Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Smenu View Post
    Salut, am si eu o intrebare:

    Am cumparat de curand un e200 w211 din 2005 cu cutie automata. Am observat cand motorul este rece cutia parca bruscheaza la schimbarea treptelor iar cand motorul este cald nici nu se observa schimbul treptelor. Este normal?

    Multumesc anticipat.
    Buna seara, pentru inceput verifica uleiul in cutie , dupa care vezi tampoanele de motor, si o eventuala resetare a valorilor de adaptare a cutiei .
    In mod normal , cand este rece masina schimbarile se fac mai sus in turatie si atunci apare acea senzatie de soc , cand se incalzeste si schimbarile se fac la o turatie mai mica , dar atunci nu mai apare efectul de bum(soc)
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Cutia Hidramata la un C200

      salut

      as dori sa achizitionez un c200 motorul de 2,000 BENZINA " nu prea ma pricep cum sunt ele numerotate si imi cer scuze pt acest lucru " hidramat si as dori sa stiu, CE Probleme au Avut, Ce Probleme au sau la Ce ma pot astepta in viitor?

      safaturile voastre ma vor ajuta foarte mult, in alegerea masini.

      si apoi, eu am condus numai Manuale pana acum; cum pot sa imi dau seama daca o cutie automata, hidramata schimba corect, frumos?

      Comment


      • Originally posted by nicu132003 View Post
        salut

        as dori sa achizitionez un c200 motorul de 2,000 BENZINA " nu prea ma pricep cum sunt ele numerotate si imi cer scuze pt acest lucru " hidramat si as dori sa stiu, CE Probleme au Avut, Ce Probleme au sau la Ce ma pot astepta in viitor?

        safaturile voastre ma vor ajuta foarte mult, in alegerea masini.

        si apoi, eu am condus numai Manuale pana acum; cum pot sa imi dau seama daca o cutie automata, hidramata schimba corect, frumos?
        Buna seara , dar ce serie de caroserie? 202, 203 , 204.daca ai gasit un model care sa te aranjeze , ar fi bine sa dai mai multe detalii pentru ca fiecare serie de caroserie are bune si rele.
        In ceea ce priveste mersul cu o cutie automata , poti citi acest topic sau da click pe semnatura mea si vei gasi ceva informatii despre cutiile automate.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Pt. Domnu' Automaticul....Daca am 112 mii km la 120mii km trebuie sa schimb uleiul + filtrul in cutia de viteza automata ? Nu cred ca i-a fost vreodata schimbat uleiul eu am luat masina cand avea 104 mii km si in cartea service nu scrie nimik nici ca trebuie schimbat si nici ca a fost schimbat.
          Multumesc!
          Allways on the move...
          http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

          Comment


          • pt domnul automaticul

            pana obtin seria de sasiu, as dori sa va intreb daca la

            170,000 km la 180,000 si 200,000 ar trebui sa fac revizia completa la cutie?
            masinile sunt 200 kompresor.
            c-am cat m-ar costa aceasta revizie?

            stima

            Comment


            • Originally posted by mihai_urotiorc View Post
              Pt. Domnu' Automaticul....Daca am 112 mii km la 120mii km trebuie sa schimb uleiul + filtrul in cutia de viteza automata ? Nu cred ca i-a fost vreodata schimbat uleiul eu am luat masina cand avea 104 mii km si in cartea service nu scrie nimik nici ca trebuie schimbat si nici ca a fost schimbat.
              Multumesc!
              Buna seara, nu cred ca trebuie sa astepti sa faci 120000 km pentru a schimba uleiul, avand in vedere faptul ca nu a mai fost schimbat.
              In cartile de service nu ve-ti gasi cand trebuie schimbat un anume filtru sau ulei,in aceste carti se scrie ce ai schimbat si la cati km .
              In mod normal cand iti afiseaza in bord ca trebuie sa faci revizia , ar trebui sa mergi la service si sa faci aceasta operatiune,cand ajungi acolo , receptionerul butoneaza in bordul masinii si afla un cod de revizie, acel cod se baga in calculator si se afla , ce operatii trebuie sa se efectueze la acea revizie ( a , b ,c , d ,e )si asa mai departe .
              Dar cum in rOMANIA lumea nu se prea inghesuie la dealer , nu are de unde sa stie sau nu vrea sau nu are bani pentru a face acea operatiune, si atunci automat nu stii ce trebuie sa schimbi si la cati km ar trebui sa faci anumite operatii.
              Cati dintre cei care au Mercedes stiu ca la revizie trebuie verificate lamelele de stergator , reglat duzele de la spalatorul de parbriz, verificat presiunea in roata de rezerva si lista poate continua, majoritatea se axeaza pe filtre si ulei , asta inseamna revizie pentru 90% din detinatorii de Mercedes.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Originally posted by automaticul View Post
                Buna seara, nu cred ca trebuie sa astepti sa faci 120000 km pentru a schimba uleiul, avand in vedere faptul ca nu a mai fost schimbat.
                In cartile de service nu ve-ti gasi cand trebuie schimbat un anume filtru sau ulei,in aceste carti se scrie ce ai schimbat si la cati km.

                Multumesc! Vreau sa stiu cati litri de ulei intra in cutie si daca il schimb uleiul se schimba cu filtrul nu ? Vreau sa ma duc la service cu masinutza si nu vreau sa ma pacaleasca aia de acolo...
                Allways on the move...
                http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                Comment


                • Originally posted by nicu132003 View Post
                  pt domnul automaticul

                  pana obtin seria de sasiu, as dori sa va intreb daca la

                  170,000 km la 180,000 si 200,000 ar trebui sa fac revizia completa la cutie?
                  masinile sunt 200 kompresor.
                  c-am cat m-ar costa aceasta revizie?

                  stima
                  Buna seara, nu exista revizie la cutie , ci schimbul de ulei la cutie, care include schimbul uleiului , filtrului , garniturii .acest lucru se face de regula undeva la 35-40000km pentru cutiile mai vechi (722.1 , 722.2 ,722.3 ,722.4 ,722.5) si la 50-60000km pentru cutiile mai noi (722.6 , 722.7 , 722.8 , 722.9.), bineinteles ca acest interval poate fi diferit in functie de conditiile de utilizare ale automobilului.
                  Pretul este si el relativ in functie de locatia in care faci acest lucru, eu personal recomand sa gasiti persoane care au cunostinte temeinice despre cutii automate , altfel veti suporta consecintele, care nu sunt deloc de neglijat.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Originally posted by mihai_urotiorc View Post
                    Multumesc! Vreau sa stiu cati litri de ulei intra in cutie si daca il schimb uleiul se schimba cu filtrul nu ? Vreau sa ma duc la service cu masinutza si nu vreau sa ma pacaleasca aia de acolo...
                    Buna seara, cum am mai spus schimbul de ulei la cutie, include schimbul uleiului filtrului si al garniturii, cantitatea este si ea relativa, in functie de cine face aceasta operatie , daca ai buson la torque converter, poti schimba pana la 7,5 L, daca nu ai buson cantitatea variaza intre 3,5 si 6 Litri.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Am si eu o intrebare.
                      In urma cu ceva timp am schimbat uleiul din cutie si de atunci la plecarea de pe loc daca eliberez frina inainte sa cupleze cutia masina pleaca brusc, daca intirzii un pic eliberarea frinei se simte acel soc in transmisie apoi totul e ok.
                      Uleiul bagat era Mobil ATF-220
                      Iar in legatura cu nivelul uleiului mecanicul a bagat mai mult decit trebuia ca zicea el cutia are o supapa de supraplin si surplusul va fi aruncat afara ceeea ce sa si intimplat.
                      Sa fie doar uleiul de vina?

                      Am uitat sa precizez: WDB2110061A903007
                      Last edited by Carmine; 10-04-2010, 20:09 PM.

                      Comment


                      • E mecanic bun daca el a pus peste ca sa dea cutia afara. Probabil a consultat si manualul cum se schimba uleiul. Dupa spuse ATF 220 e mobil1. Trebuia luat numai ulei original la ce masina aveti.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • Buna seara, tuturor celor care platesc impozit pentru un automobil cu , transmisie automata.
                          As vrea sa lamurim un aspect ,pe care l-am intalnit aici pe forum,si anume:cantitatea de ulei care este necesara la un schimb de ulei la cutie , fie cea cu 5 trepte(722.6) sau cea cu 7 trepte(722.9 sau 7G -tronic).
                          Se discuta foarte aprins pe tema "cit ulei intra in cutie la schimb" si fiecare vrea sa impuna o cantitate, fara a avea idee despre ce inseamna cantitatea de umplere, Cand cutia este reparata sau noua avem o anumita cantitate , cand facem schimbul de ulei avem alta cantitate ,nu este si nu se poate sa avem aceeasi cantitate in ambele situatii.
                          In cazul ambelor cutii de viteza ,cantitatile de ulei, pentru a face schimbul NU SUNT BATUTE IN CUIE, in functie de seria de cutie cantitatea poate fi, mai mica sau mai mare , NU poate fi la fel , la toate modelele de cutie , si poate cel mai important lucru, NU toti cei care fac aceasta operatie , se pricep atat de bine (reprezentanta +particular).
                          As vrea sa reamintesc ,, ca NU cantitatea de ulei este importanta ,CI calitatea si intervalul la care se schimba uleiul ,este poate cel mai important lucru in intretinerea unei cutii automate .
                          Last edited by automaticul; 10-08-2010, 21:09 PM.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Si eu am in cutie Atf-220,este chiar atât de rău?

                            Comment


                            • Originally posted by seby_77 View Post
                              Si eu am in cutie Atf-220,este chiar atât de rău?
                              Buna seara, nu este chiar atat de grav , dar nici bine nu este si am sa explic si de ce .
                              Fiecare model de cutie automata, ca este GM ,Ford,Chrysler,ZF,HONDA, Mitsubishi,Mazda,Mercedes,Lexus ,si lista poate continua , foloseste uleiul recomandat de producatorul modelului de cutie ,adica :cel care a proiectat si fabricat cutia spune ce ulei trebuie folosit in acea cutie, la randul lui producatorul de automobile nu face decat sa se supuna regulii care o spune fabricantul cutiei de viteze.
                              http:///www.allisontransmission.com/documents/product/13-TR-90, Rev E.pdf.
                              http://www.teamcapri.com/recalls/tsd_psd/01-15-7.pdf
                              Mai sus am atasat doua link-uri in care veti gasi doi fabricanti de cutii automate , GM si ZF, in aceste tabele gasiti modelele de cutie si tipul de ulei recomandat de producatorul cutiei de viteze.
                              Dupa cum am mai spus ceva vreme in urma , aici intervine si chimia ,adica fiecare tip de ulei are caracteristicile lui , chiar daca are aceeasi culoare (rosu), nu inseamna ca sunt la fel.
                              Uleiul isi modifica proprietatile la temperatura (volum, vascozitate),de aceea sensorii , arcurile valvelor,filtrele,si alte componente sunt calibrate pe acel tip de ulei care spune fabricantul cutiei de viteze, daca noi folosim alt tip de ulei , cutia nu va mai functiona in parametri dati de fabricant, si durata de viata a cutiei se va diminua, de aici si poate reticenta si sloganul "cutia automata nu este fiabila "sau "se strica repede si nu se pot repara"
                              Vedeti voi ,NU pot sa inteleg , de ce ?cand facem schimbul de ulei la motor cautam cel mai cel ulei,sa fie cel mai bun , eventual sa ne tina toata viata noastra, SI cand vine vorba de cutie , cautam cel mai ieftin cu putinta si cel mai ordinar ulei pe care ,tot asa sa ne tina toata viata,NU POT INTELEGE...
                              Trebuie sa spun ca de multe ori, problemele apar datorita nerespectarii specificatiei uleiului , si in cazul motoarelor si in cazul cutiilor automate sau manuale.
                              Last edited by automaticul; 10-09-2010, 20:27 PM.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Colegu automatic,spune-le oamenilor si despre normele uleiurilor de cutie automata si despre posibilitatea de a folosi o norma mai avansata decit cea destinata cutiei tale,macar sa bea oamenii o bere buna in cinstea ta....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF