Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara, problema la E300 a aparut dupa schimbarea placii electrice(a fost schimbata la brasov). insa la E290 asa am cumparat masina acum 3 ani. Placa electrica la E290 am schimbat-o personal acasa dupa ce CV a intrat in regim de avarie (dintr-o data m-am trezit ca nu mai schimba).Am vazut acele valva, m-am gandit ca aceasta sa fie problema la E300, deoarece la Brasov cand s-a schimbat placa, dupa ce si aceasta CV intrase in regim de avarie dar surprinzator s-a revenit de vre-o 3 ori, dupa care nu a mai vrut. Au intrat fiecare in regim de avarie vara la diferenta de 1luna. LA E300 uleiul era negru si m-am gandit sa nu se fi infundat ceva pe acolo.
    Va multumesc!!! din cate am vazut, daca decuplezi bateria, se poate demonta in voie placa fara sa sufere calculatorul si sa fie nevoie de tester.

    Comment


    • Originally posted by Fum View Post
      Va salut!

      Va rog - in masura disponibilitaii - sa ma ajutati cu doua sfaturi:

      1. Ce cantitate de ulei intra in diferentialul fata a unui WDB2201841A366137? ce cod original are uleiul?
      2. Am montat un motor de 4200 V8, impreuna cu cutia automata aferenta provenit de pe o caroserie w126 pe un w201. W201 a fost diesel, automatic. Nu am cuplat inca mufa electrica la cutia noua pentru ca modelul mufei este diferit. Dupa pornirea motorului, cutia nu cupleaza nici in D nici in R. Ce ma sfatuiti?

      Va multumesc foarte mult!

      Bogdan
      Buna seara,pentru punctul 1 maine .
      Referitor la acea modificare ,s-o luam cu inceputul :cutia a fost data jos de pe motor sau ati montat motorul cu cutie cu tot , daca ati dat jos cutia de pe motor ,converterul unde a ramas pe cutie sau motor? sunt destul de frecvente situatiile in care converterul ramane pe motor si cand se monteza cutia pe motor se sparge pompa de ulei a cutiei sau la manevrarea cutie la montaj se intampla sa iasa converterul un pic de pe cutie si cand se apropie de motor se forteaza cu suruburile ,spargand pompa de ulei si de asta nu mai face cutia nimic, daca s-ar fi facut corect montajul cutiei si ai pus ulei in cutie nu are motiv sa nu cupleze , doar daca era defecta dinainte .
      Nu uita de diferentialul de diesel care este pe masina ,nu stiu daca va iesi ceva din treaba asta , ma refer la raportul din diferential, benzina e una, dieselul este alta .
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Placa electronica este prinsa de placa de valve. La E290 am schimbat degeaba acea placa electronica, o am pe cea veche dar din cauza ca nu am stiut de surubul din priza am forta si am taiat legaturile dintrea ea si mufa. Abia dupa ce am luat-o pe cea noua am demontat si priza. O sa o pozez sa o vedeti, va dati cu parerea daca se mai poate face ceva din ea.
        Imi cer scuze ca sar din truna in alta dar, imi mai aduc aminte de anumite detalii si nu vreau sa le scap.


        Cunoasteti pe cineva care cunoaste toate tipurile de motoare? Nu deranjez doar cu o intrebare. Am motor OM602, ce difera la motorul de la W210, fata de motorul OM602 de pe W124 care are capacitatea mai mica.

        Comment


        • Originally posted by enescu View Post
          Placa electronica este prinsa de placa de valve. La E290 am schimbat degeaba acea placa electronica, o am pe cea veche dar din cauza ca nu am stiut de surubul din priza am forta si am taiat legaturile dintrea ea si mufa. Abia dupa ce am luat-o pe cea noua am demontat si priza. O sa o pozez sa o vedeti, va dati cu parerea daca se mai poate face ceva din ea.
          Imi cer scuze ca sar din truna in alta dar, imi mai aduc aminte de anumite detalii si nu vreau sa le scap.


          Cunoasteti pe cineva care cunoaste toate tipurile de motoare? Nu deranjez doar cu o intrebare. Am motor OM602, ce difera la motorul de la W210, fata de motorul OM602 de pe W124 care are capacitatea mai mica.
          Baga un ochi pe aicihttp://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM602_engine
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Originally posted by Adry View Post
            Va multumesc mult pentru sfaturi si pentru promptitudine. Sa stiti ca m-am linistit cu privire la uleiul din cutie (vazusem pareri pe aici pe forum...nu comentez). Este bine sa poti discuta cu cineva avizat intr-adevar in domeniu. Ar mai fi un singur lucru: cand si daca trebuie schimbat uleiul in grup? Cu respect!
            Buna seara, in carti nu este dat un numar de km , este ceva de genul pentru cat traiesti tu sau agregatul respectiv , DAR este bine sa se faca acest schimb de ulei la diferentiale , si aici avem frecare si temperatura deci , uzura .
            Eu personal spun ca este bine sa se schimbe undeva la 80-100.000 km .depinde si de modul de utilizare al automobilului, (taxi ,politie , salvare, pompieri , sau liniute).
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Ma gandeam ca poate merge sa-i scad capacitatea la motorul meu, doar cu acte in regula.
              O sa arunc o privire , Va multumesc!!!

              Comment


              • Va salut!

                Cutia nu a fost demontata de pe motor, ansamblul motor/cutie fiind demontat de pe w126 si montat pe w201 intreg. Diferentialul nu a ramas cel de diesel, am montat unul de benzina cu raport 3.21

                Cand as putea sa vin sa facem schimbul de ulei la cutie si diferential pentru masina cu VIN-ul mentionat mai sus?

                Uleiul a fost schimbat acum 67.000 lm, la Casa Auto, deci trebuie schimbat.

                Va multumesc
                Gear-up and keep-it running !

                Comment


                • Originally posted by Fum View Post
                  Va salut!

                  Cutia nu a fost demontata de pe motor, ansamblul motor/cutie fiind demontat de pe w126 si montat pe w201 intreg. Diferentialul nu a ramas cel de diesel, am montat unul de benzina cu raport 3.21

                  Cand as putea sa vin sa facem schimbul de ulei la cutie si diferential pentru masina cu VIN-ul mentionat mai sus?

                  Uleiul a fost schimbat acum 67.000 lm, la Casa Auto, deci trebuie schimbat.

                  Va multumesc
                  Buna seara,uleiul pentru diferentialul de fata este A001 989 33 03 si intra 600g,in legatura cu schimbul de ulei la cutie poti veni cand vrei ,de L-V intre 8,30-17, pretul este undeva intre 1000-1100 ron,8l de ulei A001 989 68 03 ,filtru, garnitura si manopera.
                  Revenind la problema de mai sus , daca ai ulei suficient in cutie ar trebui sa mearga , daca cutia a stat mai mult timp (nu a fost folosita ), este posibil sa se fi dezamorsat converterul,(s-a scurs uleiul din el) si atunci este destul de greu sa se amorseze(cam la fel cum este la pompa de ulei a motorului), in mod normal cartea spune ca in astfel de cazuri trebuie schimbat o-ringul de pe input shaft(cel care asigura presiunea de lubrifiere)si verificata ,curatata valva care asigura presiune de lubrifiere si care este in blocul hidraulic,daca dupa cateva porniri ale motorului nu vrea sa mearga nu mai insista sa turezi motorul pentru a nu afecta pompa de ulei a cutiei si converterul, pentru a verifica daca ai ulei in conveter dai drumul la busonul converterului si vezi daca curge ulei si daca curge lasa sa curga tot ,pentru a vedea ce cantitate de ulei are in el ,dupa care poti pune uleiul inapoi in cutie si incerci din nou o pornire si vezi ce se intampla.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Multzam mult!

                    In functie de programul saptamanii viitoare, voi trece pe la tine. O sa dau un telefon inainte, sa fiu sigur ca pot veni si ca nu esti ocupat.

                    Mai dialogam atunci pe seama V8-ului in w201.

                    Stima!
                    Gear-up and keep-it running !

                    Comment


                    • Originally posted by automaticul View Post
                      Buna seara, scrie o serie de caroserie pentru a putea afla modelul de cutie care il are masina, si detaliaza cand smuceste, la cald , la rece.
                      WDB2021251A270508 am intrat pe un site rusesc si cred ca am aflat o serie 27 722.4

                      Comment


                      • Originally posted by Victor123 View Post
                        WDB2021251A270508 am intrat pe un site rusesc si cred ca am aflat o serie 27 722.4
                        Buna seara, OK dar tot nu vrei sa detaliezi cand se manifesta cutia ,rece , cald .
                        Masina are seria de cutie 722427 03 746215, si seria de motor 605910 02 010974, incearca sa verifici vacuumul la modulator , presiunea de lucru a modulatorului vacuumatic si reglajul cablului de kickdown, daca nu se rezolva nimic, trebuie sa vezi in blocul de valve , valvele care lucreaza pentru vit 1-2 si la final daca nu merge, desfaci cutia si verifici jocurile in interiorul cutiei (este destul de complexa treaba).
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Imi face cand apas foarte putin pe acceleratie numai cand e rece. Imi cer scz ca nu am scris astea.
                          Last edited by Victor123; 02-03-2011, 22:28 PM. Reason: daca i dau turatie mai mare nu face,de exemplu o duc pana in 3mii

                          Comment


                          • patineaza in a 2-a si a-3-a w124 200te

                            Pentru dl. Automaticul
                            Buna seara! Am multe de spus asa ca voi trece la subiect.
                            Masina: w124 200TE fabricatie 08.1992 cutie automata (cred ca 722.4)
                            serie sasiu: WDB1240811F235233
                            motor: 102.963
                            Am cumparat-o in urma cu aproape doua luni. Totul bine. Schimba frumos, lin, fara smucituri, zgomote ciudate si altele. Mi s-a parut, pe atunci, doar ca pleca un pic cam tarziu de pe loc. Adica exista o intarziere (cam de 1 sec) intre momentul in care apasam acceleratie si pana o lua din loc. Am manualul de utilizare si am verificat nivelul de ulei in cutie: Cutie rece: cam 12mm sub minim; cutie calda (80 grade, cu motorul cald de multa vreme), la jumatate intre semnele de pe joja. Culoare ulei - galbui transparent, fara miros de ars.
                            Problemele au aparut la vre-o luna, si cam 2000km, dupa ce am cumparat masina. Am uitat sa precizez ca dupa ce am cumparat-o i-am instalat GPL.
                            Instalatia GPL a mers foarte bine de la inceput. Cei care au montat-o m-au avertizat ca masinile cu injectie mecanica sunt un pic mai mofturoase si este posibil sa imi dea, foarte rar, cate un rateu. Intr-o dimineata masina a pornit putin cam greu si nu tinea relantiul. Am reusit sa plec cu ea insa am constatat inmediat ca nu mai schimba mai sus de treapta a doua. Probabil cutia intrase in avarie. Am oprit masina, motorul, am pus-o pe P, si am pornit din nou. Cutia a revenit la normal insa nu si relantiul. La un moment dat, a dat un rateu, motorul s-a oprit si a refuzat sa mai porneasca. Am constatat ca de la rateu sarise un furtun de sub galeria de admisie, de la debitmetru. Dupa ce am pus furtunul la locul lui motorul si-a revenit si a mers in parametrii. Insa de atunci cutia a inceput sa patineze pana in treapta a treia inclusiv. Puneam pe D, pleca destul de greu si patina din senin chiar si dupa ce masina se pusese in miscare. Schimba apoi in 3 insa din nou patina. (ca si cum la manuala ar fi discul de ambreiaj tocit).
                            In decurs de doua zile si cam 200 de km, progresiv, a ajuns ca aproape nici sa nu mai plece de pe loc, decat extrem de greu.
                            Daca ajungea pe la 45 km/h schimba intr-a patra si de acolo mergea perfect. De asemenea merge perfect in R.
                            Acum de-abea pleaca de pe loc insa nu mai prinde nici 20km/h. Pur si simplu se tureaza aproape in gol.
                            Cand e rece pleaca un pic mai bine, cand e calda nu mai pleaca deloc.
                            Am vorbit cu un mecanic din Bucuresti, pe nume Mihai, care, din cate am inteles, se ocupa numai de cutii automate. Acesta mi-a spus ca este vorba de grupurile de discuri.
                            Intrebare: este oare vreo legatura intre problema pe care am avut-o cu furtunul de la galerie si problemele cutiei?
                            Confirmati diagnosticul pus de mecanic?
                            Ce se poate face?
                            Merita reparatia sau sa cumpar una SH?
                            Daca as cumpara una SH cum stiu ca e ok si ca nu ma lasa peste putin timp si apoi sa o iau de la capat cu problemele?
                            E prima masina cu cutie automata pe care o detin si am inceput cu stangul. Imi place foarte mult automata dar sunt tare dezamagit in momentul asta.
                            Imi cer scuze ptr. spatiul enorm pe care l-a ocupat postul meu insa nu am reusit sa fiu scurt si totusi sa dau cat mai multe amanunte asa cum ne-ati rugat dvs. sa facem.
                            P.S. Am citit intregul topic si cred ca faceti o treaba exceptionala. Multumim!

                            Comment


                            • Buna seara, cu cat scrieti mai multe detalii cu atat ne este mai usor sa dam un diagnostic corect.
                              Culoare ulei - galbui transparent, acest lucru nu este in regula ,ar fi trebuit sa fie rosu sau ceva maroniu dar nu galben , uleiul pentru acest model de cutie este rosu si nu prea isi schimba culoarea asa de repede,un aspect, alt aspect, gazul pe masina nu are legatura cu ,,cutia de viteze, sunt foarte multe masini care au GPLsi nu au probleme la cutie.
                              Ce trebuie sa faci ,sunt doua variante:1- demontezi cutia , speli toate piese din interior inclusiv converterul, schimbi discurile de frictiune si setul de garnituri , montezi la loc cutia si reglezi cablul de kickdown+modulatorul vacuumatic.
                              Varianta 2, este sa gasesti o cutie SH cu km putini (destul de greu ), si ca sa stii ca este buna ar trebui sa o demontezi inainte de a da banii pe cutie , daca corespunde atunci ii dai banii daca nu asta este ramane cu cutia desfacuta, eu asa procedez ,chiar daca o demontez si este ok in interior tot schimb setul de garnituri si ce mai este nevoie , pentru ca trebuie sa dai garantie si nu pot da garantie pe un lucru care nu stiu ce este in interior.
                              Costa intadevar,o reparatie la o cutie automata , mai ales ca este destul de veche ca si model , chiar daca masina nu are o valoare mare, cutia este aceeasi , munca pentru a repara o cutie model mai vechi(hidraulice), este mult mai mare decat sa repari un 7-Gtronic.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • patineaza in a 2-a si a-3-a w124 200te

                                Multumesc mult ptr. raspuns.
                                Am inteles. Deci problema este de la discuri. Cineva mi-a spus ca aceste cutii (722.4) au un fel de viciu de fabricatie si anume o siguranta sau ceva de genul asta care se rupe prematur si din cauza aceasta se strica discurile. Asa sa fie? De asemenea cineva mi-a spus ca imi poate inlocui discurile cu unele SH insa bune. Nu stiu daca e ok sa procedez asa. Nu stiu cam care este diferenta de pret intre discuri noi si SH.
                                Cam cat m-ar putea costa o reparatie la o astfel de cutie?
                                Cele doua trepte de viteza (2 si 3) sunt controlate de acelasi grup de discuri? Cum se face ca au cedat ambele viteze in acelasi timp?
                                Imi puteti recomanda (pe PM) pe cineva care sa o repare?
                                Multumesc frumos!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF