este indicat un furtun transparent .
                        6- cu pilnia introdusa in locul jojei sau in cazul transmisilor care nu au joja cu adaptorul montat si pompa de ulei pregatita pornesc motorul, automat convertorul scoate ueiul din interior lui pe conducta TUR in galeata si trage ulei curat din baie , in acelasi timp torn ulei in pilnie sau deschid valva de la pompa si introduc ulei in transmisie, ma uit la semul de pe galeata si nu vreau sa tec de semn ( asta inseamna ca scot mai mult ulei decit aveam in baie , corect? ) inainte sa ajunga la semn se si vede cum uleiul devine curat de la tulbure / maro la rosu / rubiniu opresc motorul .
                        7- conectez furtunele si complectez cu ulei transmisia.
                        ....si in modul asta am facut flashul complet al transmisiei si stiu ca nu mai am ulei contaminat in transmisie , asta teoretic ca practic un 1% tot ramine dar nu 60% . In total nu pierd decit maximum 1 L de ulei nou, deci ma apuc de treaba cu 11 L ( ex) .
                        Am folosit masina de schimbat uleiul pina intr-o zi cind sa stricat, tot eram cu conductele desfacute asa ca am folosit pompa transmisiei sa faca treaba si pot sa-ti spun ca o face chiar mai bine si mai repede. Acuma avem o masinarie care si curata transmisia ei spun ca foloseste ultrasunete dar nu-mi place doua saptamini in urma un Volvo conectat la dracie dupa citeva minute a cedat semeringul central, efectiv la scos din locas, probabil ca radiatorul a fost colmatat sau semeringul era obosit , am dat transmisia jos convertor afara si schimba semerigul, in concluzie imi place sistemul descris nu da gresi, nu forteaza nici o presiune de ulei externa in transmisie singurul lucru la care trebuie sa fi atent este culoarea uleiului cantitatea din galeata si sa opresti motorul rapid.
                        Succes la schimburi de ulei

                        Comment


                        • Originally posted by automaticul
                          Buna seara,uite aici ce trebuie sa faci pentru a schimba uleiul din cutiehttp://www.mbclub.co.uk/forums/engine/88418-how-change-automatic-gerbox-oil-flush-722-6-box.html.
                          Daca doresti sa schimb eu uleiul din cutie pretul este undeva la 850-950 de ron , piese +manopera, tot ce se pune in cutie este original mercedes.
                          Pentru a ajunge la atelier intra pe http://www.nordautoexpress.com/.
                          Multumesc foarte mult pentru raspuns. Am vazut procedura de schimbare a uleiului din cutie dar, din pacate, nu am acces la un tester ... Cred ca la inceputul lunii decembrie va voi contacta pentru a realiza aceasta operatie. Am cumparat deja filtrul de cutie (original MB) si sper sa nu fie o problema daca vin eu cu aceasta piesa si restul le achizitionez de la dumneavoastra.
                          Va multumesc.

                          Comment


                          • Multumesc "automaticul" cutia schimba perfect si nu mai are pierderi de ulei,am fost vineri la dumneavoastra la service.Mai am o intrebare: Mai trebuie sa mai adaug o jumatate de litru ca sa stau linistit??Multumesc mult!
                            Actuala: Mercedes-Benz CLS 350 7G-Tronic

                            Comment


                            • Originally posted by adelin27 View Post
                              Multumesc "automaticul" cutia schimba perfect si nu mai are pierderi de ulei,am fost vineri la dumneavoastra la service.Mai am o intrebare: Mai trebuie sa mai adaug o jumatate de litru ca sa stau linistit??Multumesc mult!
                              Buna seara, nu mai trebuie adaugat , este suficient cat are , uleiul din cutie nu avea temperatura de 80 de grade cand am facut masusarea, asa ca nu este nici o problema,cu acea o ocazie am descoperit si ca teava de umplere era sparta.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Joja cutie.

                                Tot respectul Automaticul.

                                O intrebare daca se poate:
                                De unde pot cumpara o joja pentru masurarea uleiului, am un W210 din 2001
                                achizitionat recent si am observat pierderi de ulei pe la garnitura baii. Pana ajung sa schimb uleiul as vrea sa completez daca e cazul pt ca nu stiu de cand curge si cat a curs.
                                Deasemea vreau sa ma lamuresc daca nu cumva curge pe la acea piulita de plastic pe unde trec cablurile la calculatorul cutiei.
                                Deci, de unde pot lua joja, dar exact daca stiti si de prin tara asta pentru ca nu am timp sa o comand pe E-bay.

                                Stima!

                                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF